1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat: Shaolin Monks.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 27 feb 2005.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Sparks : een deel kan je alleen via Ko-op halen, maar je kan ook nog een hoop halen als je alle moves geleerd hebt. En soms is het mogelijk om op een secret te schieten ( met Lui ) of je hoed ernaar te hogen ( Kung Lao ). Schakelaars die je ziet in de buurt van een secret is iig voor Ko-op bedoeld. Ook heb je een hoop secrets die pas te zien zijn nadat je bepaalde dingen gedaan hebt, meestal door gebruik te maken van de omgeving ( bv: door een tegenstander ergens in te slaan enzo. ).

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  2. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet, maar weet iemand wat die beelden zijn die het pad blokkeren, want er staat dan iets met evil power en dat ik mn vuist moet gebruiken, maar ik heb alleen geen oplossing ervoor

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dat is een van de eerste special powers die je krijgt naarmate het verhaal vordert. Je moet als je die power hebt gewoon met b slaan.

4. Timson

Timson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben nu in de foundry met ko-op en we moeten met die bijl de kristallen kapot maken. Maar hoe kom je toch bij die kristallen?
    Ik zie enkel een heel klein stukje van de kristallen door een soort raampje aan het einde van een gang die hàrdstikke donker is. Ik begin al bijna te denken dat het een fout in mijn spel is ofzo, maar ik kom niet in de ruimte met de kristallen aan.
    Weet iemand hoe je bij die kristallen kan komen?

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Om bij die kristallen te komen moet je eerst schakelaars omzetten, dan gaat die deur open. Hij gaat eerst maar een stukje open idd. Dus even goed zoeken naar die schakelaars, zijn vrij makkelijk te vinden.

6. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hulp bij living forest

Hallo,

wie kan ons helpen bij living forest. We hebben net gevochten tegen die wezens die uit de grond komen ( helemaal in het begin dus) Nu vechten we tegen de boom en de doorns zijn net gezakt dus lijkt dat we daar ergens moeten springen. Maar dat lukt dus niet!!!
    Iemand een tip om verder te komen?

Thanks!

7. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag over dit spel, maar om er een aparte thread over te maken was ovebodig. Maar als je Baraka met die zwaarden aan hetmeppen bent en hij is een tijdje bewusteloos welke aanval moet je dan gebruiken? Want ik ga hier steeds dood.

8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Op wit drukken en een fatality doen.

Deel Deze Pagina