Nooit echt een fan geweest van Liu Kang. Het personage voelde altijd te generiek aan. Uiteraard vind ik dit wel echt een karakter dat erbij hoort.
Had het al eerder dacht ik aangegeven maar het eerste character dat ik ga proberen is Cassie Cage. Ermac en Sub-Zero speelde ik in MK9 maar Ermac heeft zo'n bitchy float gekregen net als de injustass characters en hij lijkt nu echt een "zoner" te zijn gemaakt, dus hem hoef ik niet meer. Sub-Zero was het altijd nodig om gecalculeerd te spelen en afwachtend, je kon moeilijk mensen openbreken met hem en zat voornamelijk uit te kijken naar de fouten van de tegenstander om zo een kans te creƫren. Ben denk ik uitgekeken op Sub-Zero. Maarja, Cassie. Bitchy houding, agressieve speelstijl/moveset, chick, lijkt relatief simpel om te leren. Scorpion interesseert mij ook wel. De begin periode van een vechtgame is vaak het meest interessant, de eerst +/- 6 maanden. Spelen tegen andere noobies in plaats van tegen alleen de veteranen, dus iedereen kan lekker samen leren. Online is erg actief. Combos zijn niet geoptimaliseerd, nog weinig setups. De characters zijn nog niet "uitgewerkt", hiermee bedoel ik hun gameplan. Characters die in het begin niet zo'n goede indruk maken kunnen met wat meer tijd groeien tot een erg sterk character. Die leidt ook tot m'n volgende punt. Ik hoop niet dat NRS te veel patches gaat doen om de balans aan te passen. Voorheen was het letterlijk om de 2 maand. Ik zie liever dat ze minimaal 6 maand wachten om de balans aan te passen. Echt broken shit zoals infinites moet er natuurlijk meteen uit worden gehaald, en geloof me maar, er zullen infinites en bijna gamebreaking shit in deze game zitten. ELKE vechtgame die niet uitvoerig is getest in het wild heeft problemen in het begin. De test afdeling van een dev team kan niet tippen aan de honderd duizenden mensen die uiteindelijk het spel zullen spelen, iemand zal iets vinden.
wat een gameplay ....echt wel retesnel als ik het goed begrijp zijn kung lao en liu Kang weer tot leven gebracht door shinnok ze zijn beide EVIL ...dus word shinnok the boss ... ik zit maar te gissen he, ook is bo rai cho te zien in het begin van deze trailer damn ik heb zo'n zin in deze game
Ben met je eens dat de eerste maanden het leukste is. Dan kun je het spel leren en zijn er spelers van alle niveaus. Zelf houd ik van offensieve characters die enigszins snel zijn maar wel makkelijk te leren en toe te passen combo's hebben. Had overigens niet verwacht dat Kung Lao slecht zou zijn. Binnen de mortal kombat universe zijn er meerdere personen met de naam Kung Lao dus dacht dat het een ander zou zijn. Ligt het aan mij of is het aantal slechteriken veel groter dan in andere MK's? De goeerikken zijn over het algemeen wel saaier dan de baddies.
ik weet echt niet wat ik van Erron Black moet denken, de gameplay ziet er vooral niet MK uit ! waar komt die kerel vandaan? ik heb al de MK's gespeeld, ik heb hem nergens tegen gekomen, of komt uit een andere game of strip? je kunt natuurlijk niet afgaan op een trailer, maar ik vind er niets aan en ik vind hem absolute niet passen in de MK reeks! de TV trailer vind ik dan wel vet al had ik hem anders verwacht...
Geen idee ben er zelf niet bekend mee. Bij het kijken van trailers van MKX kwam ik ook filmpjes tegen van pagina's uit de script in slideshow vorm met een voice over. Denk dat de strip in Amerika al langer uit is en dat juist deze game op die strip is gebaseerd.
Wat vind je eigenlijk niet bij MK passen van Erron Black? Net zijn gameplay filmpjes gezien en zijn schieten heft wel wat weg van Stryker maar dan uitgebreider en zijn flesjes lijken ook wel wat op de granaten van Stryker. Ook heeft hij wel leuke combo's. De versie met die Tarkan hand is vet.
wat het net is weet ik niet, maar op 1 of andere manier voel ik helemaal niets met de nieuwkomers... zoon of dochter van..... ik heb alle MK met plezier gespeeld, maar toch moet ik toegeven dat ik bij MK3 ben blijven stilstaan, dit zijn voor mijn de MK character, alles wat na MK3 is bijgekomen zijn voor mij indringers , die ik zo vlug mogelijk in de pan wil hakken! dit komt natuurlijk ook omdat ik het verhaal nog niet ken, dit verbeterd dan wel weer, zodat ik met iedereen aan de slag kan en dan weet ik wat ze in MK komen doen, maar zolang ik dit niet weet blijven het indringers
Ken zelf het verhaal ook nog niet. De kinderen van heb ik ook niet veel mee. Shinnok, Kotal Kan, Devorah, Tanya en Tremor passen betreft looks wel goed in het MK universe. Alleen zijn nieuw of van Mortal Kombat 4 of later. Hoewel ik graag met Nightwolf en Stryker speelde vond ik hen nooit goed bij MK passen.
zonet gezien op xbox live US de game digitale = is in prijs gezakt voor 80.99 usd omgerekend =74.60 euro heb je de volledige bundel MK X+ kombat pack + een kostumpack en + Goro Toch eens overwegen om hem digitaal te nemen en mijn pre-order bij GM te annuleren, want daar betaal je 69,98 euro voor enkel de game + Goro
Heb hem bij Yourgamezone besteld. Erg betrouwbare webshop levering op release. 53 euro Inc verzending. Spel+ Goro dlc
Na het zien van deze filmpjes en een flink aantal x-rays en fatalities op IGN toch ok maar in de pre-order gedaan gisteren. Was het niet van plan, maar begin toch behoorlijk gehyped te raken voor deze game. Gelukkig nog maar twee weken wachten