als je nu bij gamemania ( Belgie) MK X pre-order kun je het MK gamepad erbij aanschaffen voor 29,98 euro als bundel!( folder aanbieding op = op) heb dan ook meteen gebeld en mijn pre- order omgezet naar deze bundel!
Ziet er allemaal weer erg fijn uit, ben benieuwd naar de reviews en hoeveel liefde de story mode heeft gekregen vergeleken met deeltje 9. Misschien al gepost maar hier het rooster:
idd het rooster is eindelijk compleet er staan ook heel wat gameplay vids op youtube... er zitten heel wat interessante characters bij en het lijkt me ook wel niet makkelijk om der juiste vechtstijl te kiezen laat hem nu maart snel uitkomen, zodat ik uitgebreid aan de slag kan
Waarom zou je een game als MK niet pre orderen? Je wilt de game toch online spelen als de online community het grootste is en met casual spelers. Wil je alleen de SP spelen dan kun je voor 53 euro het spel pre orderen en als je hem beu bent voor 40 euro verkopen.
En als Goro later beschikbaar wordt, dan moet je ervoor betalen... Als je MKX toch gaat kopen en graag Goro wilt spelen, pre-order dan gewoon. Als de game je niet bevalt verkoop je hem weer net als Bigsyke zei. Persoonlijk geef ik absoluut niets om Goro maar ik zeg geen nee tegen een gratis extra character.
Zal thuis zijn trailer eens bekijken. Ben benieuwd of hij speelt zoals in andere MKs of als een normaal character met combo's.
Goros fatality ... Deze game wordt echt bruut Omdat ik gewoon niet zeker weet of MM Goro codes krijgt. Geen bericht over nog
Dat scheelt nogal ja. Dan kun je Goro wel los kopen ja. Al vraag ik me af hoe vaak je met Goro speelt. Is naar mijn mening niet de interessantste character. Maar ja een gratis character sla ik niet af. En ben misschien een beetje gek, maar zie graag een symmetrisch character select screen.
Goro ziet er wel vet uit.... hopelijk is hij niet overpowerd, maar als hij toch zou overpowerd zijn maak ik hem 1 van mijn maind characters...dan heb ik altijd wat achter de hand normaal zit bij elke pre-order Goro als extra character, dus zou ik niet weten waarom bij MM niet
De game is aardig gelekt. Kijk dus uit met bezoeken van allerlei fora als de story mode je lief is, ik wist niet dat het gelekt was en bij het bezoeken van de Gamefaqs forums stonden de spoilers simpelweg in de titels.
das natuurlijk wel te verwachten dat er hier en daar iets lekt, verschillende gamesites gaan nu wel een review copie van de game krijgen en zo lekt er wel iets....maar ik heb nog niets opgevangen, dat de story mode zou gelekt zijn, meestal is dat ook fake... fans zoeken vanalles uit, en leiden hun eigen verhaal en ze denken dan ook dat het zo is... zetten het in een forum om zo wat aandacht te krijgen....
Dat snap ik dan weer niet. Veel games hebben uiteindelijke graphics die velen malen slechter zijn dan de eerste trailer. Verschil met MKX is dat zij constant trailers release met dezelfde kwaliteit van de graphics. Hoe kunnen die nu dan tegenvallen? Vind zelf t.o.v. MK9 de graphics een grote vooruitgang. Met name de stages zien er heel goed uit.