Dat ga ik je uitleggen! En ik had het gevoel dat MK9 er ook stukken beter uitzag dan ik me kon herinneren. Ik heb vooral het idee dat veel van de modellen erg ''clean'' zijn in de trailer, terwijl als ik de gameplay beelden terug kijk ik het idee heb dat ze juist wat stofferiger zijn en gewoon vies. Ma'ja het zal dan wel aan mij liggen (maar in de trailer vind ik toch sommige modellen er wel echt matig uitzien)
Sommige gezichten in de cutscenes zien er niet zo goed uit idd. Wat vind je van de graphics van de gameplay zelf? Daar vind ik niks op aan te merken. Mortal Kombat 9 'Sub-Zero vs Scorpion Gameplay' TRUE-HD QUALITY: Of Mortal Kombat X Gameplay - EPIC Tower Challenges (60FPS 1080p HD):
Uiteraard ga ik dan voor gameplay dat is niet zo'n moeilijk keuze. Maar op de een of andere manier had ik deze game toch mooier voorgesteld, zoals ik al zei, ik dacht dat MK9 er ook prachtig uitzag, maar als ik daarop terug kijk, tsja dan valt die game (grafisch) ook weer wat tegen.
De meeste modellen van MKX zien er esthetisch gewoon ontzettend matig uit, de textures, en dergelijke zijn allemaal goed, daar is niets mis mee. Het zijn puur de modellen en dat NRS gaat voor een realistische "look". Het is moeilijker om een realistische modellen indrukwekkend te laten lijken dan een game met een duidelijk eigen stijl. Oja, NRS modellers hebben ook weinig koek gegeten van anatomie en animatie, animatie dat er dynamisch uitziet. Grafisch ziet MKX er trouwens wel op elk vlak stuk een beter uit dan MK9.
Sowieso niet speelbaar. Wellicht wel in de Storymode dat ze voorkomen in het verhaal. Aan de ene kant jammer als je favoriete fighter er niet in zit. Bij andere fighters komt het niet vaak voor dat speelbare karakters dood gaan. Bij MK wel. Dat maakt de storymode toch een stuk spannender. Gelukkig zijn de rosters met characters per deel wel afwisselend. Sommige characters zijn niet even leuk, maar wel knap dat ze elk deel een aantal toffe nieuwe characters kunnen introduceren.
De robots zijn behoorlijk populair, dikke kans dat je ze uiteindelijk terugziet als DLC, of anders een character met hun moveset.
http://imgur.com/a/L5RtY Toch duidelijk geen downgrade, als je na de eerste beelden nu toch ineens teleurgesteld bent ligt het toch aan jezelf, MK9 was uiteraard ook mooier toen hij net uitkwam 4 jaar geleden... Trouwens het valt me ook op dat de characters letterlijk vies worden als ze bijv in de jungle over de grond rollen enzo.
grafisch is MK X er zeker niet op achteruit gegaan, het ziet er echt wel gelikt uit, ligt er natuurlijk ook aan welke pc of laptop je hebt, dit zie je bij veel games! ik weet nog goed toen ik de trailers van MK9 op YT bekeek waren deze echt wazig, maar eenmaal je ze dan op je smartTV ziet het er wel bijzonder mooi uit, dat zal bij MKX niet anders zijn, en het is trouwens op de next-gen het bloed zal uit je scherm spatten wat de characters betreft, ik vind het zeker niet verkeerd, dat er characters wegvallen en nieuwe in de plaats komen, maar dan zie ik wel graag (zoals in de story mode) hoe en waarom ze in de game komen, en dat brengt voor mij een nieuwe uitdaging mee, voorlopig heb of voel ik niets voor de nieuwe characters, maar als ik weet waarom of hoe ze in de game komen zal dat wel veranderen. ik heb b.v dan wel een hekel aan de DLC peetjes, al moet ik zeggen dat jason en predactor vet zijn, maar die hebben niets met MK te maken en dat vind ik een beetje overbodig! nog 1 weekje wachten en ik hak ze allemaal met plezier in de pan
Voel de meeste van al die nieuwe characters niet. waar is baraka of cyrax? Leuk dat ze niet in het "verhaal" passen maar goed blijf het jammer vinden. Vind een jason voorhees bijvoorbeeld totaal niet bij mk passen.
ik begrijp zeker wat je wil zeggen, dit gevoel heb ik ook, maar zonder de game te spelen kun je niets zeggen! soms moeten de makers keuzes maken, en het is nu tijd voor vernieuwing. mortal kombat 9 was een reboot op MK1,MK2 en MK3 sommige characters zijn dood of passen gewoon niet in het verhaal 25jaar later.... ik ben al blij dat er nu nog wat bekende inzitten en dat er nu character uit MK4 zoals shinnok terugkeren! ze kunnen natuurlijk weer een game maken met alle personages uit MK9 maar waar zit je vernieuwing dan? ze kunnen ook de game uitmelken zoals SF met een hd versie super versie enzo......
@opeltwintop2007 Ja dat is ook zo,heb de game inderdaad ook nog niet gespeeld,dus misschien valt het allemaal wel mee. Vind het gewoon zo jammer dat er dan bijvoorbeeld een hele oninteresante familie cage in zit (johnny,jackie en sonya) Of jax met zn dochter ipv een noob saibot of een baraka. Maargoed we zullen zien.
En USFIV wordt nog steeds actief gespeeld, 6 jaar na dato mede door het "uitmelken", terwijl MK9 met één hand in het graf ligt. Wat je vergeet is dat SSFIV 1 x in het jaar werd ge-update, en je kon elke keer voor €15 deze update verkrijgen, herbalancering van de game, nieuwe characters, nieuwe mechanics, nieuwe costumes, nieuwe stages, nieuwe modes. Ik kan alleen maar hopen dat MKX zolang erna nog zal worden gesteund door NRS, en op z'n minst meer dan MK9 waar na de eerste 6 maanden het al gedane zaak was. Excuses als mijn fanboy zijde zich heeft laten tonen Het is Cassie Cage, en Jacquie Briggs is de dochter van Jax Had inderdaad ook liever Noob Saibot terug gezien onder andere. De eerst 4 DLC Characters zijn al bekend. In de story mode zijn Rain en Baraka ook even te zien dus die modellen zijn ook al enigszins klaar.. Warner Bros backed NRS en Guest characters zijn gewoon erg populair bij velen, hier zullen mensen die normaal niet geïnteresseerd zijn in een game zoals MK toch aangetrokken worden. De game is schijnbaar al te verkrijgen op verschillende plaatsen op de wereld, dikke kans dat je de game ook hier iets eerder uit de winkels kan plukken.
Ik hoop wel dat het online stabiel is. Dit naast zeer on gebalanceerde characters is het enige wat het spel kan verpesten voor mij.
iemand een idee waar de game al in de winkel ligt Belgie/Nederland? ik heb er zin in..... er zit ook een day one pach op van 1,8 gb xbox live GT opeltwintop2007
Op Xbox is het ESL competitive circuit voor MKX. Wekelijks zal er online competities wordne gehouden waarin je prijzen kan winnen en als je goed genoeg bent dan kan je 1 van de 16 spelers zijn die wordt uitgenodigd voor een offline toernooi in Juni in Las Vegas. Dus als er mensne op XB1 spelen die zichzelf deze kans zien grijpen...doen! Maar de online moet natuurlijk wel goed genoeg zijn om zoiets een succes te maken... ESL MKX 11 april wordt er een invitational toernooi gehouden met 8 top spelers uit MK9, deze is te zien op www.twitch.tv/netherrealm