1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik deel je mening. Voor mij was de laatste echt goede nog MK3 Ultimate. Was gelukkig nog een tijd beschikbaar op arcade. Door de wisseling van bedrijf is die toen van arcade afgehaald. Zijn nog genoeg mensen die er plezier mee hebben.

Wellicht dat ze nog een keer een echte old-skool game maken, maar voorlopig,....

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    MK9 komt inderdaad niet in de buurt van de oude games, die zijn nml. vele malen slechter. :+

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wou gisteravond precies hetzelfde posten, maar uiteindelijk laten zitten. Dus toch niet de enige die zo dacht haha.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    Ben het er ook mee eens, MK9 is een stuk beter dan de eerdere delen :D

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik weet zeker dat bij degenen die de oude delen leuker vonden, vooral nostalgie een rol speelt.

6. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dit is zeker, maar ookal ben ik opgegroeid vanaf de eerste MK, was MK9 een zeer vette game waar alles van de eerste delen terug te vinden was, natuurlijk met een nieuw sausje erover... maar het was veel beter dan na wat ze na mh3 ultimate gedaan hadden!

ik vind da beelden van MK X zeer vet maar ik hoop dat ze niet dezelfde weg opgaan zoals met MK4 in de tijd... ik krijg stilaan het vermoeden dat ze er weer teveel willen insteken...en dat zou naar mijn goesting slecht zijn na een deftige MK9.... we zullen afwachten... kopen doe ik hem zoiezo alleen voor de naam.. dit is het zelfde met KI op xbox one

7. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
  8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De nieuwe reveal is van Raiden! (incl x-ray van die nieuwe dude die er best wel tof uitziet)

[yt]ft9_Phq38oE[/yt]

Ziet er erg tof uit, dan kunnen we eind dit jaar of begin volgend jaar aan de slag met een hele toffe fighter :cool: wel jammer dan die nieuwe Guilty Gear niet op de X1 uitkomt, anders was het echt dé perfecte fighting game console geweest zeker met de aankondiging van Razer:

http://www.polygon.com/2014/7/12/5891645/Razer-Atrox-Arcade-Stick-xbox-one

9. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    supervet!! raiden is er weer een hele stap op vooruit gegaan, mega vette gameplay, mooi die 3 verschillende stijlen, maar de fatality stelt me wel teleur, ik had op nex-gen toch meer en langer verwacht! maar ik kijk uit naar deze game!

vette gamesticks maar meestal zijn deze dingen mega duur, dus ga ik weer opzoek gaan naar een fightpad, is niet zo duur en werkt prima!

op mijn 360 had ik via ebay een SF gamepad gekocht en daar speelde ik alle fighters mee! benieuwd of ik zo'n gamepad zal vinden voor de xbox one! ookal is de originele controller van de x1 ook veel verbeterd want om KI te spelen werkt hij prima

Laatst bewerkt: 13 jul 2014
  10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In de eerste instantie leken Raiden z'n projectielen veel te langzaam om nuttig te zijn, maar hij kan ze blijkbaar opladen én stil zetten op een bepaald punt op het scherm, dat maken ze een heel stuk sterker.

Z'n teleport is een stuk sneller nu, voorheen kon je zonder veel moeite hem gewoon eruit slaan op reactie.

De vuurbal traps zijn cool, zullen mensen wel creatief mee worden.

Ziet er goed uit alleen jammer van slechte kwaliteit, zal helaas niet zien hoe goed de game eruit ziet totdat iemand hoge kwaliteit captured en upload...ergens anders dan YT.

Sodeju die stick is 200 dollar, oftewel gewoon 200 euro! Dat is echt te duur. Gelukkig kan je MK goed spelen zonder een stick. KI heeft bij niet weten te overtuigen en GG Xrd komt op PS4, en gelukkig is de arcade stick voor ps4 ook compatible met PS3.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]nsS0lnJ2SSI[/yt]

12. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    vet, het zal toch serieuze wennen worden met die 3 verschillende vechtstijlen!

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Hebben hebben hebben hebben

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.357
    [yt]wgYNjpGGMKU[/yt]

15. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    mooie vette trailer, maar ik heb niets met kano,ik vind het niet leuk om met hem te vechten, en al zeker niet om tegen hem te vechten, van mijn persoonlijk hadden ze hem er niet meer moeten insteken!

16. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vond hem in MK9 ook niet boeiend.
    Zijn combos zien er nog bijna het zelfde eruit.
    Doe mij maar boraicho.

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Wel een prachtig level die jungle!

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kano is absoluut geen interessant character, hij is zo generiek als wat, zowel zijn gameplay als ontwerp. Verrassend genoeg zijn velen toch van hem weg en dit komt imo voornamelijk door nostalgie.
    Grafisch is het dik in orde met de game men in tegenstelling tot Injustice is de camera meer ingezoomed zodat je een betere kijk hebt op de characters.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.357
    Mortal Kombat X komt 14 april uit

Mortal Kombat X komt op 14 april volgend jaar uit.
    Mensen die het spel pre-orderen, kunnen het bekende personage Goro in het spel spelen. Dat meldt uitgever Warner Bros. vandaag in een persbericht. Het spel komt uit voor pc, PS3, Xbox 360, PS4 en Xbox One.
    Mortal Kombat staat bekend om zijn bloederige gevechten en finishers (Fatalities). Het eerste spel uit de serie kwam uit in 1992. Mortal Kombat X is niet het tiende, maar alweer het tweeëntwintigste spel uit de reeks.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Toch jammer dat ze een karakter doen als pre-order bonus en niet een aantal costumes.

Deel Deze Pagina