Of andere character. Kan nu verschillende combo's met Kano. Allemaal zonder run. Soms pas ik ze aan. Een combo uit een tutorial eindigt met juggle en dan 112. Deze connect heel moeilijk. Ik gebruik dan een ander einde aan mijn combo. Doet wel 1% minder damage maar lukt veel vaker.
Mag ik wat mensen toevoegen die ook op de ps4 spelen? Heb echt weinig vrienden in mijn lijst die de game ook spelen.. En weten jullie wanneer Faction online zijn(Invasion boss en Tower?) Al de hele week niet gezien.. Is daar een altijd een bepaalde dag voor? Heb het idee dat ik het steeds mis loop.
Mijn psn naam is BigSyke-NL Zoek zelf ook spelers op ps4. En waarom kom ik nooit Reptiles tegen online? Reptile was altijd zo populair.
Zo, ik heb na lang spelen mijn favo character vastgesteld. Ik ga online vooral met Kitana aan de slag. Blijft een top character voor mijn speelstijl. Weten jullie hoe ik mijn "banner" voor online kan aanpassen? Heb overal gekeken maar kan het niet vinden, apart! Zie continue mensen met andere banners van hun charachters etc maar ik heb gewoon de standaard Scorpion.
Als je faction wisselt en daarna terugwisselt behoud je dan je level van de eerste faction? En echt goed gedaan 2e faction op 50. Ben pas op 43 met de eerste. Hoe die je dat zo snel?
Gewoon veel living towers spelen en proberen de challenges te halen. Ook veel je card aanpassen. Hoe hoger je komt in je faction hoe beter je dingen vrij speelt. Kutte Is wel dat je weer helemaal op 0 begint en alles kwijt bent als je over stapt....
Ik blijf gewoon oefenen. Ik kan al die dingen los, nu alleen nog connecten met die run. Het moet gewoon vanzelf gaan dat ik die knoppen op die manier indruk achter elkaar zonder na te denken
reptiles is heel moeilijk te spelen v ik blijf ook gewoon de towers spelen tot het vanzelf gaat, zolang het niet vanzelf gaat ga ik mijn niet online laten afslachten. het probleem is, ik kan met iedereen spelen, maar ik blink met niemand echt uit, shinnok geeft momenteel bij mij een lichte voorkeur maar dat is puur omdat zijn special moves veel schade aanbrengen en de tegenstander een eindje verder vliegt of op veilige afstand zeg maar
Online sta ik redelijk hoor. Alleen niet door combos. Maar omdat veel mensen gewoon alleen specials spammen en dan afstraffen
Jacqui full auto spammers zijn echt erg. Bij dat tournooi was Quan chi ook bizar qua spammen/zoning. Online combo's zijn ook wel pittig. Ging met raiden offline behoorlijk goed na trainen en online lukte geen een combo
Wat scheelt online is gewoon de combo doordrukken. Als je teveel nadenkt komt er maar 3 hits uit. Gewoon afmaken die combo. Zie je dat de eerste 3 hits worden geblokt dan stop je natuurlijk.