1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik neem aan dat je B12 bedoelde, aangezien Cassie geen F12 heeft, of misschien F21?

    F21 is best lastig te raken na een run omdat de f1 erg langzaam is, ondanks dat je niet ver hoeft te rennen moet je het wel vroeg doen.
    Als je B12 bedoelde, dan is een goede optie voor brawler maar niet voor Hollywood. Reden is omdat je meteen na de run de b12 doet de tegenstander niet zo snel valt, de nutcracker heeft dan een dikke kans dat die mist. De B12 heeft eigenlijk hetzelfde probleem als F21 dat de B1 best langzaam is, hoewel niet zo langzaam als F21.

    Suggestie is om deze combo te doen, je moet wel wat verder rennen om de 1 te raken, ook moet je b12 snel doen na de 1:
    b12 xx flip, run, 1, b12 xx nutcracker/takedown.

    Zolang je de run vroeg inzet is deze combo ontzettend consistent en makkelijk te timen.

    Cassie heeft 3 openers:
    (Mid) b12 xx flip
    (Low) df1 xx flip(cancel na de 2e hit)
    (Overhead) f2 xx flip
    De overhead starter combo is het moeilijkst mid-screen omdat de anderen strings zijn die naar voren bewegen, de flip zal dan bijna altijd zo dichtbij mogelijk worden gedaan. De f2 xx flip heeft geen voorwaartse momentum dus wanneer je niet strak naast de tegenstander staat is het gevolg dat je verder moet rennen dan normaal. Hier kan je gewoon alleen b12 doen.
    --------------------------------------------
    ALGEMENE TIP #1: Plaats de blok knop op de rechter bumper in plaats van de trigger. (voor playstation is het R1) Omdat de bumpers knoppen zijn en geen triggers kan je blok sneller indrukken.
    Hierdoor is eht ook makkelijker om run in te voeren, maar ook om enhanced moves er consistent er uit te krijgen.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is dat 1 van de standaard opties bij controller opties zonder lp rp lk en rk te wisselen?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is Rechter bumper normaal eigenlijk? Ik merk met enhanced dat het idd niet altijd wil vlotten.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    R1 is smijten met pannen, monniken en oude vrouwtjes.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm ohja. Dat kan best geswitcht worden
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ja b12 bedoelde ik. Moet zoveel onthouden. Los lukt die combo met takedown me wel. Maar na run zet ik direct b12. Ik ga proberen of 1, b12take down makkelijker is. Thanks
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik las gister iets over de run in MKX wat behoorlijk interessant is en deze combos eens tuk makkelijker maken. Voorheen kon je de run een beetje bufferen tegen het einde van een aanval zodat de run er zo snel mogelijk erna uitkwam. De timing moest alsnog behoorlijk goed ondanks dat de game buffered inputs toelaat.

    Wat de absoluut beste manier is om de run te doen en er zeker van te zijn dat die op de 1e frame eruit komt na een aanval is de blok knop in te houden. Je voert dus de run in tijdens een aanval en houdt de blok ingedrukt. Voorheen was ik soms te snel met het invoeren en kreeg ik helemaal geen run, nu ik de blok knop inhoudt komt het er alsnog uit.

    Vroeg de run inzetten tijdens een andere string of special, blok wat langer inhouden zodat de run er echt uitkomt, easy. Dit maakt het een stuk makkelijker.

    Overigens is er een merkbaar verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke characters wanneer je een juggle doet. Met Sub-Zero en Cassie heb ik moeite om bepaalde juggles te landen omdat hun hitbox schijnbaar kleiner zijn.

    Met cassie doe ik normaal deze combo:
    b12 xx flip, run, 212, b12 xx nutcracker

    De laatste hit van 212 mist ontzettend vaak en timing is echt heel lastig op vrouwelijke characters.
    Ik gooi letterlijk 6% weg met deze combo, maar ik raak het tenminste, is overigens ook haar makkelijste run combo:
    b12 x flip, run b1 xx nutcracker

    Met Sub-Zero moet ik bijvoorbeeld meter gebruiken in combos waar ik voorheen het zonder kon doen op de mannelijke characters.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2015
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit was precies wat ik zocht. Ik vermoedde al dat er zo'n trucje was :)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die mortal kombat mobile app is echt slecht voor mijn telefoon :+ ding gloeit constant na een kwartier en zuigt de batterij echt leeg. Wel bijna die injustice scorpion skin. Farmer Jax al binnen en bijna Klassik Kitana. Dan alleen nog klassik mileena en dan kan ik die app eraf gooien :p
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Sorry voor de late reactie, maar idd via de App. 100 ladders completen. Maar eigenlijk 100 Faction gevechten door telkens "quick match" te kiezen. De andere heb ik idd ook. Vind gold de minste van het stel en Injustice ergens juist het gaafst. Verwacht dat er nog wel een classic skin voor Scorpion komt. :)

    [​IMG]
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Johnny mime en farmer jax zijn droog. Injustice scorpion is vet ja. Net gehaald. Alleen mileena nog, maar die challenge tower is er nog niet. Scheelde wel heel veel dat ik spec ops Cassie kreeg. Beste kaart in het spel. Daarnaast een bug waardoor ik telkens een kaart kon verkopen voor 1200 koins. Ben er even doorheen gebugged :+ kut spel. Af en toe kwam ik een gast tegen met gold kaarten die 6-7 keer geupgrade waren.. Die moeten er geld ingestoken hebben dan lijkt mij. Waarom zou je dat doen
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb het via een glitch gedaan. Gewoon iemand zo profile checken op leaderboard en je unlockt wat hij heeft
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw :+ dat spul is echt bugged dan
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kitana, Farmer Jax, Mime Cage en Injustice Scorpion binnen 3min unlocked door profielen te bekijken hahah
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe doe je dat dan?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ging naar iemand bij online, daar ranked pvp en mensen in top 100 zoeken. Daar gewoon met X een profiel kijken. En toen ik terugging had ik shit unlocked. Toen iemand met Jax als main character gezocht, want ik dacht dat die vast wel Farmer Jax zou hebben. En zelfde gedaan
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is dit in de App of op een website?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee op de game op de PS4 zelf
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff heb ik al die moeite gewoon voor niks gedaan. Kan je zo ook die andere skins vrijspelen? Kold war enzo?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vanavond gauw proberen!
     

Deel Deze Pagina