1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee alleen mobile game character skins

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Net meerdere malen geprobeerd run te bufferen maar het werkt niet bij mij.

3. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nu al weken off-line gespeeld towers enz....nog maar enkel beelden ( dozen ) in de krypt en de tijd is rijp om dit weekend eens aan het online gedeelte te beginnen, ik ben benieuwd hoeveel ik op mijn bakkes ga krijgen :)

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom niet online gewoon direct. Daar leer je het meest joh

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Online kan erg demotiverend zijn, direct online gaan zonder een gameplan of enige bekendheid met een paar characters is geen goed idee. Je gaat letterlijk als kip zonder kop in een zwembad springen vol met haaien:+ Dus even in training zitten of offline wat towers en de story doen is een goed idee. Je leert zo wat aanvallen en weet wat de andere characters ongeveer kunnen...en dar houdt het ook op.

Tactieken werken niet tegen de CPU, oftewel er is absoluut geen diepgang om tegen de CPU te vechten, goed om combos en punishen te oefenen en daar stopt het ook. In MKX is het zelfs zo dat de CPU bepalde dingen doet die normaal niet eens kunnen...
    Als je online gaat zijn de eerste aantal dagen het meest frustrerend, je zal letterlijk door alles worden geraakt. Maar zoals UpInSmoke al zei, daar leer je het meest van. Als je door iets wordt geraakt, raak je er ook bekend mee. Er is helaas geen shortcut in dit soort games:p

In het begin kleine goals maken voor jezelf, een kleine combo raken, iets blokken en afstraffen, iemand stoppen die constant springt etc. Winnen is een gevolg van goed spelen(duh!8))
    En probeer veel te spelen met vrienden, offline en online, tegen random gasten spelen is alleen maar frustrerend, helemaal als ze slecht zijn en gewoon random shit eruit gooien, haalt de lol er compleet uit.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Reptile wil me toch niet lukken met combo's.

Zoek nog steeds een main. Kano mist gewoon een overhead. Ik zoek een character met goede overhead en low mix up met makkelijk uit te voeren combo's. Alleen geen Cassie, Scorpion of Subzero.

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zijn heel veel mensen die cheaten via een jailbreak glitch en zo oneindig geld en souls krijgen. Voor de faction wars hoef je niet eens een bepaald karakter te hebben. Zelfs met level 1 brons kun je nog relatief makkelijk winnen.

Hier hetzelfde,... grrrrrrr, ach ja uiteindelijk is het allemaal voor niks. Over een tijd spelen we weer MKXI en begint het allemaal weer opnieuw. ;)

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Naast Cassie en Sub ken ik niet zoveel van de andere characters, maar ik dacht dat deze characters niet al te moeilijk waren(weinig of geen run combos) en hebben een overhead en low mixup:
    Kung Jin Bojutsu
    Takeda Shirai Ryu
    Erron Black Outlaw/Marksman
    Ermac Master of Souls

Wat was er moeilijk aan Reptile overigens?

Laatst bewerkt: 9 mei 2015
    BigSyke vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Raiden en kung jin kan ik beamen. Takeda vind ik nog best lastig. Heel timing gevoelig

10. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan zo'n beetje met elk charater overweg, maar ik heb er nu een stuk op 4 waar ik de strijd online wel mee aangaan en waarmee je met een kleine combo gevolg door en super specialmove veel schade aan brengen,
    raiden, kano, shinnok en jason voorhees zijn echt goede characters met een klein gemiddelde van 10 hits per aanval vind ik dat niet slecht, maar ik heb er niet veel hoop in, de vrees om afgeslacht te zijn is groot :)

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zijn combo's connecten is moeilijk doordat die run erg strict timed na een enhanced bf 2.

Volgens combo guides zou die erg makkelijk moeten zijn maar het lukt me niet.

Ook las ik dat bijna alles unsafe is wat Reptile doet. Hij is een high risk high reward character.

Zat nu te denken aan Jax. Maar zal naar jouw opties ook eens kijken.

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb het geprobeerd met Reptile en de run na de enhanced bf2 is inderdaad niet moeilijk, de buffer moet ook geen probleem zijn. De enhanced BF2 heeft 3 hits, de 3e hit launched de tegenstander voor een combo. Probeer de run in te voeren op het moment dat de laatste hit raakt en de blok knop gewoon in te houden totdat je de eigenlijk run ziet. Het is niet zo dat je de run al bij de 2e hit kan invoeren. Doe anders de Enhanced BF2 en houdt daarna omhoog gedrukt, dan zie je wanneer Reptile springt en wanneer je daadwerkelijk weer kan bewegen. Je moet dus de run invoeren rond die tijd of ietsje ervoor.

Run is echt een integraal onderdeel van MKX, en dan niet alleen in combos. Gewoon vaak gebruiken en het wordt vanzelf makkelijker.

Als je geïnteresseerd bent in Jax raad ik je aan om CDjr te checken, waarschijnlijk dé Jax speler van MKX op het moment.
    Trouwens, we moeten echt een keer tegen elkaar spelen :D Ik kan vandaag niet maar vanaf woensdag wel weer.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb het laatste tijd ook erg druk. Zal eind deze week k u heen of het lukt.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Die tip van omhoog ingedrukt houden heeft me geholpen voor de timing.
    Toch maar doorgezet en gaat nu een stuk beter:

MKX Reptile Combo´s:

Laatst bewerkt: 10 mei 2015
    LocKuM vindt dit leuk.
  15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mooi man dat het een stuk beter gaat! Vechtgame begint pas echt leuk te worden wanneer je precies kan doen wat je geoefend hebt.
    Heb je het filmpje met de PS4 zelf ge-edit? Moet ik anders ook eens proberen.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja met de ps4 share factory app.

Gewoon thema kiezen, filmpje kiezen en dan steeds de "split" optie kiezen.

Alle intro stukjes van share factory deleten en als een combo niet lukt uiteraard ook even deleten.

Dan plakt hij automatisch alle losse stukjes aan elkaar en zeg je uploaden maar naar YouTube.

LocKuM vindt dit leuk.
  17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  18. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    it burnsss yes?

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    heb een probleempje, ik heb het kombat pack aangeschaft voor de 4 characters, dus jason is al vanaf 4 mei beschikbaar!
    ik heb er al de hele tijd kunnen mee spelen , maar sinds gisteren kan ik er niet meer mee vechten, als ik erop ga staan, vraag hij of ik hem wil aanschaffen, druk ik op ok ,kom ik in de store terecht, en daar zeggen ze dan dat ik het kombatpack al aangeschaft heb, wat natuurlijk waar is dan ga ik terug , maar ik kan nog steeds jason niet nemen, iemand hetzelfde probleem? of een oplossing?

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Heb je al geprobeerd om hem opnieuw te installeren?? De melding dat je hem gekocht hebt staat daar namelijk los van. :)

Deel Deze Pagina