Goro zal na een tijdje gewoon te downloaden zijn, anders is Goro gebanned voor de gehele levensduur van MKX in toernooitjes. Plus NRS kan gewoon mensen laten dokken voor Goro als hij uiteindelijk te downloaden valt. Heb overigens een bloedhekel wanneer volledige characters pre-order bonussen zijn, achterlijk.
Ik zie toch (niet hier) veel mensen zeuren over de visuals van de game, maar het ziet er toch wel erg gelikt uit als je de gameplay in actie ziet
Het ziet er uitstekend uit inderdaad, mensen verwachten The Order 1886 graphics in een vechtspelletje geloof ik…
vette beelden van ermac... maar ik heb niets met ermac. van mijn mogen ze er nu wel een paar characters vanaf MK 4 insteken, die niet in MK 9 voorkomen. ook verwacht ik zeker nog lui kang....mss word hij wel the evil new boss, vind het vreemd dat we er nog niets over lui kang gehoord hebben en die er toch al bij was vanaf MK1 en lui kang geeft de eerste 3 MK toernooien gewonnen hier alvast de 2de fatality van ermac.
Ermac ziet er wel oké uit, had na aanleiding van de concept art hem wat meer een ''heks'' verwacht, wel tof dat ie zweeft.
Het is allemaal in ieder geval een flinke vooruitgang ten opzichte van de Blauwe, Gele, Rode, Groene en Grijze ninja.
Dat ben ik helemaal met je eens de karakters worden wel wat meer zichzelf en dat is sowieso een goed ding. (en stukken beter dan 4 recolours)
Verschillende versies van Mortal Kombat X aangekondigd. Ik ga de tweede bestellen. Zit wat meer content in. De box van de eerste Kollector's Edition ziet er wel vet uit. http://kijk-online.com/mortal-kombat-x-kollectors-edition-aangekondigd/
Alles speel ik tegenwoordig digitaal, op die manier ''brand'' ik gelukkig mijn vingers niet aan collectors editions, al ziet deze er wel tof uit
Warner Bros. Interactive Entertainment en NetherRealm Studios hebben een video van Mortal Kombat X uitgebracht. Enkele features worden uitgelegd, maar vooral Faction Wars wordt uitgelicht. Daarnaast komen de dynamische Challenge Towers terug. Met Faction Wars kunnen spelers over de hele wereld lid worden van een factie om het zo op te nemen tegen spelers van andere facties. Je kiest een van de vijf facties en alles wat je doet draagt bij aan het aantal punten van die factie. Je krijgt punten in de verhaalmodus en Challenge Towers, maar bijvoorbeeld extra punten in multiplayer als je een ander factielid verslaat. Na een week wordt alles weer gereset, zodat je opnieuw een kans krijgt met jouw team te winnen en zelf zo hoog mogelijk in de rankings van je factie te komen. Er komen ook invasies, waarbij gehele facties aangevallen worden. Mortal Kombat X komt 14 april uit voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc.
ziet er mega vet uit, in mijn ogen zal de MK nog MK9 overtreffen. ook dat stukje van de story gezien, het ziet er allemaal gelikt uit , en enorm benieuwd naar het verhaal. die online torens zien er mega uit ...mss kunnen we met een paar MK gamers een factie samenstellen? Ik heb wel zin in deze game
'Mortal Kombat X-achievements uitgelekt' print De vermeende achievements met spoilers: Civil War (20G) - Complete Story Mode 50% The Future Looks Grim (20G) - Complete Story Mode 100% Dressed to Kill (20G) - Unlock all alternate costumes Part of a Team (10G) - Contribute 10000 overall points towards your faction Team Leader (20G) - Contribute 100000 overall points towards your faction Challenge Accepted (10G) - Complete 100 Faction Challenges We Are the Champions (10G) - Win 5 Faction Wars in a row Bragging Rights (10G) - Reach Rank 50 The Best of the Best (20G) - Reach Rank 100 Somebody Call a Doctor! (10G) - Perform every fighters X-Ray attack Family Feuds (10G) - Win 50 matches against a fighters relative Fists of Fury! (20G) - Perform a 15-hit combo with any fighter Environmentalist (10G) - Perform every arena interaction The Student Has Become the Teacher (5G) - Complete Tutorial Mode How to Take a Life (5G) - Complete Fatality Trainer Ultimate Finisher (20G) - Perform every finishing move for all fighters Tower Noob (10G) - Complete all Daily Matches in Living Tower for the current day Tower Champ (10G) - Complete all Premier Matches in Living Tower Tower Lord (20G) - Complete 150 Living Tower missions overall Tested (10G) - Complete Test Your Luck & Test Your Might on max difficulty Survivalist (20G) - Win 50 rounds on the Survivor Tower How Slow Can You Go? (10G) - Complete a Klassic Tower without running (allowed to continue) The Mightiest Warrior (20G) - Complete Champion Tower on max difficulty without using a continue Variation Champion (30G) - Complete a Klassic Tower with every fighter having used every variation The Konsumer (20G) - Unlock 50% of the Krypt The Kollector (30G) - Unlock 100%^of the Krypt Hello? (50G) - Discover the Secret of the Krypt The Chosen One (60G) - Win 15 Ranked Online Matches in a row In It to Win It (20G) - Win 100 complete Online Matches Seasoned Veteran (80G) - Play 200 complete Online Matches Mind Your Surroundings (10G) - Use every level interactable and win in a Ranked Online Match Feet Planted Firmly (10G) - Win an online match without jumping The Comeback Kid (10G) - Make a comeback in a Ranked Online Match with 10% or less health Untouchable (10G) - Get a Flawless Victory in an Online Match Humiliated! (20G) - Get a Double Flawless Victory in a Ranked Online Match Tossed (10G) - Perform 5 throws in 1 Online Ranked Match Takes a Beating (10G) - Win a Ranked Online Match without blocking Nothing Special About Me (20G) - Win an online match without using any Special Moves Emperor for a Day (25G) - Win 10 King of the Hill Matches in a row Rise to Power (10G) - Dethrone an opponent in King of the Hill Matches with 10 or more wins in a row Double Karnage (20G) - Successfully land 2 X-Ray attacks in 1 Online Match You Look Familiar (10G) - Win 20 mirrored Ranked Online Matches Kombat Apprentice (10G) - Gain Mastery of 1 Fighter Kombat Master (50G) - Gain Mastery of All Fighters Het is niet 100% zeker dat dit ze zijn maar mij lijken ze ook vrij real,jammer dat er geen echte fatality achievements in zitten dan...
als dit de echte lijst met achievements is er tocht echt niet veel speciaals, lijkt wel een kopie van MK9 zonder die towers dan. idd geen fatality achievement, maar ook geen ( win the tower whit every character) enz..... ook meer dan de helft weer online te halen pfff beetje teleurstelling bij mijn mochten dit de lijst van achievements zijn
Online achievements moet je vooral in het begin van de release halen. Merkte met MK9 bijvoorbeeld dat na een half jaar al bijna geen matches waren te vinden. Of in ieder geval weinig. ik haal de game, net zoals DOA 5 Last Round, meteen op de PS4. Als je me wil toevoegen dan kan dat. Naam is leafninja1980
Spelen de meesten gewoon met de controller of met een fightpad/fightstick? Ik heb het even opgezocht, maar de laatste keer dat ik een fighter speelde (SF4 & MK vs DCU) was alweer in 2009. Bijna 6 jaar geleden, maar het voelt nog als de dag van gister. Lijkt me wel weer eens leuk om op te pakken, maar zit te denken of ik dan ook weer een arcade stick nodig ben. Had voor de 360 ooit zo'n ding en dat werkte prima.