1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vraag me af hoeveel mensen dit op de pc gaan spelen.

2. viron88

viron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -nvm-

Laatst bewerkt: 10 feb 2015
  3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mensen die een vechtgame op een stick spelen zijn in een zeer grote minderheid, spul is duur en alleen nuttig als je actief een vechtgame speelt. Daarnaast wil ik ook benadrukken dat MK gebruik maakt van voornamelijk directional inputs in plaats van motion inputs. Oftewel "back, forward", "down, forward", "down, down" etc tegenover "quarter circkel forward" en soortgelijke inputs. Directional inputs doen het vaak goed op een controller omdat er geen schuine inputs zijn vereist. Ik vind persoonlijk de inputs voor Mortal Kombat erg onnatuurlijk op een arcade stick,

Ik! Mits online niet fukking brak is, of het een slechte PC versie is, dan houdt ik het lekker voor gezien. Als ik me niet vergis is NRS puur en alleen verantwoordelijk voor de XB1 en PS4 versie, terwijl een andere developer de ports voor PC, 360 en PS3 doen.

4. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mooi zo'n arcadestick maar dat vind ik ook totaal overbodig.
    ik ga er gewoon de gamepad bijkopen die verkrijgbaar is van NRS zelf, dan heb ik weer een deftige gamepad waar ik ook andere fightgame mee kan spelen op de X1.
    zo'n gamepad kost iets van 40 euro terwijl die arcadesticks wel heel prijzig kunnen zijn

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.357
    Mortal Kombat-details via Twitter toegelicht

Producer Shaun Himmerick van Mortal Kombat X heeft via Twitter toegelicht wat er precies in het Mortal Kombat X ‘Kombat Pack’ zit.

Er zitten vier personages en vijf skin packs (met in totaal vijftien skins) in het pakket. Het zijn klassieke skins en een aantal fan-creaties. Himmerick verklaart verder dat er zoveel mogelijk op de disc wordt gezet. Na de launch werkt NetherRealm Studios aan meer dlc.

Ed Boon heeft via Twitter laten weten dat de achievementlijst die wij hebben laten zien nep is. Dus er is nog niets verklapt over het spel zelf.

Mortal Kombat X komt 14 april uit voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc. De game kan gepreorderd worden voor €49,99 met Goro als pre-order bonus.
    Het Kombat Pack kost via Steam €29,99.

6. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg er zo het schijt van, de game is nog niet uit en ze zijn daar al met DLC packs
    laat mijn maar eerst het spel rond spelen en kom dan met DLC en skin's en characters die niets met het verhaal te maken hebben geeft voor mij geen meerwaarde.

7. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    dubbel post...

Laatst bewerkt: 13 feb 2015
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Dat het is de gamings industrie van tegenwoordig, we zullen het er helaas mee doen.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De periode dat DLC het beste verkoopt is vlak na de release, dus een maandje ongeveer. Op dat moment hebben spellen nog een grote actieve playerbase, dus hier valt het meeste geld uit te halen. De DLC wordt dus ook nagenoeg altijd, tegenwoordig dan, geplanned voor de release. Er zal dan een groep mensen werken aan de DLC parrallel aan het team dat aan de game werkt voor de release. Tja, dus inderdaad niet alleen Fighting Games maar ook in de rest van de industrie zoals Jorrie al zei.

Ik begrijp dat wanneer een game "Gold" gaat dat dit moet gebeuren voor de eigenlijke release en er dus een periode weer tussenzit dat het eigenlijke product al af is, en het wordt released. En daar krijg je dus de de uitspraak van "try to put as much content on disc as we can". Neemt niet weg dat het zuur is voor de consument om direct al die pre-order shit te zien, skins, characters, modes etc. Persoonlijk vind ik het ook een misselijk makende gewoonte.

Ik vraag me af welke characters in de Kombat Pack zitten, ik neem aan dat het de guest characters zijn. Ermac, Sub-Zero zitten erin, speelde ze beiden ook in MK9. Toch kijk ik het meest uit naar Skarlet en Kenshi. Vooral Skarlet, zonde als ze maar in 1 game zat en dat we er nooit meer iets van zien.

10. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga m ook halen (voor xbox one)

Hoop alleen niet dat t breken van botten bij elk gevecht zo word benadrukt als in de trailers, denk dat als je dat 3x gezien hebt t toch wel kan gaan vervelen :)

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Vorige MK niet gespeeld? De X ray moves zal je vaak nog terugzien :)

12. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nope, nieuw in t fighter spul :)

13. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    dit valt wel mee ....je hebt een meter onderaan met 3 vakken deze worden tijdens het gevecht opgevuld, door b.v te blokken....
    je kan deze 3 vakken opsparen voor een X-ray aanval (wat kan geblokt worden) maar je kan die vakken ook 1 voor 1 opgebruiken door een super special move te doen ( special move + RB ) wat soms ook heel handig is, ze kunnen deze ook blokken, maar dan ben je maar 1 vakje kwijt, ik ga meestal voor de super special moves, wat in mijn ogen beter is na een vette combo een super special move en ze zijn een serieuze stukje van de lijn kwijt... het is een tactiek die je zelf moet uitvogelen :)

14. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nice :) ik heb wel killer instinct.. En vind t "vechten" echt leuk :) maar Mortal Kombat schijnt voor beginners iets toegankelijker te wezen. Daarnaast vind ik t er gewoon enorm tof uit zien :)

15. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook killer instinct wat ik nog regelmatig speel! je kunt ze natuurlijk niet met elkaar vergelijken ....
    ik heb de voorkeur voor MK, het is idd wat toegankelijker ( er komt altijd wel iets uit als je op de knoppen ramt)
    maar vergis je niet, zonder goed kennis en tactiek ga je niet boven easy en kom je online niet ver... met KI is het eigenlijk een beetje hetzelfde :)

16. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Online boeit me eigenlijk weinig.. Maar moet idd nog veel oefenen :) ik begin sabrewulf nu aardig onder de knie te krijgen, naja ik weet wat er gebeurd bij welk knopje enzo :)

Mortal Kombat x is wat uitgebreider enzo.. T leren ervan komt wel

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mortal Kombat is waarschijnlijk de beste vechtgame wanneer je veel single-player content wil hebben.

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.357
    'Predator in Mortal Kombat X'

Het laatste gerucht rondom Mortal Kombat X is dat er een uitbreiding in juni uitkomt waarin we onder andere de overbekende predator van de gelijknamige filmreeks als speelbaar personage krijgen. De uitbreiding zou naast de buitenaardse jager ook Colonel Al Dillon bevatten, een CIA-agent en vriend van Arnold in de eerste film. Carl Weathers, de acteur die Dillon speelde, heeft toestemming gegeven om zijn uiterlijk te gebruiken in de game.

Warner Bros. heeft officieel nog niets aangekondigd over de DLC-plannen voor Mortal Kombat X. Er is alleen een seizoenspas bekendgemaakt, waarmee je meteen enkele uitbreidingen gekocht hebt, zonder te weten wat ze inhouden. Ed Boon, de bedenker van Mortal Kombat en wederom bezig met dit deel uit de reeks, heeft onderstaand plaatje vorig jaar juli getweet met de woorden "oh snap".

Mortal Kombat 9 had ook al gastoptredens in het universum van Mortal Kombat. Kratos uit God of War kwam daarin opdraven en ook Freddie Krueger uit Nightmare On Elm Street's liet zijn nachtmerries in die game los.

Mortal Kombat X komt 14 april uit op PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 en pc.

19. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    predaktor lijkt me wel vet... maar nogmaals als die DLC niets met de uiteindelijke game te maken hebben vind ik het nutteloos. waarom laten ze dan geen karakters uit de delen 4.....7 terug komen , deze zouden perfect in de story kunnen passen.

als ze dan toch DLC willen uitbrengen waarom dan geen fatality DLC een extra brute fatality extra lijkt mijn veel veter

mijn interesseert de story mijn meer op dit moment, ik ben benieuwd hoe ze die karakters die dood waren in MK9 ineens 25 jaar later weer tot leven wekken.

er komt nu toch ook wel heel weinig nieuws over het volle rooster naar buiten als je weet dat binnen 49 dagen in de rekken moet liggen

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naruto :+

Deel Deze Pagina