Ik heb liever alle echte MK universe characters in de main game. Laten ze de DLC maar volstoppen met guest characters. Dan heb ik meer het idee dat DLC een extraatje is ipv iets wat al in de main game had moeten zitten.
idd deze game word mega vet, het zal ook wat vragen om een brutality te kunnen uitvoeren... bv een rond niet blokken ofz... ben ook wel benieuwd naar het volle rooster, er zijn nog 11 characters tekort. hopelijk word het rooster niet ingevuld met DLC want goro staat ook in een vakje en dit is toch een pre-order DLC
In maart worden alle nog onbekende karakters, stages e.d. bekend gemaakt. edit: Zo om 3 uur een story trailer met vermoedelijk nieuwe karakters!
Jackie Briggs (dochter van Jax) Takashi Takeda (zoon van Kenshi) Kung Jin (familie van Kung Lao) Mileena Volgens mij 4 nieuwe character reveals maar Ed Boon heeft het over 5.
Zeiden gisteren in de stream al dat er erg snel reveals zouden komen hadden het over deze trailer dus.
Ben erg benieuwd, blijf het toch wel erg op prijs stellen dat deze game een toffe story mode krijgt, zo pak je ook elk karakter tenminste een keer op.
Ja was een groot MK fan, maar als ik alle knokgames naast elkaar zet dan vind ik DOA, en Soul Caliber de beste, Virtua Fighter is dan de game waar het meest oprecht draait om de Martial Arts vechtstijlen, maar de presentatie en vormgeving vaak saai, ook qua Lore en soundtrack vind ik Soul Caliber altijd erg goed, omdat er echt een stukje kunst inzit, Tekken vind ik nu de meest boring Fighter, MK is en blijft funny om te spelen, maar dan meer om je op af te reageren als je een slechte dag hebt haha, MK 2 vond ik destijds echt geweldig, op de Gameboy kapot gespeeld net als Street Fighter, wel tergend moeilijk kan ik me herinneren
dit zijn ineens wel vele nieuwe gezichten... johnny Cage geloof ik niet... omdat zijn dochter zijn moves geeft. shinnok had ik als eindbaas verwacht... nu heb ik een deel van de story, maar nu is het vraagteken nog groter... laat het maar snel 14 april zijn, ik kan niet wachten om deze in mijn x1 te pompen
Ik weet niks van Mortal Kombat hoor, maar waarom zitten Sonya en Johnny Cage niet in de game als zij MK 9 gewoon overleven? En waarom zitten Sindel en Kitana er wel in, terwijl zij dood gaan in MK 9? Ik ben geen fan van de serie ofzo, maar ik neem aan dat fans wel teleurgesteld zijn over het missen van bekende characters?
ja characters die in games doodgaan met name Fighting games, neem ik never letterlijk net als Liu King die opeens ook weer terugkwam, Johnny Cage was officieel ook kapotgemept na deel twee , maar in Trilogy als ik me niet vergis tenminste het leven weer terugkreeg door de Goden, wegens Treason, je weet wel hoe dat gaat met die MK regelementen die men in het ternooi graag aan hun laars lappen