Vaak krijg je dan inderdaad dat Shao Khan onterecht de wereld inviel en alle doden ten gevolg ongedaan worden gemaakt. En vaak dan ook van de baddies.
Vast overheen gelezen, maar klopt het dat je MKX enkel kan pre-orderen met disc?? Wil op zich Goro wel vanaf het begin enkel geen zin meer in discs. Elke keer wisselen ed. is niet meer mijn ding. Of,... ben er veel te lui voor.
Update: De mobiele versie van Moral Kombat X is een uitbreiding op de console- en pc-versie. De game is een combinatie van kaarten verzamelen en vechten. Het wordt ook mogelijk om tegen andere spelers te strijden en ze af te maken met bekende moves, zoals Fatalities. De belangrijkste personages zijn ook van de partij. Met de mobiele versie kun je delen van de console- en pc-game vrijspelen en andersom. De uitbreiding verschijnt tegelijk met de lancering van Mortal Kombat X.
Ketchup en Mustard zijn tweeling broers die competief MK spelen met de characters Sektor en Cyrax. Hopelijk zittend de robots er in. Johnny, Sonya en Jax, meh, denk dat hun speelstijlen een beste overhaul krijgen. Kijk er wel naar uit om Cassie Cage te proberen, en dan de brawler variatie voornamelijk.
Ben benieuwd hoe ze dat doen. Je hebt per character 3 variaties vanwege de speelstijlen en dan ook nog de kinderen ervan met 3 speelstijlen.
xbox 360 en ps3 versie zijn uitgesteld, voor de next-gen consoles blijft voorlopig de release op 14 april Jason Voorhees uit Friday 13 bevestigd als DLC
MKX laat geen crossregion online play toe BRON Dus bereid je maar voor op een shit netcode net als MK9 en Injustice.
Wat betekend cross region? Is toch juist goed dat je niet gemixt wordt met mensen uit andere regio's zoals Azië en Amerika?
Je hebt gelijk dat online spelen tegen andere regio's zoals Azië en America bijna niet te doen is in vechtgames, maar elk andere vechtgame laat de keuze over aan de spelers. Tijdens matchmaking zorgen die games ervoor dat je met dezelfde spelers uit die regio wordt gepaard en geven ook andere hints aan zoals de verbinding door middel van ping, een green bar of red bar systeem, door een vlag etc. Punt is, MK9 en Injustass hadden waarschijnlijk de slechtste netcodes van alle vechtgames de laatste generatie en ook regionlocking in online play, oftewel vette kans dat hun netcode zo slecht is dat de devs de keuze voor de spelers moet maken en dus "damage control" zodat het niet meteen zichbaar is hoe ontiegelijk slecht hun netcode is. Hé, ik kan het ook absoluut fout hebben, maar NRS kennende.
Ja dat zou wel weer jammer zijn. Ze kunnen wat leren van Street Fighter. Ohja slechtste netcode: die King of Fighters op de 360. Wat heb ik spijt dat ik dat spel heb gekocht. Enige singleplayer die er was is 5 willekeurige tag matches na elkaar tegen de CPU zonder verhaal. Zelfs niet een pagina met tekst met verhaal van de characters. Dan ga je online duurt matchmaker 10 minuten en is het onspeelbaar.
Je hebt gelijk KOF XIII op console was onspeelbaar bijna, op steam is het gewoon goed. NRS games met hun online daarentegen zijn shit op console én PC.
Ik heb hem in de preorder voor de XBO, 1e fighter die ik erop ga spelen, ben dus ook benieuwd of de d-pad een stuk beter werkt. Heb een tijdje terug met wat vrienden Injustice zitten spelen op mijn 360 (hun hadden hem op de ps4/ps en ze gaven toe dat het soms echt insanely lastig was om bepaalde inputs juist te krijgen, dus hopelijk is dat nu verholpen. Ben wel benieuwd naar de netcode, dat verhaal rondom region locking geeft geen goede signalen af (vooral omdat de tweet ook verwijderd is). Daarbij heeft NRS al geen geweldig verleden met betrekking tot proper werkende netcode.