ik koop hem ook voor de XBOXone maar ik heb het MK gamepad bij besteld... speelt toch altijd wat leuker bij fightgames. die regio locking valt nog mee, ik heb trouwens mijn console nog steeds op VS staan IVB voicecommand enz..
Zit ook aan die fight pad te denken. Haal wel eerst de game en kijk hoe het met de PS4 controller gaat. Koop hem anders later.
SPOILER !!!! achievements list voor MKX + bijhorende foto's (die alvast heel wat nieuws geven) http://www.xboxachievements.com/game/mortal-kombat-x-xbox-one/achievements/
Aha dus als iemand in een combo minder dan 25% health heeft en jij nog 100% geeft hij automatisch op als ik het goed begrijp.
Er is een langer filmpje. Aan het einde zie je 3 mannen zitten. Die leggen uit dat je hoofd ontploft als je match quit
Kan toch zweren dat ik die gepost had. Filmpje is gewoon uit de stream van gisteren. Daar lieten ze ook nog wat personages zien en wat modes. En deze nieuwe ality.
Zal vanavond eens kijken. Als ik via Tapatalk open krijg ik ook geen aanverwante filmpjes te zien. Wel grappige toevoeging deze Ality. Hoop ook dat quitters worden gestraft door ze alleen met andere quitters te verbinden.
er staat idd op youtube een filmpke van 45 min met nieuwe personage , nieuwe fatality's , quitality alles met uitleg! ik heb het filmpje bekeken en woaw wat een heerlijke gameplay....maar ik stoor me wel een beetje aan de nieuwe characters, lijkt me wat onwennig om deze in MK te zien, ik denk dat ik deze eerst en vooral wil afmaken
Bundle Description:The Kombat Pack is currently available in the Mortal Kombat X Premium Edition on the Xbox Store. Kombat Pack grants early access to 4 new playable characters and skin packs. Stalk and slash your opponents as Horror Icon Jason Voorhees, or play as Predator, the Ultimate Hunter. Two Klassic Mortal Kombat characters complete the offer. Each playable character comes with a themed skin pack including three new skins for select characters. Also includes The Samurai Pack available on April 14th2015. Van de offciele xbox site. Dus predator ook confirmed.
Ah kut zeg. Ik koop nooit dit soort DLC, maar Kabal vind ik wel een vette character. Ook nog mee gespeeld in MK9.
Kabal ?? die zit hier niet bij verder een mooi DLC pack , Tanya is nooit mijn favoriete geweest .... maar Voorhees, Tremor en Predator heb ik wel zin in. al wil ik eerst eens alle nieuwe uit het rooster eens proberen voor ik DLC koop