1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mortal Kombat XI

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 2 feb 2019.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ho ho, niet zo cheap he. Dat is tijdens een aanbieding. Inmiddels is er bijna 740 euro aan DLC. :confused:
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O ok ja dan valt het nog mee. Heb net 3 euro te weinig anders had ik het allemaal binnen gehaald.

    Heb alleen DOA 6 en de extra characters de rest kan naar een plek waar de zon niet schijnt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Hier schijnt anders voldoende zon...
     
    ageQned vindt dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O man die eerste game daarvan heb ik ook gehad lol, schaam me kapot.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Had je die van oma gekregen voor je verjaardag?
     
    ageQned vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Waarom zou je je schamen? Gewoon een chille party game.

    Zou graag een game als DOA Extreme zien, maar dan goed uitgewerkt, ipv de focus op DLC gemelk. Dus leuke collectie characters, interessante lokatie, en goed uitgewerkte toffe minigames, zoals tennis, volleyball, basketball, baseball, golfen, kart racing, etc.
    Combineer dat met base-building, zodat je je eigen droom paradijs kunt samenstellen (dus combi Stardew Valley, DQ Builders, Animal Crossing, LBP, etc), en je hebt een dikke hit.

    In principe zou DQ Builders 3 zoiets kunnen doen, want veel van de mechanics staan al, dus als je dan de mini games goed uitwerkt qua gameplay, en er een zooi bekende characters uit de serie in gooit, dan kom je al een heel eind.

    Maar goed, ik dwaal af. DOA Extreme zou geweldig KUNNEN zijn, maar de focus ligt op DLC bij de makers, en op T&A bij de preutse westerse critici …
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bestaat zoiets al niet op Switch?

    Mario en zijn vriendjes beoefenen zowat elke sport die er is. Met de Olympische spel mag Sonic ook nog meedoen.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Yeah, maar dan heb je alleen het sport gedeelte volgens mij. En volgens mij ook niet alle mini games even goed uitgewerkt, wat jammer is, want in principe heeft Mario ook individuele sport games die wel prima zijn.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Was dat maar zo helaas toen van mijzelf gehad haha.
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Sonic mag meedoen? Nee joh andersom Mario mag meedoen. Sega maakt die games he ;)
     

Deel Deze Pagina