Mooie lijstje tot nu toe. Baraka Sonya Blade Scorpion Sub-Zero Raiden Geras Skarlet Shao Kahn (DLC fighter) Kano D_Vorah Kabal Jade Zelf hoop ik op de volgende, maar dat zal wel goed komen: - Ermac - Reptile - Erron black - Kung Lao
Ik heb eigenlijk geen interesse in deze game. En dat als MK liefhebber. Ik kan ook niet zeggen dat de game te snel komt na het vorig deel. Maar het lijkt gewoon teveel op de vorige en die heb ik ook niet zoveel gespeeld.
Heb ook even getwijfeld, maar speel eigenlijk sowieso niet heel veel spellen meer. Voornamelijk enkel nog race-spellen. Toch die paar keer is het me wel waard; even weer terug in de tijd. ;-) Ik ben er iig helemaal klaar voor. Heb ook een plastic plaat zonder de knoppen aanduiding, maar voorlopig is dit wel weer even handig.
@Bidle tering vet man ziet er echt Uber uit! Volgende week zijn de knoppen binnen. Dan bouw ik mijn stick om. Foto's volgen nog dus.
Thanks, jouw plaat is ook gaaf!! Wel grappig dat we allebei voor Scorpion gaan, is en blijft toch wel mijn favoriete karakter. Ben benieuwd naar jouw eindresultaat.
Dank je! Volgens mij is het standaard zo, maar zo heb ik ze iig altijd ingedeeld en voor mij de prettigste manier. Je kunt dit natuurlijk helemaal zelf bepalen (knoppen indeling en hoe je het print). @Cyrax: Thanks!
Ja ik zat te twijfelen tussen scorpion of subzero. Dat is toch een beetje de ryu en ken van sf series.
Ook cool dat die er weer bij is, mooi einde ook. LoL Dus dan hebben we er nu al 21. Reptile en Liu Kang blijken per ongeluk verklapt te zijn door de acteur die de stemmen verzorgt.
21? Heb ik wat gemist of reken je die characters mee via die code met afkortingen die toen naar buiten kwam?