1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mortal Kombat XI

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 2 feb 2019.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup eindelijk
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Eindelijk een paar uur kunnen spelen en vermaal me prima. De toevoeging van de consumables is niet mijn ding. Verder prima spel, net Story modes ook uitgespeeld en zit allemaal wel leuk in elkaar. Wel lange scenes en ze af en toe ook overgeslagen.
    Voorlopig kan ik me met het spel wel vermaken.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Toch ben ik het wel met Joe eens..
    Echt veel grinden..
    En dat trekt mij nooit zo..

     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Plan on smashing buttons until your fingers bleed if you want all of the available skins in Mortal Kombat 11 without paying real money.

    Mortal Kombat 11 hit consoles and PC this week, and there are plenty of different skins you can use to change the looks of your favorite fighter.

    However, it will cost you plenty if you want to acquire every skin available in the game: there are 23 characters presently, and each offer 60 different skins.

    Over on reddit, user AccomplishedPoet8 crunched some numbers, and according to the math, it will cost you $6,440 in real-money to buy every skin currently available (thanks, PlayStation LifeStyle).

    But, you still may not get the skin you want as they appear on a rotational basis. Every six to eight hours a new set of five skins will become available on the store. Once they leave the store, well, prepare yourself for a grindfest.

    As AccomplishedPoet8 notes, the math doesn’t take into account fatalities, brutalities, gear or single use consumables due to the drop rate being unknown. It also doesn’t take into account DLC character skins.

    He goes on to say he earned 760 Time Krystals after playing the game four hours. If he wanted to unlock every game skin through gameplay alone, it would take 3,390 hours of playtime and cost 644,000 Time Krystals.

    In comparison, throwing $40 at the Mortal Kombat X in-game store would net you DLC characters, skins, brutalities, and the easy fatalities pack
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Greedy motherfuckers man.
     
    Yellow 13 en powerslave666 vinden dit leuk.
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mja, ik snap die ophef nooit zo heel erg. Zeker niet als het om cosmetische troep gaat. De game is huge qua content. Volgens mij komt er ook een patch dacht ik toch? Om het grinden te verminderen?

    Ik heb hem trouwens op de Switch (Premium Edition) en het speelt echt heel lekker. Best bizar om een MK game on the go te spelen.
     
    Yellow 13, Zifnap, Bidle en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd wel een mooi contrast voor op de Switch!

    Ik snap de ophef ook niet echt, maar moet wel zeggen dat ik het systeem erg gecompliceerd vind,... voor alles aparte slots en alles weer vrijspelen per masker, etc. Ben iig benieuwd wat de patch gaat brengen.
    Wilde net even een paar potjes spelen, maar helaas de zooi ligt eruit en kan geen contact krijgen met de server. Als het maar geen voorbode is.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zal wel meevallen vorige 2 delen gebeurde dat ook vrij weinig met de server.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Ik kan mij wel in de theorieën vinden. Lijkt erop dat deze game vol met lootboxes zat. Die zijn er overhaast uitgesloopt door de backlash afgelopen jaar vooral, maar het mobiele grindy aspect is nog aanwezig in full force. Dit is niet hetzelfde systeem als voorgaande MK delen. Krypt is blijkbaar nu ook random in de rewards? Dus guides werken niet meer wanneer je iets specifieks zoekt.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2019
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt de krypt is per kist random dus guide voor kisten is er niet, maar wel voor bepaalde onderdelen in de krypt.

    Ik vermaak me echter weer prima met deze game. Alleen de eindbaas vind ik niet zo heel geweldig. Vooral als veel moves ineens niet werken bij een boss.
     
    Bidle en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vermaak me hier ook uitstekend, enkel die consumables ben ik nog niet over uit. Heb het wel nu een paar keer gedaan en dan dus met controller. Je bent het ook haast wel verplicht wil je bepaalde dingen unlocken.
    Verder al wel een heel eind op weg en speel alles op Hard, hoger zal voorlopig nog wel niet aan mij besteed zijn. :thumbs:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Consumables ben ik zelf nog niet zo mee bezig. Wat kan je ermee unlocken dan?

    Zitten dit keer veel vette characters in alleen jammer dat ze Sonya hebben verneukt. Dit is totaal Sonya niet meer had net zo goed een andere naam en uiterlijk kunnen hebben.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt wel diverse skins voor Sonya zodat ze weer een beetje haar originele looks heeft.

    Voor sommige towers kun je die inzetten om te compenseren voor de krachten die de tegenstanders inzetten.
    Soms helaas ook echt nodig anders kom je simpelweg niet verder.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bedoelde met Sonya meer qua move set btw.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2019
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Aaah, heb nog niet de eer gehad om met haar te mogen spelen.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Laatst bewerkt: 1 mei 2019
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb de gift al.
    Bij je kombat kard > notifications kun je ze claimen.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina