Thanks, ik was lui en verwachte een pop-up na de update. Heb bij de kombat kard nog niet eens gekeken, morgen gelijk even doen!
Best lastig om een paar favorieten te kiezen om beter mee te worden. Noob Saibot en Skarlet neig ik het meeste na. Echter zijn er wel meer die ik erg leuk vind.
Heb hetzelfde ‘probleem’,... Voorlopig Scorpion, Kabal en E. Black. Net weer een behoorlijke update binnen gesleept. Hopelijk hebben ze de stabiliteit van de toren die je gezamenlijk kan doen verbeterd. Echt al zo vaak opnieuw moeten doen, omdat er iets was met het synchroniseren tussen de drie spelers.
Ja dat blijft vaag. Ik en een aantal anderen hebben dat probleem nog niet gehad. Een grote groep hebben het vaker wel dan niet en een groep hebben zelfs nog sinds de release niet een 3 spelers match kunnnen doen. Maar moet wel zeggen dat hun netwerk code een stuk beter is geworden. De meeste potjes online speel ik lag vrij. Dit was met de vorigr delen toch wel anders.
Ik spendeer toch wel best veel tijd in de towers of time. Vind het toch leuker dan ik in eerste instantie had verwacht. In totaal 203 towers of time nu completed sinds de release.
Dat gaat lekker, waar kun je dat zien? Ben wel benieuwd hoeveel ik er heb gedaan, waarschijnlijk meer dan ik wil weten. ;-)
Waar je ook de dailys ziet, maar dan die na notificaties en dan zo uit mijn hoofd offline gameplay dat het heet. Alweer 37 uur gespeeld lol.
Pff wordt soms helemaal gek van die Noob Saibot vooral op de hogere moeilijkheidsgraden. Wat kan die irritant wezen zeg.
Hij kan idd lastig zijn, maar zijn ‘opstart tijd’ voor de moves zijn best te doen. Met andere woorden, je kan redelijk goed zien als die weer langs wil komen. Zodra je dat goed door hebt, dan komt het goed.
Ik weet niet in elke mk waarin hij zit heb ik altijd moeite met die gast. Speel nu vooral veel Raiden, Sonya en Cage.
Geloof sinds 2014. Hij doet het wel goed met verschillende fighting games ja. Geloof dat hij vooral uitblinkt met Mortal Kombat, Injustice en Dragon Ball Fighters.