1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mortal Kombat XI

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 2 feb 2019.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    ageQned vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nice Rain is overigens altijd wel een leuk character.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    Zifnap en ageQned vinden dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mortal Kombat 11 is sinds vandaag geoptimaliseerd voor de Serie S en X.

    Voor de Serie S is de install grote van MK11 Ultimate nu 106 GB.

    Voor de Serie X is er ook een 4k update deze is nog eens 32GB extra, dat brengt het totaal op 138gb.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Weinig inhoudelijk, maar enthousiasme en energie levels zijn weer top. :D
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2021
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ook maar even aangeschaft want mooi prijsje voor de Ultimate Edition bij Bol.com. Komt vanavond binnen. Niet echt een grote fan van de serie, maar zal me er vast wel wat uurtjes mee kunnen vermaken.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat denk ik ook wel ookal is het alleen maar de 2 story's. Zelf vind ik Tower of Times geweldig, maar ben ook echt fan van MK.

    O ja en beware online de communitie daar is zo toxic als het maar kan.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, ik speel sowieso fighters niet online, daar heb ik niets te zoeken. Gewoon net als Injustice 2 beetje verhaal en de missies enzo, en even de Fatalities en Friendships checken.

    Vond Injustice 2 erg vermakelijk en dit ziet er ook weer prima uit.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
     
    Modder-Eter en ageQned vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Grappig, toevallig vanmorgen nog de review van MK3 gelezen in een oude Nintendo Magazine (#37). Scoorde een 92, al vond ik zelf de game destijds weinig aan, vooral omdat het nu meer ‘Aardse’ levels had en de nieuwe cast me niet veel kon boeien. Die Beast fatalities waren dan wel weer een leuke toevoeging.

    Wat betreft 11, vermaak me er wel goed mee (wissel een beetje af tussen DQ Builders 2 en deze game), maar merk wel dat ik met Medium opponents al moeite heb. Ziet er wel echt geweldig uit. Skins en customization opties vallen beetje tegen helaas.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja had ik ook hoor vond toen MK3 toen bij release ook tegenvallen. Pas later bij UMK ben ik het wat meer gaan spelen, maar heb MK3, UMK en MK Trilogy nooit echt super gevonden ofzo. MK3 vooral niet omdat voor mij de leukere MK characters toch wel miste, ookal kon Kabal de pijn nog een beetje verzachten.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mk3 vond ik destijds heel tof om tegen elkaar te spelen. Alleen de cpu was veel te irritant.

    Eerste gevecht op easy sloeg je iemand met Flawless Victory neer en de gast erna blokt alles om dan een 11hit combo te doen.
    Om over Motaro maar te zwijgen.
     
    ageQned, Zifnap en Yi-Long vinden dit leuk.
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Net een potje UMK3 op de handheld gespeeld. Graphisch nog steeds prima maar gameplay voelt echt achterhaald.

    Met de normale SF 2 van de SNES die al veel eerder uitkwam heb ik dat gevoel niet.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Character (en level) design van Street Fighter/Capcom is ook best of the business, vooral uit die periode. Daarnaast was die game ook gewoon prima qua kleurrijke pixels, animaties, etc, terwijl Mortal Kombat een grijze grauwe boel is/was wat altijd meer ‘realisme’ nastreefde, maar nadeel daarvan is dan ook dat het er sneller verouderd uit ziet.

    Dat level in MK11 met die rode bomen en vallende bladeren voor die tempel is trouwens wel een van de mooiste stages ooit.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vind MK11 vooral na de 4k update sommige momenten super mooi. Ookal ben ik meer fan van de anime/manga achtige graphics in fighters. Speelde vandaag even Tekken 7 en Soul Calibur 6, maar wat zijn die 2 games grafisch slecht verouderd zeg. En dat terwijl het beide de nieuwste uit de serie zijn.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, zelfde voorkeur voor wat meer kleurrijke anime-style fighters, maar SoulCalibur en Tekken, en eigenlijk ook die nieuwe King of Fighters game die nog uit moet komen, zien er ondanks hun jonge leeftijd eigenlijk gewoon verouderd uit. Vroeger was SC echt grensverleggend mooi op Dreamcast. Zelf verder nooit fan van Tekken geweest.

    Dead or Alive was voorheen ook een serie die grafisch prachtig was, maar daar ligt de focus tegenwoordig alleen maar in het uitmelken van dure skins, dus eigenlijk niet eens meer relevant in het genre. Vond deel 6 ook geen bijzondere grafische upgrade over deel 5.

    Mooiste fighters deze afgelopen gen zijn, voor mij, waarschijnlijk DB FighterZ en Guilty Gear Rev2, en wat betreft de meer realistische stijl is deze MK wel echt heel mooi. Qua design valt er wel wat op aan te merken hier en daar, maar dat heeft te maken met keuzes die ze maken. Qua animatie, background, details, sfeer, is deze game wel echt heel goed.

    Vind ook die silhouet menu schermen erg tof, wanneer je een stage kiest en je daar je characters ziet vechten.

    Ben benieuwd wat Capcom straks met SF6 gaat doen. Hopelijk weer meer terug naar de uitstraling van de Alpha serie, want had niets met de lelijke beefcakes in deel 4 en 5.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja DOA6 is gewoon bijna DOA 5, maar dan zoveel uitgekleed dat je overal voor moet betalen. Geloof zelfs zo veel dat je met elkaar 400 euro kwijt bent om het compleet te krijgen. Dat is gewoon absurd.

    O Dreamcast versie SC dat waren tijden wat was die game mooi zeg toen die tijd.

    Ja SNK games hebben het nooit echt van de grafisxhe kracht moeten hebben, ookal vind ik Samurai Showdown er niet verkeerd uitzien.

    Namco Bandai of omgekeerd hoe dan ook moet vooral echt een nieuwe engine hebben, want dat kan echt niet meer.

    Denk dat NetherRealm nu bezig gaat met Injustice 3 en dat ze MK11 nu laten zoals het is. Ookal gaan er geruchten dat er nog een character pack gaat komen, maar hoop dat dit bij een gerucht blijft.

    Enigste wat NetherRealm nog steeds niet voor elkaar heeft met zowel Mortal Kombat als Injustice is het gehele online gebeuren wat vaak kapot gaat van de lag.

    En net als Soul Calibur met Souls of Libra heb ik ook met Mortal Kombat kap met die domme missie's met opdrachten van je mag alleen dit doen of je moet dat doen of je tegenstander stunt je in een combo. Je kan alleen winnen met een ring out. Rot op met die onzin ik wil gewoon vechten en mijn skills verbeteren. Niet bezig zijn met lame shit van doe dit of doe dat anders verlies je.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat sowieso maar het gaat om de mechanics.

    In MK heeft iederen zelfde uppercut, roundhpuse kick, sweep. Bij SF 2 heeft iedereen andere basis trappen en slagen. Er is in mk3 geen wake up game, geen invincables etc. SF 2 is gewoon veel dieper.

    Vanaf MK9 had Netherrealm games het goed. Toen kwam er veel meer diepgang en tactiek in.

    Als ik terugdenk was SF 2 kwa karakters ook niet alles. Ryu en Ken standaard karate dudes. E. Honda standaard sumo. Boxer Mike Tyson Ripoff.

    Chun Li, Blanka, Guile en Claw waren de origineelste.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina