1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Mortal Kombat krijgt demo

NetherRealm Studios en Warner Bros kondigen eindelijk de demo voor de nieuwe vechtgame Mortal Kombat aan. De demo zal op 8 maart 2011 beschikbaar zijn voor de PlayStation Plus leden en wereldwijd op 15 maart 2011 voor alle PlayStation-gebruikers en Xbox 360-bezitters. In de demo zullen de vechters Scorpion, Sub Zero, Mileena en Johnny Cage beschikbaar zijn en de twee meest bekende arena’s The Living Forest en The Pitt. In de demo zal er ook een arcade-ladder zijn voor een of twee spelers.

2. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    sh*t man ik kan echt niet wachten !

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dus de 8e alleen PS+ leden, en mensen die XBL gold hebben die krjgen het de 15e? En mensen met XBL silver die moeten daarna nog een week wachten, of krijgen die het gelijk met goldmembers...waar betaal ik dan nog voor.

4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    silver leden moeten altijd een week wachten met demo's

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat gaf ik ook in in mijn post hiervoor, punt was krijgen XBL GOLD members het nu de 8e of 18e? En als wij het de 18e krijgen, de SILVER members dan zeker de 25e? Ik vraag dit omdat we al een week langer moeten wachten, en silver dus 2 weken.

Timed exclusives wat een onzin...

6. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    ohh zo, wat ik eruit haal is dat die op de xbox de 15de gewoon komt en voor silver members dan een week later gewoon

7. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Indeed

8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
  9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    [yt]wL0vL-MZapc[/yt]

Edit: ben toch wel benieuwd naar alle secrets en rewards :)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben toch echt wel blij dat ze terug gegaan zijn naar de 2D vechtveld, niet dat 3D slecht is, dat zeker niet, maar het voelt een stuk vloeiender aan. Ook heb je meer speling met de moves die je doet, welke hoek je aanvalt, voelt net iets tactischer aan.

Lijkt erop dat deze MK een groot succes wordt, en misschien ook wel in de competieve vechtscene.

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Mortal Kombat Xbox 360 Demo

Last week Warner Bros. Announced the release date for the demo for Mortal Kombat as 8march for PlayStation Plus members, an exclusive release, and then the release date of 15 March for PlayStation Network users worldwide. But gamers were asking what about an Xbox 360 demo.

Warner Bros. have confirmed that the demo will be coming to Xbox LIVE but it still hasn't provided an actual release date, saying that “the demo will later be available” for the Xbox 360 – somewhat frustrating for Xbox 360 gamers.

The game is set to release on 21 April, so the demo should come out before then. Other sources are saying 'late March' so it's possible that it may take two weeks after the PlayStation demo release before it comes to Xbox 360.

komt toch wat later dan :mad:

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zal aan jullie denken als ik 8 maart de demo opstart ;)

14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    dat is vandaag he ;)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lol :lol:
    Had niet eens in de gaten welke datum het was.
    Ik dacht dat Playstation altijd op woensdag hun Store update.
    Zal zo even kijken dan.

16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Mortal Kombat speelbaar in 2D en 3D tegelijkertijd
    Nieuws | 7 maart 2011 - Mortal Kombat is op PlayStation 3 tegelijkertijd in 2D en 3D te spelen. Dat meldt Sony via de Europese PlayStation Blog.

Ontwikkelaar Ed Boon legt uit dat de vechters altijd in 2D worden weergegeven en dat de 3D-effecten alleen worden toegepast op de achtergrond. Hierdoor blijven de vechters voor alle spelers scherp, ook al beschikt de ene wel over een 3D-bril en de andere niet. Voor spelers zonder 3D-bril kan de achtergrond wel wat wazig zijn.

Mortal Kombat komt op 19 april uit voor Xbox 360 en PlayStation 3. Voor die tijd verschijnt er een demo van de game. PlayStation Plus-abonnees kunnen deze vanaf 8 maart downloaden. Op 15 maart is de demo ook voor andere PlayStation 3-bezitters beschikbaar; de Xbox 360-versie volgt later. In de demo kunnen spelers aan de slag met vechtersbazen Scorpion, Sub-Zero, Mileena en Johnny Cage in twee verschillende arena's.

bron:http://www.insidegamer.nl/playstati...bat-speelbaar-in-2D-en-3D-tegelijkertijd.html

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk toch pas vanaf morgen, want op dit moment staat er niets op PSN.

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    word overal duidelijk 8ste gezegd voor playstation+ gebruikers

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik weet ook niet hoe dat zit. Ik heb Playstation Plus, maar er staat nog hetzelfde als een paar dagen geleden. Misschien dat de update nog moet komen. Ik heb geduld, maar heb wel zin om de game even te testen.

20. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Mortal Kombat
    The Demo is now live on PlayStation Plus. What do you guys think so far?

Deel Deze Pagina