Dan moet je wel een Amerikaanse account met Playstation + hebben. In de EU is hij nog niet, al heb je +
http://www.youtube.com/watch?v=_jo6YesnGqU Filmpje van de demo, wel vet. Op het einde zie je wat X-ray moves en fatalities. Erg vet.
Zal vanavond wel komen. Ik vind het btw echt bruut dat je in de singleplayer een Tower mode hebt waar je 300 challenges hebt. Ik houd daar van, echt een uitdaging om te kijken hoe hoog je de tower kan beklimmen. Op gamespot heb je een item daarover van 20 minuten.
Ik ook, je ziet echt dat ze deze game met heel veel liefde hebben gemaakt. Als dit geen topper wordt dan ..... verkoop ik hem weer Nee, dit wordt een topper, je ziet het en je voelt het aan alles. Ik heb me redelijk ingehouden in dit topic, zeker als je nagaat dat ik een MK speler ben. Maar fuck it... Ik ga gewoon ff de fanboy uithangen..... Ik vind bijna alles vet wat ik heb gezien van deze game. Gruwelijk gewoon. Al die Fatalities weer masteren, ik hoop dat ze wel moelijk zijn om uit je controller te toveren. Niet dat iedere mongool met 1 druk op de knop een fatalitie eruit kan gooien.
Noob En ja, dat is ook een woordgrap... Kenners snappen me wel.... De charme van MK was ook dat die fatalities behoorlijk lastig konden zijn. Vaak de Nintendolijn moeten bellen (in mijn tijd was er geen internet waar alles gevonden kan worden) om alle fatalities snel op te schrijven. Ik heb een onleesbaar handschrift, helemaal als ik snel moet schrijven, dus dat leidde nogal eens tot frustratie als ik 4 uur lang een fatalitie probeerde te doen, terwijl ik het gewoon niet goed had opgeschreven.
Je wilt toch niet zeggen dat je de bloedeloze kiddie vriendelijke versie van MK op de Snes speelde? Megadrive versie ftw!
Nee, ik heb het over de gameboy. Die ouwe grijze bak, remember. Daar speelde ik MK voor het eerst op, afgezien van de arcadehal.
Damnnn wat ziet er allemaal echt tof uit zeg , krijg echt het gevoel weer bij het kijken van die vids , net zoals je toen voor het eerst zo'n MK speelde. Zoals die filmpies eruit zien , speelt het net weer zoals de 1ste 2 MK's en dat is echt een goed ding. Echt kut dat we voor de xbox nog zolang moeten wachten op de demo
Gruwelijk he? Ik zit al die filmpjes te kijken en ik kan echt niet wachten. Weer een echte vette MK game in huis halen, it's been a while...... Is er al wat bekend over de moeilijkheid van de fatalities, met name de uitvoering ervan door de speler?
Nou zoals hierboven in dat gameplay filmpje van die demo , zag die fat. move er niet echt heel moeilijk uit , Back , Up ,Up en Dan Bijv X En die stage fatality was niet veel moeilkijker , dus denk niet dat het van de hele lange combo's schijnen te worden.
Jammer op zich, want ik hou wel van die langere combo's voor het uitvoeren van een fatality. Maar goed, dan kan PBateman ook meedoen met de grote jongens
Weet niet wat dit gaat worden. Het probleem waarom MK wat mij betreft niet mee kan met de andere fighting games uit het genre is omdat alle characters hetzelfde zijn m.u.v. de skin en hun special moves. Alle characters hebben dezelfde loop animaties (mannen en vrouwen), dezelfde roundhouse kick, uppercut en sweep. De characters bestaan uit dezelfde modellen van dezelfde groote, breedte etc. Hierdoor zijn alle normale moves ook hetzelfde. In andere fighters heb je snelle kleine characters, sterke slome characters, characters die beter in de lucht zijn etc. Bij MK heb ik het idee dat alleen hun special moves anders zijn.
Niet allemaal hetzelfde denk ik, want ik zag dat Goro er ook in zit. Die is toch wel groter dan de rest. Maar er zit wel een kern van waarheid in, maar ieder character heeft genoeg unieke moves om een eigen speelstijl te hebben. Net even de demo gespeeld, de controls zijn lekker intuïtief. Wat ik wel fijn vind is dat er combo's inzitten die alleen een knoppencombinatie vereisen. Voor de rest zal ik de demo op de PS3 niet veel spelen hoor, want ik speel liever op mijn stick voor de 360. Maar de eerste impressie was goed.
Ik vraag me af wat je krijgt nadat je die 300 fights hebt gedaan in de challenge tower. Lijkt me een tijdrovende klus en niet al te makkelijk. Ik heb soms al moeite met de mission mode van MvsC3 en trails van Super Streetfighter 4. Dit lijkt me niet makkelijker.
Ed Boon zegt ook dat het belachelijk moeilijk is om de 300 challenges te voltooien. Maar je krijgt er wel een beloning voor, maar hij zegt niet wat. Dat is natuurlijk nog een verrassing. Het schijnt wel iets tofs te zijn, maar heb geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Niet dat het mij veel uitmaakt, want het einde van die tower haal ik nooit. En het zijn challenges, niet alleen fights.
Misschien unlockable characters? zoals een Noob Saibot? Weet dat die erin zit maar niet of je die moet unlocken Waar kun je trouwens de demo downloaden? ik kan hem niet vinden op live