1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Same here. Exclusives voor de PS3 zijn echt veel vetter dan die van de Xbox360. Multiplatform koop ik overigens meestal wel voor mijn Xbox, omdat de kwaliteit van de PS3 multiplatformtitels gewoon minder zijn. Behalve dan fighters, vanwege de controller.

MK komt er dus voor de PS3.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Weet iemand eigenlijk of de Street Fighter Fightpad werkt met deze game?
    Want met Mortal Kombat vs DC Universe werke die vaak niet..

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom werkt die niet dan?

Een fightpad wekr niet anders dan een gewone xbox controller toch?

Heb zelf wel andere vraag. Ik zag die MK arcadestick met speciale layout met knop in het midden. Wat is eigenlijk de config voor een normale Arcadestick?

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Had vandaag wel nieuws verwacht over de demo wanneer we die kunnen verwachten.

Ik kan namelijk echt niet meer wachten !

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een week voor de release zal de demo waarschijnlijk wel uitkomen...

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de demo gespeeld bij een vriend van me , en het is echt weer alsof je de oude MK's aan het spelen bent.

En die details zijn zo heftig . en het is echt heel erg bloederig ! Alles klopt eraan en is goed gebalanceerd , ik was eerst bang dat die X-ray movies die overgings echt heel
    erg heftig zijn overpowered zijn maar dat is absoluut niet het geval !

Ik kijk er echt naar uit om met alle characters aan de slag te kunnen.

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Aangezien ik niet zo veel speel op mijn Xbox, althans niet actief kom ik hier ook maar af en toe op het forum...

Lees ik ergens demo MK.... YES!!! Gelijk zoeken op Live,.. niks, noppes, nada. Dus nog even wachten, vind het overigens wel erg jammer en al helemaal voor de mensen die mee doen in April aan die competitie en geen PS3 hebben.

Ach ja, ik kom over een paar dagen nog eens terug en ga straks nog maar een een potje UMK doen op Live!! Vind het nog steeds een leuk spel. Zitten overigens wel echte diehards op!! Ook leuk om te zien dat er weer veel gespeeld wordt op Xbox live,...... kortom het MK leeft weer! \o/

Puur ter info even deze link, waar je echt alles kan terugvinden over MK!
    http://ultimatemk.com

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    je kan MK toch helemaal niet meer downloaden op Xbox live ?

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Klopt toen het voor Midway afgelopen was, kon je hem niet meer downloaden (samen met andere games). Echter als je hem al een keer gedownload had dan kun je hem nog steeds opnieuw downloaden. Dus zodoende dat ik hem ook weer op deze xbox heb. Zijn enkel nog diehards op Live en af en toe een nieuwe speler die hem anders verkregen heeft..... :)

Kortom zoals je kunt zien bij mijn profiel heb ik het net nog even gespeeld! Heb al aan een paar kennissen hem ook gegeven. Echter hebben ze dan wel enkel de trial versie.... kunnen ze niet mee online. Maar voor thuis tegen iemand is het best leuk.

Ga hem nu weer even vaker spelen, kan ik er een beetje inkomen! ;)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ze zijn maar laat met die demo :mad:, straks hoeft het niet eens meer..

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij staat niet eens op MP op xbox live .. want ik had MK 3 ook op de xbox .. maar ik zie hem niet eens staan op Marktplaats..

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    [yt]jpirrJ2MY-4&[/yt]

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Klopt want hij is er dus af gehaald... zoals ik ook aangeef. Echter als je hem ooit gekocht hebt kun je hem nog steeds downloaden.

Dus aangezien je hem gehad hebt, moet je hem gewoon opnieuw downloaden. Dit kan door gewoon even door al je aankopen te bladeren, dan moet hij daar tussen staan en vind je daar gelijk de optie om hem opnieuw te downloaden!!

Hoop dat het lukt, want dan heb ik eindelijk weer iemand met het spel!! Succes

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Had hem lekker in soul caliber gedaan hier past hij niet in met ze wapens...

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hij zit ook in soul calibur ;) (psp)

Toffe gameplay met Kratos, al zou ik hem niet main spelen. (hij past overigens wel perfect in MK)

Heeft iemand toevallig de Kollectors edition nog voor minder dan 80,- euro gezien?

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nope, maar denk dat ik deze wel ga aanschaffen! Wel fout die poppetjes, verder zitten er volgens mij enkel avatars en themes bij toch of heb ik het weer eens mis? ;)

edit:

Ja dus, zit ook nog een boek bij! Dit is overigens de tweede keer dat ik een limited heb besteld. FM3 was nummer 1 :)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik lees links en rechts op fora dat er geruchten zijn dat de demo pas 5 april komt!

Ben benieuwd, iig nog even geduld dus.

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk , maargoed.

Heb nu meer rust aangezien ik heb heb al ff een uurtje heb kunnen spelen en wetend dat het weer een oldschool goeie MK gaat worden !

Deel Deze Pagina