1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe mortal kombat heeft wel potentie.

Idd die laatste mk's waren echt crap op de ps2 8)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik vind sowieso 2-D bij een vechtspel horen.

3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa Soul calibeur reeks is wel zeer vet en die is 3-d.

2-D is een beetje achterhaald maar bij MK kunnen ze dat beter wel doen anders wordt het bagger :+

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dude, 2-D is weer helemaal terug. Al een tijdje overigens, sinds SF IV zo'n beetje.

Persoonlijk vind ik 2-D het beste voor een fighter, mijn alltime favo fighters zijn meer in 2-D dan in 3D, afgezien van Tekken en Toshinden. Verder staan daar MK II, SF en Killer Instinct in bijvoorbeeld.

5. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er allemaal wel vet uit, maar kon toch echt niet lekker spelen met die controller. heel vaak als ik die spear wou doen (universe) ging die springen waar ik op de snes nooit last van heb gehad.

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen SF IV en het is weer helemaal terug en nu mortal kombat dan.

Oja en marvel vs capcom ze moeten het recept nog even verder uitmelken idd.

:lol: 8)

UFC en MMA en fightnight zijn anders ook vette 3-D vechtspellen ;)

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoezo recept verder uitmelken? Dit is toch echt een vooruitgang op de vorige MK games.

Kijk eens naar andere genres:

Shooters: Halo Reach, COD Black Ops
    Racing: NFS, Forza
    Freeroam/Sandbox: Assasins Creed Brotherhood, GTA5 etc.
    Sport: Fifa 2011, PES2011

Zo kun je alles uitmelken noemen.
    2d fighting is gewoon een genre. En net zoals met andere genres willen makers geld verdienen om hun personeel mee te betalen en winst te maken. Dat heet ondernemerschap

8. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Helemaal met je eens. Dat ze maar zo door gaan met "uitmelken" dan blijven ze een tevreden gamer houden.

Deze MK lijkt me zeer leuk. Zal hem waarschijnlijk niet gelijk gaan kopen aangezien ik meer uitkijk naar andere titels. En DE vechtgame Street Fighter X Tekken zal er ook eind volgend jaar. Begin 2012 aan komen.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die laatste spreekt me dan weer niet aan. Tekken 2D maken lijkt me geen goed idee en vindt de 2 universes niet passen van Tekken en SF. Sowieso gaan de SF characters spelen net zoals in andere SF games, maar de Tekken characters spelen niet zoals in Tekken games.

SF VS MK lijkt me dan weer vetter.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Had het over capcom en hun SFIV, Super SFIV, SF vs Tekken en Marvel vs capcom 3.

Maar goed deze mortal kombat wordt wel weer cool denk ik.

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    BlazBlue CT en CS zijn ook twee 2D FG. Alleen is het in Nederland niet super bekend, volgens mij.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    En king of fighters :+

Ze moeten capcom vs snk maken dat heb ik echt veel gespeeld op de dreamcast :)

13. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    is die nog niet op de xbox dan die vs snk? en vind het ook onzin al die streetfighters waarom niet gelijk vs capcom vs tekken das beter dan elke x een paar vechtertjes.

14. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Capcom maakt een spel van Street Fighter X Tekken op de SF4 engine
    En Tekken X Street Fighter op de Tekken engine (vanzelfsprekend)

Overgens denk ik niet dat er ooit een Street Fighter X Mortal Kombat komt aangezien Capcom niet wil dat het hoofd van Ryu eraf wordt getrokken door Scorpion of wie dan ook. Mij zou het persoonlijk niet uitmaken, en ben er wel in voor.

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik volg het spel-gebeuren niet meer zo, maar kijk af en toe als ik de spellen die ik heb liggen zat ben. Sterker nog de xbox is de afgelopen paar maanden niet aan geweest.

Helaas dus de filmpjes gezien van deze MK.... damn, dat smaakt naar meer!!

Op de foto's zie je overigens een rode vent die een speer gooit... is dat een rode scorpion??

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Verschrikkelijk idd!

Klopt het dat er nu 4 fatalities te zien zijn in filmpjes of heb ik iets gemist?

(1 Scorpion, 2 de pit, 3 Kunglao en 4 Cyrax)

18. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    met welke controller gaan jullie mk9 spelen? ik denk aan een universele ps controller omdat ik amper normaal een spear kan doen.. heb na ds nog eens mk2 gespeeld en die combo's ware echt simpel met scorpion en kon vlekkeloos zoveel spears gebruiken als ik wou. de knoppen voor de move zijn nog hetzelfde en toch zit er zoveel verschil in.

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Denk gewoon met de standaard controller, wil het weleens proberen op een ps controller.

Moet je die dan wel weer met een draad aansluiten?? Of beter gevraagd: hoe werkt dat?

20. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ook draadloos, maar echt met die gewone controller hoef ik mk9 echt niet. dc was ook wel leuk was er alleen snel klaar mee omdat die besturing mij irriteerde.. sommige fatality's lukte dan nog wel, maar bij mij moeten ze allemaal werken anders is er geen ... aan. ze moeten gewoon die lompe tussenstukken weghalen en het gewoon een 4-punts druktoets maken ipv een rond ding waarmee je makkelijk fouten kan maken.

Deel Deze Pagina