Ik kan iedereen aanraden om wat te lezen over MK op de wikia's etc, best interessant http://mortalkombat.wikia.com/wiki/Deadly_Alliance
Van de fatalities die zijn getoond, en dat zijn er al erg veel, waren ze stuk voor stuk goed uitgewerkt, je kan dan toch zeker wel verwachten dat de rest minstens van hetzelfde niveau zijn. Maar inderdaad als NRS een duistere game wil behouden dan moeten ze het bij gewoon fatalities houden. Ik denk juist dat ik me er meer aan ga ergeren dat ik continu dezelfde fatalities krijg te zien en DAT juist begint te ergeren.
Gisteravond nog even UMK3 gespeeld en vind het toch wel gaaf hoor.... werd weer eens heerlijk ingemaakt met aan de andere kant een gast die echt met elke pop alles kon en wist..... De fatalities en uiteindelijk ook de babalities vlogen me om de oren. Heb me weer heerlijk vermaakt! Laat die demo maar komen op 12 april.
Ik verwacht toch wel wat easter-eggs in deze MK. Toasty zit er wel weer gewoon in. Maar of die friendships/Animalitys erin zitten is nog niet bekend. Persoonlijk heb ik liever er een extra fatality voor elk karakter dan 1 van die 2. Al is nog niet alles bekend wat MK te bieden heeft. Ik denk dat we er in de loop van de komende week wel achter komen. En het schijnt dat de MK 9 game ook al gelekt is. (torrent)
Klopt heb het ook in een paar filmpjes al zien draaien! Toasty; blijft geniaal..... enkel wat zou er gebeuren.... welk karakter zou dan te voorschijn komen (bespeelbaar zijn) of misschien wel heel iets anders? Ook de codes zijn terug, dus ben echt benieuwd. Lang geleden dat ik zoveel zin in een spel had!!
Ach genoeg oude dingen zitten in de nieuwe MK. (dus voor fans zeker fijn) Voor iemand zoals mij (die nog nooit MK gespeeld heeft, op deeltje 9 na dan) boeit het me zeer weinig. Al ga ik nu zeker ff rond kijken of ik nog filmpjes kan vinden van MK 9. Het valt me trouwens wel op de WB het echt gigantisch druk heeft met marketing.
Voor de volledigheid het boeit mij ook niet heel veel hoor, maar vind het wel een pre. Ze hebben het inderdaad druk bij WB, echt overal zie je MK nu opduiken. Zelfs een Nascar auto helemaal in MK stijl. Vermoed ook dat ze de demo voor de 360 zijn vergeten.
Elke character heeft een alt outfit in deze game,dit is allang bekend, maar als je niet wil weten hoe ze eruit zien zal ik niet op de bovenstaand spoiler klikken. Vind het persoonlijk er erg tof uitzien.
Die clown ziet er redelijk fake uit. Er zit iemand op youtube en die maakt al een tijdje fake fatalities (wel erg mooie) waarschijnlijk is die clown ook van hem.
Kende die winkel nog niet! Dussuh thx. Heb zelf die met de poppetjes, lekker fout voor op mijn kantoor.