1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vertel, want ik kan er niks over vinden.. zal natuurlijk wel weer aan mij liggen, maar toch!





    Dat is inderdaad wel minder, maar ben toch benieuwd wat de knoppen combinaties zullen zijn. Geef ze nog even het voordeel van de twijfel, mede omdat het er naar uit ziet dat ze over de rest ook goed naar de wensen van het publiek hebben geluisterd.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lange leve de PS3, die werkt wel lekker met het D-pad. Ik haal hem dan ook zeker op de PS3. Bijna al mijn fighters speel ik met de PS3, vooral vanwege de controller.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Lange leven mijn fightpads lijken veel op de megadrive pads.

    Beter dan een ps3 pad voor mortal kombat ;)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is nog beter inderdaad, ik heb het er zelf niet voor over, een fightpad kopen voor mijn games. Dus doe ik het maar met de PS3 controller, werkt prima voor mij :+
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 is idd niks mis mee maar met die X-doos controller d-pad gaat het niet werken.
     
  6. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    MOEHAHAHAHAHAHAH SEKTOR IS BACK... .MAAR IK WAS ER HIER AL ;) DIT SPEL OWNEERT MODERN WARFARE 2 STREET FIGHTER IV EN RED DEAD WHO:????owja redemption of zoiets.. Ik zeg kopen en maak een foto van je kassabon!
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie totaal geen vergelijking met red dead en modern warfare 2 dus jij zuigt er vast in.

    Flawless victory

    :lol:
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Psssst, je CapsLock staat aan dude.

    Volgens mij had je je psychiater beloofd je pilletjes iedere dag in te nemen. Doe dat dan ook, voor jezelf en de maatschappij is het van belang je hier aan te houden.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1, ik heb nog een paar Street Fighter 4 pads van Mad Catz liggen, denk dat die hierbij ook wel van pas gaan komen.

    de PS3 heeft op zich ook wel een goede D-pad voor fighters maar die controller is me dan weer wat te klein om comfortabel mee te kunnen spelen.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Probeer nu zelf even uit te zoeken wat er nu allemaal mogelijk is. Kwam deze dus idd ook tegen.

    Misschien komt er wel een MK versie uit van de fightpad of is dat onwaarschijnlijk?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou me niks verbazen. Als de nieuwe MK een beetje groot in de markt gezet word is de kans heel groot dat bedrijven als Mad Catz er controllers voor gaan maken
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nog even een paar vragen.... sorry als het allemaal een beetje Noob overkomt.


    Onderstaande komt bij mij wel in aanmerking, maar kan hem nergens vinden om te kopen!?? Enkel nu op ebay in Amerkia, maar dat wordt hem niet. Europa is wel best. Iemand een adresje?? Ter verduidelijking, wil dus deze kleur graag, de gewone ryu versied ed. heb ik wel gevonden bij de bekendere winkels.
    [​IMG]


    Onderstaande is van Hori en kwam ik tegen op Ebay, maar kon ik weinig over vinden, iemand er ervaring mee!?? Of iets meer info?
    [​IMG]





    Onderstaande kwam ik ook nog tegen op ebay, maar zegt me ook niks.
    [​IMG]




    Het mag duidelijk zijn, ik ben in de markt voor een controller \o/ en wil er alvast eentje kopen, kan ik er teminste aan wennen. Mocht er later toch nog een MK versie uitkomen, dan koop ik die er bij. Heb ik er gelijk 2.

    Kortom alle hulp/adviezen zijn welkom, want het is voor mij allemaal een beetje nieuw.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De Street Fighter IV TE/SE wordt het meest gebruikt, denk ik. Ze zijn wel 100-150 euro oid. Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar de meeste mensen die fighter spelen, raden die aan.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, ziet er cool uit! Enkel ben ik bang dat die niet werkt voor mij, want heb hier een loung bank voor de tv staan. Kan dat ding dus niet op een tafeltje neerzetten. Vermoed dat het dan niet echt fijn zal zijn.
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die SFIV fightpads zijn volgens mij gewoon te koop bij bol.com of gscshop hoor ;)
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja klopt, enkel niet met deze kleuren..... mischien dat iemand een adresje heeft en anders dan moet het maar met z'n karakter erop van SF.
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat toch om de functionaliteit en niet om een paar kleurtjes.

    Heb 2 dezelfde ryu pads :)
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja klopt, maar ben waarschijnlijk dan maar een beetje een wijf.:x Dacht namelijk dat ik bij deze makkelijk het logo weg kan halen en dan lijken die vlekken gewoon op bloedspetters of zo....

    Ach ja, ben bang dat het idd gewoon een standaard ryu moet gaan worden.

    Edit
    Heb hem net maar besteld!! Wil hem nu wel hebben en anders duurt het te lang en zit ik met het ding in mijn kop.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg van de week MK VS DC dan gaan ik die pad alvast even testen.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Klinkt goed!

    Hmmm, moet ik die ook even halen want heb hier nog geen 2D spel liggen. MK vs DC is overigens ook niet echt 2D, ben benieuwd hoe je dan opzij moet stappen met de controller.

    Zou het uitmaken als ik SF koop? Of kan ik beter MKvs DC halen voor de voorbereiding van de nieuwe MK?



    Edit:

    Je avatar valt me nu pas op!! Mooi man, heb die oude versie nog vaak gespeeld. Dat je helemaal naar boven moest lopen in vijandig gebied. Je had dan ook van die verschillende landscapes (sneeuw, jungle). Grappig om die naam weer eens te zien. Ken je Sopwith (of zoiets) met het vliegtuigje ook nog wel.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2010

Deel Deze Pagina