1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De "geruchten" komen omdat XBL op dinsdag altijd word geupdate, dus met nieuwe demo's en dergelijke. En het is al bijna zeker dat het NIET morgen komt want het is gewoonweg nergens aangekondigd.

Smoke was toch sowieso al "human" althans dat laten de afbeeldingen toch zien? En graag de edit volgende keer gebruiken, 4 posts achter elkaar is een beetje overdreven8)

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Snap dat Smoke human is, vandaar ook het 'wedden' en de smiley, maar enfin... kwartje was dus niet gevallen. :F:

De update is ook al meerdere keren besproken, maar neemt niet weg dat het geroepen wordt. Daarbij geef ik het wel redelijk kans, want zo lang duurt het niet meer voordat het spel uitkomt. Verder vind ik het niet zo spannend, want die paar dagen maken het verschil niet. :)

Wat betreft de meerdere posts, de laatste twee hadden idd samen gekund. Maar om je daar nu druk over te maken.... ;)

Laatst bewerkt: 12 apr 2011
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Begin er steeds meer zin in te krijgen. Nog 1 week dan mogen we gaan klappen :)

Anyway, hebben jullie voor mij een werkende link van de recente Mortal Kombat Legacy Trailer? Er is een nieuwe gereleased ... kan hem alleen niet afspelen. YouTube doet naad. Screencaps zijn ook welkom :)

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    het is niet dat hij daar druk om maakt, maar het zijn de forumregels. ;)

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    LB!
    Ik zit hier al vanaf 2003 en quoten doe ik per post, dat doe ik op alle fora waar ik kom. _0/

/Mod Leuk, maar op dit forum vragen we je toch om de Q+ knop te gebruiken. Dat is zelfs nog eenvoudiger dan per post te quoten! - Matrix

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik geef het alleen maar aan, je hoeft niet te ''bitchen''. En als je hier vanaf 2003 zit, heb je genoeg tijd gehad om daar achter te komen.

ONTOPIC,

ik kan niet wachten, steelbook is besteld:)

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.362
    Eerst aflevering gepost en een nieuwe teaser trailer

Dit is de eerste aflevering ervan:

[yt]6s6UiEuCYXA&list[/yt]

En dit nieuwe teaser trailer:

[yt]D1uTTtQ21Ls[/yt]

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nou ja, ik bitch helemaal niet! Wel jammer omdat te roepen en nu opeens snel on-topic te willen gaan. Enfin, heb je een PB gestuurd.

Las op een site van iemand die ook tester was geweest van andere spellen, dat de demo waarschijnlijk gewoon komt met de release. Mede omdat Sony dat zo bedongen heeft.

Hmmm, zou jammer zijn, maar is dan niet anders. Kan helaas de site niet zo snel terug vinden....

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Helaas voor de xbox bezitters, maar van de kant van Sony, begrijp ik het helemaal.

@Bidle,

pm terug

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.362
    vinden jullie van de eerste episode van mortal kombat legacy?

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Moet zeggen dat ik er nog niet over kan oordelen na één aflevering. Vind het er wel stoer uitzien, dat zeker. Ben benieuwd naar de volgende aflevering! :)

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Gast.. daarvoor is een handige knop: [​IMG]

Nouja, demo komt op de release uit.. Maakt niet uit, ik zou hem toch sowieso niet op de release kopen :)

13. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.362
    jaa bedoelde dat ook meer van hoe je het eruit vind zien enz.
    spreekt mij ook erg aan volgende week komt de volgende dus even wachten nog.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind het een goede sfeer hebben. Lekke duister, smerig EN er zit bloed in. De gevechten zijn ook lekker snel. Laat Sub-Zero vs Scorpion maar komen!

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Vind het ook niet verkeerd en leuk om seven of nine terug te zien... Had enkel verwacht dat de episodes langer zouden zijn,... vind ze wel erg kort.

16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Vind het maar matig. Niet goed geacteerd en erg simpele dialogen. Vooral die Kano kan wat lessen gebruiken.

Maja miss. ben ik wel te kritisch. Het zijn gewoon een paar wepisodes met een heel laag budget.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Really? Heb jij UBERHAUPT de films wel eens gezien? Dat was pas slecht. Echt slecht. Concept is leuk hoor maar een 12 jaar / PG13 Mortal Kombat KAN gewoon niet.

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mk staat eindelijk op de officiele xbox site!

Incl screenshot van Smoke.

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    De films, die ik heb gezien, waren idd knap slecht!!! Neemt niet weg dat dit ook niet echt super is. Valt me wel op dat het toch niet de minste acteurs zijn die ze hebben gecast!

Nog een filmpje van vandaag... 5 redenen waarom het een top-spel zal zijn.
    [yt]zu7vohR8oBY[/yt]

Nog een filmpje met een kort interview m.b.t de classic skin van Scorpion' Old-skool! _O_
    [yt]9mzVM0d7J6c[/yt]

Laatste om nog meer in de stemming te komen:
    [yt]44gzJRYZa08[/yt]

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De eerste film heb ik in 1995 nog in de bioscoop gezien en dat vond ik toen de vetste film die ik ooit gezien had. Nu ik ouder ben kan ik er wat objectiever naar kijken, maar blijf van mening dat het nog steeds een leuke film is. Zeker als het om gameverfilmingen gaat. Recent nog gezien, vond er niks mis mee. Het vervolg is wel een stuk slechter. Maar de eerste aflevering van Legacy vond ik drie keer niks. Voelt helemaal niet als Mortal Kombat. Ik zag zelfs een gast die in Battlestar Galactica speelde en nu zit die in dit. Er moet brood op de plank zal ik dan maar zeggen. Misschien dat het leuker is als Kitana, Scorpion etc. komen, maar nu was ik verre van onder de indruk. En dat komt van een persoon die zelfs plezier haalt uit de Mortal Kombat serie van eind jaren 90.

Deel Deze Pagina