ACHTUNG!!!!! Dimension Plus verkoopt hem as we speak. De mijne ligt klaar in Delft. Ga er heen zodra mijn spruit wakker is. Delft delft@dimensionplus.nl 015-2120470 Doetinchem doetinchem@dimensionplus.nl 0314-366945 Groningen groningen@dimensionplus.nl 050-3129818 Ow en Cyrax, ik had gisteren een zware kutdag. Mijn excuses voor mijn gedrag jegens jou.
Ik zag een commercial hier op tv van mortal kombat maar vond hem lang niet zo leuk als de usa reclame die ik laatst posten hier.
Heb de PS3 versie gescoord in enschede!! Misschien dat ze nog 360 versies hebben liggen,. ps3 was zo goed als uitverkocht.
Stomme ongeduldige ik, toch maar even gebeld naar de winkel... ja, we hebben ze binnen, maar nee ze worden pas maandag verstuurt. Dit ivm de officiƫle release-datum. Op zich wel netjes natuurlijk!
Is tegenwoordig standaard ! Vroeger moest je het gewoon doen met een naar mijn mening veel zwaardere geteste spel, nu is het zo van: Ach joh, dan gooien we wel een update ertegenaan.
Dat is helemaal waar idd , erg frustrerend vind ik dat. Vooral als het dan een eeuwigheid duurt voordat die update er is