Baal er nog steeds van dat UMK3 niet makkelijk te downloaden is via Arcade... had ik teminste een beetje normale tegenstand gehad. Verder zijn er diverse specualties dat ze de oudere delen weer op Arcade gaan aanbieden!? Lijkt me sterk, aangezien deze van Mdway zijn en ze eerst juist alles eraf gehaald is.... ach ja, we komen er vanzelf achter.
Ja is wel jammer had wel een potje tegen je willen spelen. Heb die oude delen nog op me megadrive maar die is overleden.
Had ik waarschijnlijk weer flink klappen gehad! Wellicht zelf ook wat kunnen uitdelen, net even weer online gespeeld en was gewoon niet leuk meer. Een gast met Sjangtsun (hoe je het ook schrijft). Vaagde me gewoon helemaal weg en kon echt veranderen in alle poppetjes en dan ook alle special moves en combos. Leuk was ook dat hij met Smoke die de 100%hit kon.... kun je dus niks doen, niet eens blokken!
Voor mij ook, heb het destijds nog in de arcade-hallen gespeeld. Geweldig was dat. Shang Tsung zou er ook weer bij zitten maar is nog niet bevestigd.... althans ik kon het nergens terugvinden!
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/108&ch=1&sd=0?ep=108&ch=1&sd=0 Wat nieuwe Fatalities
Iemand enig idee of dit met een SF fightpad is te spelen. Want met zo een xbox controller ben je dik gehandicapt.
begin volgend jaar komen zoiezo die nieuwe controllers met verbeterde dpads dus zijn we niet zo gehandicapt meer
Lol Heb al 5 normale controllers moet ik er nog meer bij kopen Beter werkt die fightpad gewoon, bij MK vs DC werkte hij dus niet met special moves..
Zover ik weet is er nog niks over bekend maar zal hoe dichter we bij release komen wel bekend worden.
Mortal Kombat VS DCU niet. Je kon ermee lopen springen alles behalve special moves zoals sub zero freeze etc die deden het niet met die pad. Zoek maar op op internet echt jammer. *Edit* Feb 11, 2009 10:49 am PT Start up your Xbox and start the game with a normal controller. Then disconnect it a plug in the fightpad, specials should now come out. This worked for me. Zo werkt het dus blijkbaar wel lees ik net
Aangezien dit weer echt ouderwets 2D fighting word,denk ik bijna wel zeker dat je de SF pad kan gebruiken voor deze game.
Lees het ook net dat het te verhelpen is met Vs DCU, dus dan zal het ook wel werken met de nieuwe MK. Als dat zo is kan ik niet meer wachten ha ha!