Zojuist de CE gereserveerd bij Foregames: http://www.foregames.nl/game.php?id=7960 Get over herrrrrre!
wat is het probleem? de sticker die er standaard op zat heb ik er af gehaald,.. deze is van een comedy show : /
Dit spel haal ik voor de 360. Een tijdje terug de SF4 Tournament Edition Fightstick gekocht, maar tot op heden eigenlijk nog niet echt mee gespeeld. Zat maar eens te bedenken welk spel ik er wel mee wil spelen. Toen dacht ik eerst aan Marvel vs Capcom 3, maar die gameplay is me te snel en houd niet van tag team. Toen kwam ik bij Mortal Kombat uit. Het tempo in de gevechten is goed. Je kan online in een lobby tot 8 man met spectator mode. En de sfeer is altijd goed. De meest ruige voice over in een game, "Choose Your Destiny". Maja, heb het spel al besteld.
Deze game gaat rocken. Hopelijk gaat het spel voor mij doen wat SF IV ook heeft gedaan. MK is mijn game, sinds de serie 3D is gegaan was ik er helemaal klaar mee, nu kan ik niet meer wachten op deze 2D fighter.
Ik hoop het niet voor mij want ik vind SF4 helemaal niks. De artstyle deed het hem helemaal de das om. Ik heb het dus niet over de kwaliteit van de graphics he,want die zijn in orde @Servantes Vet filmje! Met Kano, Rayden en Lui Kang komt mn MK gevoel toch wel weer helemaal terug!
Precies dat is ook waarom ik op SF4 was afgeknap , en het was/is me iets te snel. En aan MK te zien hebben de character ook echt zwaarte en zijn de physics echt te gek. Zit echt op deze Killer game te wachten eerlijk gezegd