mortal kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door degged, 12 feb 2003.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ow hehe :D kan gebeure..

Maar k ben nu benieuwd, k ben gek op fighters en MK 1,2 en 3 vond ik fantastisch maar SF ook... kan ik nu beter MKDA kopen of Capcom vs. SNK 2 EO die ook nog ns L!VE kan ?

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm ik heb zelf MKDA niet gespeeld maar wat ik er tot nu toe van gezien heb heeft het wel de sfeer van MK1/2 maar is de gameplay toch anders.. Denk dat je het beste m'kan uitproberen..
    Die capcom vs snk lijkt mij ook wel wat.. Heb ik ook wel goeie dingen over gehoord.. Live gedeelte schijnt prima in orde te wezen (volgens gamespot notabene ;) ) Ik denk zelf dat ik ze uiteindelijk allebei zal hebben (capcom vs marvel lijkt me ook lachen) Maar eigenlijk is en blijft SCII het vechtspel om op te wachten..

hmm ff een gedachte nog over het live gedeelte.. ik vraag me af hoe vaak je dat nou echt gaat gebruiken.. een fighter speel ik het liefst gewoon tegen iemand persoonlijk in plaats van via het net..

Laatst bewerkt: 14 feb 2003
  3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Klopt en vooral dat "wachten" spreekt me tegen... daarom moek nu ff een fighter hebben :d

Review van gamespot is best lovend over CAPCOM vs SNK 2 EO zelfs de hoogste score op gamerankings.. hehe

4. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe tja dan zal je toch moeten kiezen tussen die 2 als je niet wil wachten.. Maar dan zou ik MK eerst proberen ofzo.. OF wachten tot Capcom vs SNK uit is en hem kopen bij een winkel waar je kan ruilen.. Weet je tenminste zeker dat je geen miskoop heb..

Ja zeker.. vond dat ook al opmerkelijk.. Ach weer een spel voor mijn lijstje.. (blah dure maanden MKDA, RE, CvsSNK, SB...... blugh.)

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    correctie bij MM Amsterdam is ie 64,-
    en de hoeveelheid bloed kan je instellen...

6. Hotshot

Hotshot Guest

Wil je em ruilen voor één van mijn games :D??? (zie sig) :)

7. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ook raar :confused:
    Hier in Rotterdam kost hij bij de MM 59,95 euro :)

shit...moet nog even de moves van internet plukken (fatalities)
    heeft iemand een goede site hiervoor?
    Morgen krijg ik bezoek,dus moet ik wel even m`n finishing moves leren :D

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
  9. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Nemesis ......Spank You Very Much :+

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    1 grote minpunt erbij.... je hebt geen eindfilmpjes zoals bij 4.... nu zijn er plaatjes met tekst zoals de beginverhaaltjes bij tekken 4 en bloody roar 3 enzo...

11. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al een plek gevonden waar je de fatality combinaties kan vinden. vind het een geweldig spel, maar kan geen fatality doen. ook niet alle moves staan in het spel vermeld.

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    A1 - X
    A2 - Y
    A3 - A
    A4 - B

Shang Tsung: U, D, U, D, A2
    Bo Rai' Cho: B, B, B, D, A4
    Quan Chi: B, B, F, B, A3
    Li Mei: F, F, D, F, A4
    Scorpion: B, B, D, B, A4
    Johnny Cage: B, F, F, D, A2
    Kenshi: F, B, F, D, A3
    Mavado: B, B, U, U, A1
    Sonya: B, F, F, D, A2
    Hsu Hao: F, B, D, D, A2
    Kung Lao: D, U, B, A3
    Raiden: B, F, F, F, A3
    Reptile: U, U, U, F, A3
    Cyrax: F, F, U, A2
    Kitana: D, U, F, F, A2
    Nitara: U, U, F, A1
    Jax: D, F, F, D, A2
    Kano: F, U, U, D, A1
    Drahmin: B, F, F, D, A3
    Frost: F, B, U, D, A1
    Sub-Zero: B, F, F, D, A3

13. NehpetS

NehpetS Guest

hehe ik heb er pas een gezien...dat was die van kano..als ie al je ingewanden er stuk voor stuk eruit haalt en omhoog haalt...maar ik moet zeggen het zag er super goed en gelikt uit...ik weet niet wat de meeste zeiken van de fatality graphs vallen tegen want dat is dus niet zo.....bruter dan dit kan niet...8) 8)

14. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nog te twijfelen tussen mortal kombat en unreal championship maar ik koop dnek ik UC omdat die LIVE gaat, en dat is toch wel erug leuk!

15. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb MK ook gehaald en een middag meegespeeld, maar ik vind hem wat tegenvallen. Vooral de combo`s lopen niet echt lekker en de karakters zijn nogal houterig. Ook kan je maar 1 fatalaty per karakter uitvoeren :mad:. Maar ik zal vanavond en morgen nog een paar uurtjes gaan spelen, misschien dat het met een beetje oefening wat vloeiender gaat. Er zijn gelukkig wel veel “secrets” te unlocken, 676 ofzo en is steken van je wapen in iemand zeer gaaf, zodat ze langzaam doodbloeden (met bloed dat het halve scherm onderspuit :) ).

16. NehpetS

NehpetS Guest

Ik beloof je....die combo's gaan heeeeel soepel lopen en de karakters zijn alles BEHALVE houterig...

Deel Deze Pagina