Moslimleider komt Nederland niet in

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 16 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zag net ergens staan dat de door de AEL uitgenodigde Qazi Hussain Ahmed niet Nederland in mocht komen. Hij is geweigerd door Nederland al had hij wel een diplomatiek paspoort. Zowel de Haagse Hogeschool als Het Nederlands Congres Centrum weigerden hem onderdak. Nu las ik later dat de AEL dit niet pikt, ze beweren maatregelen te nemen.

    http://frontpage.fok.nl/nieuws/41767

    Daar staat het artikel, ik vind het echt belachelijk dat de AEL zo raar doet. Deze man zou namelijk banden hebben met de Al-Qaeida, dus is het logisch dat Nederland hem weigert binnen te laten.

    Graag jullie meningen :).
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    mooi toch, weer een probleem minder met zijn extremistische uitspraken:)
     
  3. Ja, ik vind die hele AEL gang vaag. Echt extreem, ze willen zelfs een moslimstaat van Nederland maken. :/
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hopaahhh _O_
    Ook al had ie geen banden met de Al-Qaeida, als ie ook maar 1 ding verkeerd had gedaan weg ermee :)

    Van het meerdere deel van die lui komen alleen maar problemen..:{ (Bijna Allemaal)
     
  5. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    er is toch niks bevestigd en zolang dat niet wordt gedaan heeft hij evenveel rechten zoals ieder ander mens.
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zulke mensen moet je aanpakken vóór dat ze je land in komen, als ze er eenmaal in zijn komen er alleen maar meer problemen.
     
  7. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    wat mij betreft gaan alle mensen die zijn lezing willen volgen naar pakistan en komen ze het land niet meer in. bye bye zwaai zwaai
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  9. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij beproef ik angst voor de dreigementen die AEL uitspreekt.

    Ik denk dat velen nederlanders deze moslimse jonge man alleen al niet willen weigeren uit angst voor niet vriendelijke verhoudingen met Al-Qaeida.
     
  10. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze die hele partij verbieden, die uitspraken van hen slaan echt helemaal nergens op. Van Nederland een moslimstaat maken.... zegt genoeg :/
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ondanks het feit dat ik vrijdenkend ben vind ik de AEL een niet organisatie die alleen nog maar meer problemen veroorzaakt. Ze leggen eigenlijk meer kolen op het vuur en doen de meerderheid van de moslims en hun imago meer kwaad dan goed.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  12. Nederland heeft sowieso een slecht verhouding met Al-Qaeida, en daar zal er door dit ook totaal niet beter op worden.
     
  13. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb je he als de gemiddeldes kiezer een leeghoofd is en de regering gevuld is met kontenlikkers.
    De leeghoofden hebben de leeghoofden gekozen => democratie

    reactie op slimmertje
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    WTF? Mijn huis komen ze nooit in }:]
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Laat ze hier maar niet komen. Dit is West-Europa, geen Allah land.

    We gaan anders wel Hamertje - Turk spelen :p
     
  16. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Go nederland, jullie zijn goed bezig! _O_
    Extreme mensen die AEL, wat ik mij afvraag wat die hier eigelijk komen doen?

    Wat komen die hier doen????
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja of we zette er een tent omheen en het is "Altijd Raak Voor Een Knaak" :p
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ruzie Zoeken.
     
  19. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent zeker anti democratie, aan je Communistische ondertitel te zien ;) Maar aan de ene kant is het wel waar wat je zegt, hetzelfde wat toen gebeurde met Pim Fortuyn. Mensen die niks wisten(weten) van politiek gingen opeens op hem stemmen. Maargoed een communistische samenleving zie ik nou ook weer niet zitten, al vind ik het wel goed dat het communisme het geloof verbied.
     
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Schiet ze lek in de schiettent en daarna voor 1 eurocent mag je hamertje-turk spelen. De Sensatie op ontwikkeling in het jaar 2004 :p
     
    1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina