1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Moto GP 07

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 1 apr 2007.

1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt fan van de motoGP maar (net als deeltje 06) vind ik ook dit weer gewoon echt een schijtgame...

't is een hoopje arcade racing man! Ik heb echt geen idee dat ik aan het motorracen ben...

2. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de demo ook maar niks... jammer!

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we dan hoop hebben dat SBK 07 beter wordt? Daar hoor ik goede verhalen over, maakt komt geloof ik alleen naar Ps2.

Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er kwam wel een ander motorspel naar de 360, weet alleen ff de naam niet zo snel..

Ik vind de demo trouwens ook niks, heb 06 niet gekocht en wou eigenlijk deze versie kopen maar in vergelijking met de besturing van 06 is dit echt brak. Jammer...

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Komt ook naar de 360 hoor:)
    Maar wel jammer dat iedereen negatief over de demo is...ik wou m bijna blind aanschaffen...want normaal gesproken kan dat wel bij de serie. Mochten ze de gameplay alsnog niet veranderen en zijn de reviews niet al te best, dan maar een jaartje uit de serie overslaan! SBK is voor mij geen optie, ken maar enkele rijders, en Moto GP leeft voor mij veel meer.
    Jammer dat veel serie's de arcade-kant zijn opgegaan ( Colin McRae:DIRT, Sega Rally, Virtua Tennis ). Realistisch een sport beoefenen op de 360 is toch het vetst? Van 150 naar 0 in nog geen 1 seconden, volgas met Rossi de bocht in, of als een tennisser niet bij de bal kan maar gaan duiken. Jammer!

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Sega Rally en Virtua Tennis zijn natuurlijk de slechtste voorbeelden om te kiezen want die games komen uit de arcade. Dus dan is het ook logisch dat ze Arcade zijn:p

Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook wel gelijk in...maar ik bedoelde eigenlijk dat die hun opwachting hebben gemaakt/gaan maken op de 360;) Er zijn te veel arcade-titels waarvan er geen tot nauwelijks andere alternatieven zijn. Top Spin 2 is wel redelijk realistisch, maar toch geef ik Virtua de voorkeur. Sega Rally heeft DIRT als concurrent, ook niet een echte sim te noemen ( wat Richard Burns wel is bijvoorbeeld ).
    Moto GP krijgt nu min of meer SBK als rivaal als ik het goed heb gelezen, maar SBK is niet echt populair hier volgens mij.

8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad niet leuk als je op zoek ben naar een realistische race/tennisgame. Mij maakt het zelf niet zoveel uit want ben niet zo'n racefanaat en ik pak dan ook liever een arcade racegame dan een echte simulatie maar voor een echte racefanaat is dit natuurlijk minder. Virtua Tennis vind ik zelf geweldig. Toen ik het volledige spel nog niet had heb ik de hele tijd de demoversie achter elkaar gespeeld op mijn Dreamcast. Laatst heb ik ook samen met een vriend om 3 uur s'nachts nog eens 3 uur samen gedubbeld met Virtua Tennis 3:D Ik heb de Top Spin 2 demo gespeeld en ik vond het best aardig maar ik miste gewoon die plezier die ik altijd heb als ik Virtua Tennis speel:D

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja 't is niet zozeer dat MotoGP 07 nou persee zo slecht is, maar ik krijg dat gevoel van "ik zit op echt op een motor en ik moet echt werken" gewoon niet. Je had een aantal jaar geleden (op de pc speelde ik dat nog) GP 500 ofzo, wat ik me daarvan herinner, vond ik dat veel leuker en beter...

Maar goed, ik vind dit dus te arcade, daar ben ik gewoon niet zo van...

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze tot nu toe allemaal gespeeld. De 07 verwacht ik zeer veel van!
    Het is in het begin erg moeilijk (motor is tenslotte wat anders dan auto)... maar als je de besturing door hebt en de banen kent, ga je echt heel rap! Vooral online met 16 mensen is een feest!

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal ook genieten van 07.

Ik vind het een simulatie (als je niet powerslide). Vergelijkbaar met Forza een beetje. Sterker nog, nog moeilijker als je het mij vraagt.

Probleem is dat Moto GP fans nogal veeleisend zijn, omdat de echte Moto GP een geweldige sport is waarbij de F1 niet eens in de schaduw mag staan qua actie en spanning.

12. basovich

basovich Guest

wanneer is de release? sommige sites geven 3 aug. andere eind augustus.

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie 'm o.a. bij play.com op 3 aug staan.
    Ga daar ook maar vanuit :).

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    De controls vind ik echt heerlijk,reed net een tijd van 1 minuut 4 met Extreme klasse. Heerlijk!

15. JeePee

JeePee Guest

Kijk naar de rempunten... die liggen 100 meter dichter bij de bocht dan in het echt. De spel is no way simulatie te noemen.

Ik ben een F1 fan dus dan zou ik niet veeleisend moeten zijn... toch vind ik dit een zeer slechte racegame.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vond hem opzich wel grappig. Zit veel snelheid in, en bumper view is de bom.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom val ik constant? :+

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Motor heeft een andere remweg dan een auto he..

@Rivanov, je moet gas geven! :+

19. JeePee

JeePee Guest

Ja... ik vergelijk het niet met auto's maar met real life. Laatst de race op Laguna Seca nog gezien dus kan je mooi vergelijken maar waar de echte jongens remmen en waar je in het spel de trekker in drukt. Je kan dus véél later remmen in dit spel.

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wat hebben de poppetjes(teminste ik vimd het niet op mensenlijken.) lage texures. teminste die naast de motor staan aan het begin! O o is dat next gen?

verder is de game play heerlijk!

Deel Deze Pagina