Moto GP 1 of toch maar 2 ???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Quas, 30 jul 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    "Scheelt niet zoveel" .. jongen als je Live hebt, kom je in MGP1 al bijna niemand meer tegen. En dat heeft een reden!

als je krap bij kas zit, is het natuurlijk wel begrijpelijk. Maar persoonlijk zou ik dan even 3 of 4 auto's extra wassen :)

2. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    maar als je geen live hebt, en je bent krap bij kas, dan is 1 het beste..?? of is het het waard om een maandje te sparen voor 30 meer als je geen live hebt.??

3. Ik zou de cijfers van XBM niet echt serieus nemen:

Halo een 8,5! Dat betekent dat Gunvalkyrie beter is!!!!!!!

maar om terug te komen op het onderwerp:
    Ik twijfel ook tussen deze twee. Ik wil moto gp 2 liever, maar weet niet of het de prijs waard is. Ik vermaak me al met de demo dus ik denk toch dat ik maar moto gp 2 koop.

of toch niet?:D Ik zit niet krap bij kas, integendeel. Ik ben alleen te zuinig om dat eraan uit te geven. Maar daar ben je een Wassenaarder voor.:D

Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2003
  4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of ik echt in de positie ben om te antwoorden, want ik heb enkel mgp.

Maar wat ik wel kan zeggen is dat ik deze game totaal (met alle unlocked) heb uitgespeeld binnen 30 uur gameplay. Viel me beetje boel tegen :{

Ook omdat ik nog lang geen supertijden rijd, maar wel binnen een rondje 5 sec. van de AI wegrijd is motivatie om echt tot de limiet te gaan weg.

Geen single replay waarde, maar wel leuk voor system-link (heb ik niet).

Deel Deze Pagina