ToTheGame heeft op het moment inderdaad de meest accurate datum; 20 mei voor Amerika en 30 mei voor Europa. Ik zie niet in waarom die datum nog zou veranderen; Xbox.com heeftd e datum zelfs van juni naar mei teruggeschoven paar dagen terug.
Bart smit kijkt ook alleen maar naar hun release/ bestel lijstje/ foldertje en dat klopt wel vaker niet, ook al zeiden ze dat ze de game deze week verwachten. Maar hopen kan altijd. Ik koop de game zelf trouwens ook meteen.
Dat zal wel raar zijn zeg. Maar mensen het personeel van de Bart Smit is ook niet het slimste personeel hè?
Heb vanochtend zelf een email gestuurd naar de e-plaza en bart smit ( is trouwens hetzelfde) en ze gaven mij een meer geloofwaardige, 6 juni al release datum op. Dat wordt het geld dus nog effe apart houden en afwachten op wat komen gaat.
Ik las dat de graphics niet zo zeer mooier zullen worden, maar dat de framerate constanter zal zijn. Nu had je tijdens bepaalde weersomstandigheden (met veel licht-FX) nogal eens framedrops. Dit zal -als het goed is- niet meer het geval zijn bij deeltje 2. Ook hebben ze een manier gevonden met minder polygonen, meer detail te creeeren. De Box hoeft dus minder te rekenen voor betere graphics en framerate.. Klinkt fantastisch
Ik kreeg deze mail na mijn aanvraag bij GCshop: Lijkt me onwaarschijnlijk. Maar voor deze prijs laat ik hem daar zeker niet liggen
ik denk dat de game gewoon op de normale release datum van 30 mei zal komen!!! we gaan nu met ze alle de zelfde kant op als bij splintercell toen werd er ook super veel gespeculeerd!! we zullen gewoon moeten afwachten en gewoon af en toe in de winkel moeten kijken!! en mischien hebben we dan geluk als hij een paar dagen eerder komt*)
Xbox.com zelf meld een release date ergens in mei. Ach, wat heeft het voor'n zin om er over door te gaan. Iedere bron roept wat anders
Haha, ben een beetje in een snuggere bui vandaag. Je hebt gelijk Had ik nou m'n NTSC console nog maar... Ach ja, niet teuten Arjan
nou dat staan ze wel vaker hoor zo vaak als ik niet bij een winkel heb gestaan en dat ze dan zeggen van:" nee hoor meneer morgen hebben we hem binnen !!" dan kom je de volgende dag en dan is het van: " nee nee heel vreemd hij zit er niet bij echt heel raar want volgens de computer had hij er al moeten zijn!!!" En dat gaat dan een week zo door en dan zeggen ze uiteindelijk als ze hem naar een week hebben(op de gewoonen release datum) en jij dan zegt hebben jullie hem eindelijk doodluek dat ze nooit gezegd hebben dat ze hem eerder zouden hebben en dat dit dedatum is die in de computer staat!!! en dan ik vuile hoe@**&^!& sle*&$%# tru*&#$% dus ik heb me zelf voorgenomen om niet meer bij de winkels te gaan vragen ik wacht af en ik laat me niet meer gek maken door al die verhalen van dat hij eerder komt
Wat is er zo bijzonder aan Moto GP? Iedereen heeft het er over, maar ik zie niet wat er zo speciaal aan is. Ik moet er bij zeggen dat ik hem nog niet gespeeld heb. Maar waarom zo'n hype eromheen?
Ik had zo uitgekeken naar deze week, de week van MotoGP2....maar vorige week al hoorde ik dat hij misschien een week vertraagd zou kunnen zijn. Dan zegden ze hier 30 mei, maar ik ben daarnet nog naar m'n gamesboer geweest en die zei 6 juni?? MotoGP is de eerste deftige online racegame (op zowel Pc als console) en dat op zich is al heel bijzonder...Verder is MotoGP bijna perfect...de graphics zijn super, de gameplay is goed...al kan je je knoppen alleen afstellen hoe je wil in de Online Demo wat niet gaat in de full version...Het is easy to learn en hard to master en de beste Moto game op de markt! Stukken beter althans dan Namco's MotoGP reeks op de Ps2...
Op www.planetmgp.com geeft 1 van de developers zelf aan dat de Europese releasedate waarschijnlijk vrijdag 9 Mei is!! WOEI!! *zoekt link voor non-believers * [edit]: Ah gevonden! hier is de quote : en hier de link : 9 Mei release datum?
Omgg, Moto GP gaat kont schoppen . Haal hem ook meteen als 'ie er is . Maar waarom heeft de PS2 Moto GP 3 al ?