Moto gp 2 deze week al??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chefke, 3 mei 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Lekker boeien! Dat spel is een stuk minder goed volgens mij.. al was het deel 25 geweest, ik wil MGP 2 van Climax!!

ps. die PS2 versie is van Konami!

2. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    :eek:. Daggal, 't ziet er niet uit :9.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    FUCCCKKKK dan ben ik net een week in Frankrijk :eek:

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *troost* its just a game *troost*

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde gistermiddag trouwens op Live! dat de demo al Xbox demo al circuleerde in Duitsland. Is voor mij dichtbij. Ga vanmiddag toch maar eventjes kijken :)

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    In Amerika & Canada is de demo al een aantal dagen verkrijgbaar bij de OXM US edition. Rio & Le Mans kun je oefenen volgens mij.

Gelukkig is er geen demo die op Live kan worden gebruikt, krijg je dat "oneerlijk" gezeur niet meer :) Iedereen heeft gelijke middelen straks!

Tja Wouter, ik ben zelf ook druk van het weekend, maar mocht ie hier al te krijgen zijn, weet ik wat ik volgende week elke avond ga doen :cool:

7. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    6 juni komt hij uit.

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    op de site van THQ duitsland, dus deze link, staat bij de release toch echt 16 Mei.
    (gewoon op de Motogp2 banner rechtsboven klikken)
    We zien het vanzelf wel.

9. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Namco...:+

En ja die zuigt, MGP van CLimax is gewoon veel beter.

Ennuh ik denk ook dat hij vroeger komt dan de aangegeve release, ik hoor veel mensen zegge dat hij alseerst in engeland uitkomt, dus ook hier!, tenminste bij mijn Gamesboer wel, dei importeert ze gelijk! _O_

10. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde juist dat hij was uitgesteld tot 6 juni. Eerst was het 16 mei.

11. gegron

gegron Guest

aaah heeft iemand nou al een echte bevesteging van iets want hij kom nou 9 mei 16 mei 30 mei en 6 juni uit is wel erg vaak nouja ga morgen wel ff vragen bij nedgame die weten wel

12. Sidereal

Sidereal Guest

lange zin..

13. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    30 mei 2003 is op dit moment de releasedatum van MotoGP 2, dus dat is nog effe wachten... Diverse bronnen geven inderdaad zelfs 6 juni 2003 aan...

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat is dat nou weer voor een opmerking? Als je niks zinnigs weet te vertellen maar je wilt wel graag wat vertellen, ga dan tegen jezelf praten ofzo.

Ik zou de game wel graag willen hebben maar ik zit een beetje krap bij kas. En sowieso ik hoef niet meteen naar de winkel te gaan rennen als ik hoor dat deze die dag uit is gekomen. Ik ben nog wl even zoet met de rest. Maar het zal wel handig zijn als er eindelijk eens wat meer duidelijkheid kwam over de release.

15. Sidereal

Sidereal Guest

"aaah heeft iemand nou al een echte bevesteging van iets want hij kom nou 9 mei 16 mei 30 mei en 6 juni uit is wel erg vaak nouja ga morgen wel ff vragen bij nedgame die weten wel"

ik had het over deze zin...en dat ik er totaal niet wijs uit wordt..

niet zo boos doen gelijk he...kusje..

16. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff persmailtjes doorgezocht, en daar zegt Atoll Soft (Distributeur van THQ in de Benelux) dat Moto GP 2 -- 9 Mei -- te krijgen is.

Maar hun lijsten hebben soms nog wel foutjes, maar laten we hopen dat dit toch klopt!

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    is mijn quote van een van de developers zelf dan helemaal niks waard :'-( ??

hehe nouja THQ geeft het blijkbaar zelf dus ook aan. Ik heb dit ook maar van "horen zeggen", maar wel van de directe bronnen dus! (developer, uitgever).. hopelijk toch 9 Mei!

18. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Alle winkels waar ik naar mail blijven toch volhouden dat de release voor 6 juni gepland staat ook bart smit heeft hem ondertussen op zijn site op een release in juni staan.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik denk eerlijk gezegt niet dat ie 9 mei er is, dan had je nu al lang kunnen preorderen..

Deel Deze Pagina