Moto GP 3?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxgangster, 8 sep 2003.

  1. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken ook gewoon tv kijken :p

    anyway de topic ging over motogp3, ik denk wel dat ze wat extra dingetjes in kunnen voegen.....zoals al eerder gezegd dat specding en dat de de reset scores wat meer verstoppen!!!!!!

    en natuurlijk de glitchen eruit halen, wat meer layers voor je logo, en alles nog mooier maken dan t al is. Ook kunnen ze de optie doen dat als je de pitstraat inrijd, een andere motor of instellingen kan kiezen. Dit scheelt een hoop werk en het is nog best realistisch ook.
     
  2. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de AI een beetje raar ........ Dat zou beter kunnen.
    En een carreer mode vindt ik prima zo ....
    Alleen jammer dat de challenges zo moeilijk zijn .....
    De slalom vindt ik niet te doen :mad:

    Ik zou het ook fijn vinden als de custom bike wat meer 'gesplitst' wordt met de rossi bike enzo. Een keuze in MP bv ... alleen custom bikes ....
    Nu race ik met mijn custom bike van 25 tegen rossi terwijl die persoon niet beter is als ik ...... het zou niet moeten kunnen .... rossi en custom tegen elkaar ... maar ja. Ieder zijn eigen smaak denk ik ....

    Ik had van de week iets waarvan ik dacht ... das jammer ... ben het alleen nu vergeten :D

    Groetjes
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Op mijn tv kan ik alleen maar spelen met de advanced scart. met de gewone kreeg ik vreemd genoeg framedrops...
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat heeft dat hiermee te maken?
     
  5. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    HE-LE-MAAL niks!
     
  6. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    spectatorfunctie ja, maar die andere 2 zeker niet, en als ze nog eens motogp 3 zouden gaan maken, moeten ze nou eens zorgen dat er geen glitches in zitten
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als er één spel is dat het het langst heeft uitgehouden zonder glitches op XBL is het wel MotoGP. Vind niet dat je dan zo af moet/mag geven op Climax. Zij hebben wel testers, maar de tijd die tienduizenden gamers al 4 maanden in het spel stoppen is natuurljik niet te vergelijken met de uren die die testers hebben gemaakt (zal je nog van schrikken ook, hoeveel ze er mee bezig zijn gweest)
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    de functie die ik in gedachten had die ik mis is dat als je in een room komt die al is begonnen dat het dan wel handig zou zijn, net zoals bij midnightclub en mm3 dat je dan toch kan starten maar dan gewoon op achterstand begint.
     

Deel Deze Pagina