1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MOTO GP any good??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terre, 25 mei 2002.

1. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    kheb net een beetje rondgebeld:

bij games&zo in utrecht hebben ze geen idee wanneer die komt, hij zei dat t nog wel ff zou duren maar volgens mij heeft ie geen clue, stond niet op hun release lijst

gister hadden ze bij next level in amersfoort ook nog nix ervan gehoord, stond ook niet op hun releaselijst

bij dimensionplus staat ie inmiddels op 6 juni....

2. KRZ

KRZ MSC

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet niet echt op zo..... De lol gaat er zo wel langzamerhand vanaf....

Replay heeft hem op 31/5 staan, vandaag dus, maar die zijn af en toe een beetje traag met up-to-date houden...

We zullen wel zien wanneer ie verschijnt. Ik blijf in ieder geval regelmatig wat winkels binnenlopen...

3. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren alle gameshops in Amsterdam afgezocht naar dat spel, nergens te vinden nog (dimensionplus.nl zegt dattie de 30e uit zou zijn). Free Record Shop bevestigde wel dat hij gisteren uit zou komen, maar ze hadden 'm nog niet binnen.

Ik probeer het vandaag nog maar een keertje in Amersfoort, en anders neem ik lekker Halo mee. Want het geld brand weer in m'n handjes - zoals gewoonlijk ;)

4. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    ja doe ik ook....

heel vaag, ik las net op het gamefaqs.com forum van motoGP dat een gast al de pal-versie heeft en vraagt of ie nou beter in 50 of in 60hz loopt, kheb dus het vermoeden dat ie in engeland al uit is... of hij moet em op een andere manier gekregen hebben

Laatst bewerkt: 31 mei 2002
  5. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Woon je ook in Amersfoort?

6. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik zit op school in utrecht en dus kom ik elke dag langs (oa. amersfoort) wat steden waar ze goeie gameshops hebben dus check ik ze regelmatig ff uit....

(ik woon in zeewolde, flevoland)

7. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Engeland is Moto GP al zo'n twee weken uit, want hij staat vierde in de Engelse Xbox-chart (van 19 tot 25 Mei).

Maar zoals altijd lopen wij in Europa altijd achter, en dan vooral in Nederland........

Laatst bewerkt: 31 mei 2002
  8. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook begrepen dat deze game ook online gespeelt kan worden da's zeker gaaf:p

9. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    ja en de multiplay is met een volle grid!! (alle computer tegenstanders doen ook mee)
    edit: je kan ook de optie aanzetten om alleen met je vrienden te racen natuurlijk als je dit irritant vindt

en je kan 16(!) xboxen met elkaar linken!
    multiplay via i-net schijnt goed te werken tot zo'n 6 spelers, en bijna lag-vrij doordat de (net)code veel beter is verzorgd dan bv. halo die 128k upstream nodig heeft (erg inefficiënt natuurlijk en dit komt doordat het voor een lan is ge-coded dus maakt t niet echt veel uit als je maar onder een bepaald limiet blijft)

Laatst bewerkt: 3 jun 2002
  10. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    16 xboxen ? lijkt me sterk.

Ik denk 4 xboxen met 4 spelers (da's ook 16). Zo werkt Halo ook.

Maar heb je moto GP al? zo ja, waar heb je hem gekocht/

Greetz
    Frankx

11. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    tleek me ook sterk toen ik het las (teamxbox forum) maar t scheen wel te kunnen. Een paar amerikanen zeiden dat het in de handleiding stond en ik geloof niet dat iemand daar al een 16 xbox lan heeft uitgeprobeerd (kan je beter een zaal afhuren), en nee ik heb het spel nogniet jammergenoeg, kga morgen maar weer es ff kijken bij de gameshops (die gasten zullen ook wel denken van: wtf doet die gast hier de hele tijd?!?8) )

12. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    kheb hier hetzelfde,

De gasten bij de diverse shops kennen me voortaan. Ik stroop heel de stad af of iemand hem al heeft. Tot heden nog niets.

Maar ik geef niet op, ik zal moto GP hebben (hoop deze week, maar dat hoopte ik vorige week ook al :confused: )

13. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    =( kl*tezooi =( en weer uitgesteld zie ik 10 - 6 en Crash ook weer uitgesteld, wat is dat nou verd*mme met die distributie gedoe...

En die Reward pack ook nog niet binnen (23-4 opgestuurd en me gegevens zijn pas gecheckt) Verder zie ik geen ander spel die ik wil kopen aangezien de must haves in de reward pack al zitten...

Nou, moet ik weer verder met die Demo cd's ... .;)

ps : begin het een beetje klote van MS te vinden, voor de ps2 komen de spellen maar uit achter elkaar.

14. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    is ook niet zo gek aangezien er al HEEL VEEL ps2's zijn verkocht. dan is het ook rendabel en de gamesmarkt voor ps2 is allang op gang natuurlijk.

bovendien valt het ook wel mee hoor..

15. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    is ook niet zo gek aangezien er al HEEL VEEL ps2's zijn verkocht. dan is het ook rendabel en de gamesmarkt voor ps2 is allang op gang natuurlijk.

bovendien valt het ook wel mee hoor..

ja maar wees eerlijk aantal games is triest om aan te zien, vind je het gek dat sommige winkels lopen te klagen...en dat de verkopen eerst zo slecht gingen...en ik vind het wel een slechte zaak, aangezien het toch zeker tot herfst duurt voordat er wat op gang komt, tenzij je gamesfreak ben die veel durft te kopen, maar ja ik val onder de oudere generatie gamers ,vanaf 1988 en vanaf begin ps1 een einde tot dat de GBA uitkwam met al zijn ouwe remakes en totdat MS met die actie kwam en aparte pc achtige games dus ik zal wel een andere blik daarop hebben..

Laatst bewerkt: 3 jun 2002
  16. KRZ

KRZ MSC

Leuk Bevonden:
    0
    Verrek ja... 10/6 bij dimension plus.... Maar eh... daar staat ook dat ie van Namco is :confused: volgens mij is dat niet helemaal juist....

Dus eh.... misschien is 10/6 ook niet helemaal juist?

17. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag demo van oxm gespeeld, ziet er zeer vet uit, zeker omdat dit pas een 80% build is van vorig jaar december en ze hebben de rest van de tijd alleen maar lopen tweaken! op de txbforums zeggen ze dat de demo echt een schijntje is van het echte spel, nou als dat zo is moet ie echt vet zijn!

besturing is ook wel cool, analoge triggers voor voor- en achterrem A=gassen en B=achteruitkijken (is te veranderen in volledige versie)

je kan een course rijden nl. mugello (ita) en kiezen uit 5 rijders waaronder jurgen vd goorberg...
    de linker analoge thumbstick bestuurd de positie van de rijder op de motor (dus veel gas en naar achter leunen=wheelie!!)
    je kan ook nog eens tussen 3 weersomstandigheden kiezen en de graphics van de zware regenstorm zijn echt heel vet! (druppels op je beeld!)

ik kan echt niet wachten op het volledige spel...

18. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    dus die demo op OXM 4 is maar een beta versie van 80 % few want ik vond het eigelijk een beetje tegenvallen en F1 is dat ook een beta geval ? want de achtergrond bibbert af en toe en de rem geluiden zuigen aan alle kanten, best wel klote ik dacht juist dat ik een goeie impressie kon krijgen van het eindproduct...mochten ze dan wel ff op het hoesje zetten toch ?

19. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    van f1 weet ik niet (die vond ik maar brak lopen), maar op de txbforums (ja daar heb je em weer :D) post een medewerker van motoGP antwoorden op vragen enzo en toen een paar mensen vroegen waarom de orginele versie zo goed was vergeleken met de demo, zei hij dat ze moesten kiezen tussen een 80% op dat tijdstip of een demo als het spel al uitwas en ze voor het eerste hadden gekozen, ze waren alleen vergeten bij te zetten dat het een 80% build was... ]:-
    hij zei dat vooral graphics, collision detection en het geluid sterk waren verbeterd sinds de demo...

(erg vet net ontdekt dat je ook op je voorwiel (endo) kan balanceren, hard rijden -> hard voorrem indrukken met je gewicht naar voren)

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    "(erg vet net ontdekt dat je ook op je voorwiel (endo) kan balanceren, hard rijden -> hard voorrem indrukken met je gewicht naar voren)"

Dat noemen we een stoppie (tegen overgestelde van een wheelie). In het echie is dat best kicke om dat bij een stoplicht te doen. Ik doe het soms, maar het is niet echt oké voor je motor. Deze krijgt nogal een klap op het achterwiel bij het neerkomen.

Maar ff weer on-topic: Is die nieuwe release datum nu "hard" of heeft iemand de game al gezien in de shops.

Greetz
    Frankx

Deel Deze Pagina