1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Moto GP Demo Rondetijden]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie_Bombarie, 12 mei 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

JPRaceGamer : TTR JPRaceGamer : 1:25.77

Gisteravond gereden zonder powersliden en zonder rear-break en al die onzin.

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    nieuwe tijd: the_guardian : NL Wouter : 1.26.66

ik heb telkens last dat ie mn tijden niet update, echt kut

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    powerslide zuigt , en @jp nette tijd man!!

4. Joeldeman

Joeldeman Joeldeman

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Tijd :p

Mugello
    Joeldeman
    Joeldeman
    1:35.97

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, wanneer je rijdt tegen iemand die powerslide, rijdt 'ie je gewoon gigantisch voor je kloten. Ik vind het echt geweldig om iemand die denkt dat 'ie de ideale lijn rijdt zonder powerslide buitenom in te halen en dan het commentaar te horen. Leer het je nu aan wanneer je snel wilt rijden. Het kost wat dagen tot een week aan doorzettingsvermogen, en elke baan moet je opnieuw leren kennen, maar het is het echt waard.

Gemiddeld rondje Mugello:

1e bocht (haarspeld): Hard remmen, halverwege beginnen powersliden.
    2e bocht (chicane links/rechts): Kan je op zeker nemen door uit te laten rollen naar links (eventueel wat bijremmen), en naar rechts te powersliden. Met wat meer risico kun je ook de linker powersliden.
    3e bocht (chicane links/rechts): Zie vorige
    4e bocht (chicane rechts/links): Zelfde verhaal, maar nu omgekeerd. Kijk uit bij het powersliden naar links, aangezien het hier naar beneden loopt is er groter risico dat je op je muil gaat.
    5e bocht (snelle bocht rechts): Met een beetje timing volgas, anders even liften.
    6e bocht (snelle bocht rechts): Met een beetje timing volgas, anders even liften.
    7e bocht (chicane rechts/links): Remmen, powerslide naar rechts en zodra je motor parallel met het middelste stukje weg is, gelijk de powerslide omdraaien naar links zodat je de bocht kort kunt nemen.
    8e bocht (haarspeld rechts): Vol remmen en halverwege (of iets eerder) beginnen met powersliden op een snelheid waardoor je de bocht kunt halen.
    9e bocht (chicane): Moet makkelijk volgas te halen zijn.
    10e bocht (haarspeld): Vol remmen en vroeg beginnen te powersliden, kom je meestal wel ruim genoeg uit.

Ik rem altijd met allebei de triggers tegelijkertijd. Heb verder nog niet geexpirimenteerd met het geleidelijk afwisselen van voorrem en achterrem.

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  6. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    dus met het pookje naar achter rem je niet met beide remmen |:-

Lekker onhandig, maar met de voorrem rem je idd een stuk sneller als met de achterrem een combinatie van beide is natuurlijk perfect.

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net op Tokyo 58.58, had daarvoor 1.00.00 :9 Moet makkelijk sneller kunnen, ik zal er eens voor gaan zitten.

<- Tag en naam staan hiernaast

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mugello: 1.25.07
    Tokyo: 0.55.38

@Bartje: Weet je soms of er in dit deel drafting zit? En schakel je nog altijd manueel zoals vroeger?

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij zit er geen drafting in, ik merk er in elk geval amper wat van. Misschien dat ze het wat minder opvallend hebben gemaakt en je maar 2-3 km/h harder gaat in plaats van 10-15 zoals in de vorige versies.

Ik heb automatic gears, heb ik het grootste gedeelte van MotoGP2 ook mee gedaan. Alleen in de laatste periode heb ik me daar schakelen een beetje aangeleerd, maar de fouten die ik ermee maakten kostten me meer tijd dan automatisch schakelen. Bovendien heb je bij deze game je duim niet vrij, omdat je gas geeft met A. Ik laat het dus denk ik gewoon bij automatisch :)

Tokyo: 53.87

10. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Startpost bijgewerkt, mooie tijden allemaal :b:

11. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd 1.24.62.

Baan: Mugello
    naam xboxlive/xbxw: Animal nl

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie er ook last van dat je snelle tijd soms niet wordt geregistreerd?? Ik heb al twee keer een snellere tijd gereden dan in mijn statistieken staat.

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deeltje 3 niet gespeeld, maar is het normaal dat die extreme bike soms blijft hangen na een powerslide, precies alsof de motor het laat afweten. Als je je gas loslaat en weer indrukt is het opgelost en powerslide je gewoon verder.

@Perfect Mark: Als ik een new best heb gereden wacht ik in de lobby tot de host is gefinished. Ik quit de lobby en sign uit xbox live tot het press start scherm. Als ik vervolgens naar de leaderboards ga zijn ze geupdate.

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1:25.70 \o/ :cool:

15. CoennoeC

CoennoeC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    coennoec : II PuRnO II : 1.26.42

16. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    XBW Naam: Masster Chief
    Gamertag: DAniceMAN
    Tijd: 1:29:57
    Baan: Mugello

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister online nog mijn tijd op Tokyo verbeterd naar 58,33 geloof ik.

Gister speelde ik ook nog een paar potjes met Bullit NL. Er deed ook een gast mee die reed de 3 laps in Tokyo in 2:47 :9 Toen we op de scoreboards keken zgaen we dat hij 2e stond op de wereld lijst, Sausage Matt :)

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1:23:60 op Mugello. Jammergenoeg heeft hij hem niet geupdate...

Animal heeft trouwens een goeie tijd op Mugello, 1:23:12

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een gekloot zeg met die scoreboards. Anyway, als ik goed rijd moet er gewoon een 1.25.00 uit kunnen komen. Huidige tijd:

1:29.33

20. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het gevoel dat dat niet aan de game ligt, dan wel aan de X360 controller. Waarbij de knoppen wat anders reageren dan bij de normale Xbox controller. De A lijkt wat minder gevoelig, waardoor de powerslide moeilijker wordt afgebroken. Heb er zowel bij Grand Prix als bij Extreme 1000 last van.

Deel Deze Pagina