Ik zie dat mensen verschillende banen aan het rijden zijn. Ik heb namelijk in de multiplayer de keuze over 1 baan. Zie ik wat over het hoofd?
1.23 minuut, hoe doe je dat zo snel? Ik drift ook door de bochten, maar ik word alleen maar van de baan gebeukt. Niet normaal hoe roekeloos sommigen rijden. Ik ben daarom nog niet verder gekomen dan 1:42:77 die ook niet eens geregistreerd werd. Maar rondjes van 2:00 minuten komen bij mij ook regelmatig voor
Hmm kan iemand mij uitleggen hoe je nu eigenlijk powerslidet? Zelf kan ik net een 1.28.xx trekken, zou misschien een 1.26.xx kunnen worden, maar als ik met powerslide sneller zou kunnen zou ik dat wel eens willen weten. Ik hoorde dat dat iets met 2 x je rechterpookje vooruit drukken, maar dat zorgt er bij mij alleen maar voor dat ik wegslip en vol op me bek ga
Zorgen dat je alles en iedereen achter je laat in de eerste bochten zodat je in de 2de en de 3de ronde door niemand gehinderd bent. Veel powersliden, maakt niet uit op hoeveel de sensitivity staat, soms staat hij bij mij op 2, 4 of 7. Traxx dh: Als je met de A button gas geeft, moet je 2x snel achter elkaar op die knop drukken om te powersliden. Indien je met de rechter thumbstick gas geeft, moet je 2x snel naar voren drukken. Op Tokyo kan je het best iedere bocht powersliden en zo min mogelijk remmen.
Mugello: 1.26.62 EgYoWns Bij me eerste ronde altijd (online) . Rijd ik dik 1.46 t/m 1.59. Hebben jullie dat ook? Ik wil jullie allemaal uitdagen! (om die 1.46 gebeurd bij de eerste bocht dat iemand mij raakt, en dat ik val)
eerste lap heb ik ook een keertje 1:33 of 1:34 gereden, maar dat hangt puur van je tegenstanders af. Tokyo heb ik nu een 58.5x tijd staan en op de Mug baan 1:27.95
net openings ronde van 1.30. nog wat en vanmiddag nieuwe tijd Mugello speedfightnl / insane/erret time 1.24.97 was wel aardig rondje maar kan nog wat rapper.. _0/ ben dus rapper gegaan 1.24.25
XBWForum : Maver21 XboxLive: Mc2006 Mugello : 1.27.70 Zo dat was me ff een snel rondje, je moet echt inkomen in de eerste paar rondes zeg maar daarna gaat het steeds gemakkelijker en sneller
op mugello is tot nu toe mijn snelste 1:29: xx moet nog sneller kunnen want ik raakte het gras een paar keer lichtjes aan