Ik heb hem gedownload en al gespeeld. Bij mij stond er opeens een banner met MotoGP '06. Hij ziet er heel erg mooi uit en speelt soepel. Het is zowel een offline als een online demo. Online waren er helaas nog geen spelers aanwezig.
HOE DE FUCK godverdomme die shit wil ik ook godverdomme godverdomme FUCK HOER KUT lololol stuur me je hardeschijf op als je klaar bent sittard henri jonasstraat 14 6137 CM /Mod zullen we jou dan ook gelijk maar een OW sturen? zo praten wij hier niet op xboxworld.nl. lees de [faq]regels[/faq] nog maar eens door. - mr. E
Damn, onder het downloaden drukte ik op de guide-button (dont ask me why?! ) Nu staat ie er bij mij nergens meer tussen
mja op de hoofd pagina staat groot plaatje maar in newest downloads staat die niet... heb net aangezet en zit nu op 60%...gaat iig sneller als alle andere demo's van afgelopen week, maarja alle amerikanen slapen nog dus dat scheelt en meeste mensen zijn nu toch p school of op het werk!
ALS JE DE MAP FEATURED DOWLOADS aanklikt daar staat die shit DA BOMB LOL hij is al 29 % gaat mega snel lol hopelijk is het wat hier heb ik namelijk op zitten wachten op deze shit !! /Mod geen percentages blijven posten?
Hmm neen ik kan hem ook niet vinden. Ben op USA, Azie, en op de EU geweest, en bij Featered Download staat ook niks.