[Moto GP Demo]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie_Bombarie, 11 mei 2006.

  1. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien sommige mensen blind zijn quote ik mezelf maar even..

    voor als ze het nog niet snappen alles op een rijtje + wat nieuwe ervaringen erbij:
    - speelt zoals we gewent zijn(goed)
    - grafisch mooier(ziet nu zelfs grassprietjes
    - 1 moto gp race
    - 1 extreme modee(1000cc)
    - en online mode waar je hetzelfde kan doen als offline
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb even een sommetje gemaakt omdat ik niet snap dat het zo snel kan.
    en dit is de uitkomst
    320kb/sX20X100%=640000kb=640mb
    mijn download gaat maximaal 320 kb/s en elke 20 seconden gaat hij een procent verder. dus volgens mij berekening is de demo rond de 640mb en geen 882.53mb. tenzij planet ineens de snelheden heeft verhoogt zonder het te vertellen
     
  3. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff online mode gespeeld is wel kicken waren met zijn 16en maar besturing is een vak apart lol
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    laatste geworden? :9
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Het is in ieder geval geen circuit. Ik kan sowieso voor gen meter rijden met de oude MotoGP want ik vloog telkens uit de bocht enz. Maarja nu is een stad hopelijk is dat een ander verhaaltje. Misschien ga ik deze wel halen als ik ooit geld zal hebben.

    [notofftopicbutillegal]Het zat een paar minuten geleden op 6% en nu inees 18%?[/notofftopicbutillegal]

    Ik denk dat ik hetzelfde heb als n.e.r.d. Maar ik heb geen planet. Misschien is Chello toch zo slecht nog niet.
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vaag joh DulleNL, bij mij stond hij gewoon bij featured downloads :confused:
    maar leuk detail, toen jij mij een bericht stuurde van waar ik die demo vandaan had stuurden op dat moment 3 mensen ongeveer hetzelfde bericht :+
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de game bij mij eht motogp 2 gevoel opwekt het was iets met die game dat is echt zo relaxt vond.

    ben altijd bang dat ik deze games niet lang ga spelen
    die officieele games zoals pgr3 verveelen mij heel snel.
    hopen dat dat bij deze niet zo is.

    En onthou kinderen..graphics is niet alles
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben hem nu ook aan het binnenhengelen. Dit is de eerste 'vette' demo waar ik op heb zitten wachten. Er staat dat je op Mugello, Tokio en Live kan... (bij mij stond hij gewoon tussen Demo's en Trailers :))
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt ja, bij mij nu ook :)
    M'n broer heeft hem ondertussen als. Offline kan je op circuit rijden, en online dus waarschijnlijk in de stad ofzo :) Ik haal hem momenteel ook (weer :9) binnen. Ook via de demo's and trailers sectie :)
     
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook in de stad offline racen
    dan moet je bij quick race de class op extreme 1000 zeggen en dan krijg je ook die map en gavere moters
    ik vind de gameplay net zoals moto gp 2 lekker en het gedeelte in de stad is heel gaaf om te rijden.

    edit:/ ik zie dat je bij die extreme 1000 ook in nederland kan racen. low country heet ie. ik ben benieuwd wat het is. en vooral waar het is
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand me even wat uitleggen.
    Soms als ik bocht neem dan spint opeens heel m,n achterkant weg en ga ik op me bek:mad: :confused:
    Hoe kan dat en ik neem die bocht nog wel heel netjes ook!?
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    OMG wtf echt vaag vandaag die servers... misschien hebben ze de bandbreedte flink vergroot ofzo. Ik ben onderhand al klaar. Hopelijk is ie t ook waard.
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep ik heb em nu al een aantal uurtjes, net ff gespeeld moet zeggen dat ik em grafisch behoorlijk vind tegenvallen eigenlijk... Heb niet zo iets van wowdat ziet er goed uit, meer zoiets van mmm dit had op de oude xbox ook gekunt. Maar misschien raak ik wel gewoon gewend aan de graphics.

    Verder kan ik er besturingsgewijs niet veel over zeggen heb de oude Moto Gps nooit gespeeld omdat ik niet zoveel met motors heb, meer met autos, al dat gehang das mij te moeilijk :p

    Online wel erg gaaf moet ik zeggen met 16 man, dat is wel mooi om met zoveel man tegelijk te racen. Heb 4x geraced ofzo en de laatste 2x toch 3de geworden.

    Moeilijkheidsgraad van de single player (inde demo) is ook niet echt hoog geloof ik, of misschien is die instelbaar dat heb ik niet gezien.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vet _O_ Ik had alleen heel even gecheckt wat mijn broer deed :9 Maar hij vond de controls al te moeilijk om de demo wat verder uit te pluizen :D Daar ben ik dan ook voor :)
     
  15. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    controls kan je ook veranderen ;)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ook daarvoor heeft hij niet de moeite genomen :D_O_
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop in ieder geval wel dat de demo ook je settings opslaat want andres kan ik zo weer die hele setup gaan veranderen...
     
  18. kaluh gabber

    kaluh gabber Guest

    tis best wel een leuk spel kwa gameplay omdat je dit keer fijn met de LEVERS kent gassen en remmen (moet je wel instellen) kwa graphics is het iets mooier maar niet dat je zegt wow ik ga die shit kopen ook al kost die 300 euro LOL maare voor de echte MOTOGP fans is dit echt de topper uit de serie!!
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    /Mod De 'percentage' berichten in deze thread zijn nu verwijderd.

    De eerstvolgende overtreders worden met ingang van dit bericht beloont met een O.W.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo. En hij is lelijk echt xbox 1, en ik krijg de hele tijd zon golf over me beeld, irritant man.
     

Deel Deze Pagina