1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Moto GP Demo]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie_Bombarie, 11 mei 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel vaag hoor, ik zag dat sommigen hem aan het spelen waren, en stuurden me berichten dat hij gewoon bovenaan de lijst stond, maar daar stond hij bij mij niet, maar om precies 5 uur stond hij er, maar toen ik op mijn broertjes account ging stond hij er nog steeds niet. Erg vaag, maar goed, ik heb hem.

    Gaaf spelletje hoor, maar wat ben ik er verschrikkelijk slecht in. Gek genoeg eindig ik altijd wel in de top 3, de rest die gaat er onderhand iedere bocht erbij liggen.
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ey belangrijk vraag! Word Test Drive Unlimeted, Los Planet en Moto GP overmorgen verwijderd omdat er geen E3 er meer is? En ik hoor veel mensen zeggen ik heb de Motogp demo van een banner. Wat bedoelen ze met banner nou?
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zoon soort plaaytje die je op je dashboard ziet bij xbox live.
    en nee. demo's blijven er ongestijfeld op.. wees niet bang.
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grfx trouwens zwaar tegenvallen. De omgevingen zijn in vergelijking met een PGR3 erg lelijk en kaal!
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet iij dat nou :9 ?!

    Maar deze demo had ik binnen 10 minuten binnen, hebben ze iets geupgarde bij M$?!
    Maar ik vind die demo niks, beetje erguh lelijk.
     
  6. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals als meerdere voor mij hebben gezegd het valt grafisch tegen, weg textures kunnen beter de omgeving kan beter, framedrops zo nu en dan. De grootste probleem is tearing waarom kunne ze niet goed de v-sync gebruiken bij de 360 wordt er een beetje moe van. Antialasing zou ook helpen bij dit spel.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit ziet er zo ongelofelijk mooi uit, doe maar eens de replay, en dan op pauze zetten en goed je motor en mannetje bekijken met verschillende cams. Ik heb nooit motogp gespeeld, dus het is ook nog eens aardig moeilijk
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis meer Haiden's crashparty dan motogp. Besturing is iets lastiger dan de voorgaande motogp's naar mijn mening. Je moet in ieder geval eerder remmen, want je schiet zo van de baan. Ben net wel 1e geworden online. Er zit vooruitgang in :D
     
  9. bubu

    bubu Guest

    egt kk vet spel :D ik own online !!
    3x eerste geworden :cool: ! wie wil er tege mij ik own jullie hard! :D:D vet spel btw had het egt niet verw8
     
  10. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Leuk spelletje maar niet beter als Moto GP 2 die ik voor het laatst gespeeld heb op de xbox ! eigenlijk weinig verandering, en graphics vind ik ook niet zo goed als er gezegd wordt!
     
  11. bubu

    bubu Guest

    heb je al met die 1000 zooi gereden die lelijke motors ( die btw veel vetter zijn :D ) die map die bij die motors zit is egt niet lelijk de zon op je helm ziet er ook vet uit egt wel mooi spel !
     
  12. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm zal wel niet mijn game wezen, maar vond er echt helemaal niks aan. GFX gaat wel, niet bijzonder. Maar de gameplay ligt me niet denk ik was het na 1 rondje en 10 keer vallen al beu.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    ben benieuwd, heb er veel verwachtigen van
     
  14. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net iets van 10 potjes online gedaan en moet zeggen echt zwaar _O_ . Master dus. Je moet echt de hele tijd opletten want een crash is er zo. Leuke races tegen JP trouwens, ik denk wel dat wij ongeveer even snel zijn tot nu toe dan he :9.

    Maar dit wordt zekers mijn volgende aankoop, moet nog wel even aan de besturing wennen. Je moet soms al de tijdens het midden van de ene bocht gaan sturen om de volgende optimaal te nemen.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    als die bevalt haal ik hem wel, ff kijken waar die goedkoper is
     
  16. bubu

    bubu Guest

    omfg mars download em dan :+
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    gedaan, best lastig spel, grafisch normaal. Maar raar dat je niet met de triggers speelt. paar keer gevallen
     
  18. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg boeiend moet ik zeggen!
    Ik koop hem niet, maar meningen verschillen natuurlijk he!
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    omg! ik heb aanleg voor dit spel ofzo :eek: Ik win gewoon dik...3x achter elkaar :p
    Op tokyo op die extreme shit dan :)

    Ik heb wel ff die controls veranderd, gewoon linker trigger remmen, rechts gas. Gaat veel beter :)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook maar ik heb deeltje 2 veel gespeeld en het is eigenlijk hetzelfde

    maar wel deege
     

Deel Deze Pagina