1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Moto GP Demo]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie_Bombarie, 11 mei 2006.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    online of offline? Dat is namelijk een erg groot verschil :9
    Al met al vind ik het weer een leuk spelletje. Nu ik live heb ga ik hem zeker halen :)
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Pooooeeeee, dat is ff wennen zeg :eek:
    Je moet al bij het opkomen van het rechte stuk op Mugello insturen voor de eerste bocht... die motoren voelen echt kei lomp aan man. Ook zijn al die s-bochten best moeilijk te nemen, want je moet bij het insturen alweer de andere kant op leunen :eek:. Verder valt het graphisch wel mee. Ik begin het nu ook redelijk onder de knie te krijgen. Ik sta nu iets van rank 90 ofzo met die leaderboards. Maarja, de gameplay, ik weet het niet, ik vond MotoGP4 op de PS2 veel leuker spelen, maar dit is misschien een kwestie van wennen. Online lijkt deze game mij wel vet, maar ik moet mij er eerst wat meer in verdiepen om erachter te komen of deze game voor mij geschikt is :)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jammer dat de settings niet worden gesaved.
    Het is idd wel net even wat anders dan 4 wielen 8) Maar daarom niet minder vet. Ik verheug me al op de time trials _O_
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, zoals ik al dacht... Ik vind het niets xD Heb al weinig met autoracen, maar dit weet totaal niet te boeien. Maar ik heb het geprobeerd :)
     
  5. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Doed.... ff serieus!!! Wie bergon er nou in de startpost over "niet volposten over op hoeveel procent je zit" :+

    maar evengoed, ga em zo ff downen, lijkt me een geweldige game.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het niet echt een leuk spel:'-(
    het ziet er allemaal zo kaal uit!
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @jp sorry dat ik je keer onderuit ramde haha , maar dit spel is echt super KICKE nu al aantal races gereden en snelste tijd was 1.27.50 ofzo maar kon die tijd nie opslaan dus staat nou met 1.28 erin, maar ik reedt ook mee toen kes en jp aant racen waren egt kicke
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zit nu een paar tienden onder de tijd van jp :cool: een 1.29.xx
    Ik voorspel ook voor deze game een mooie competitie :) Nice dat je voor grindbak strafseconden krijgt, kan je iig niet afnsijden _O_
    Maar het WR staat op een 1.22.xx :eek: Dat is echt snel!
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kuch ik zit op 1:34 dus ik val al af...

    o hier nog even mijn mening

    Super leuk .. grapics niog niet volwassen

    Ik vind de gamepla net iets temoelijk mijn hand kan ik net niet goed plaatsen meestal net in een bocht glijd de controler weg:mad:zie sig voor meer info)

    Maar toch kan ik mij prima vermaken met deze demo!
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn...tegenvaller.
    Wanneer krijgen die gasten de framerate nou eens goed :mad:
    Bijna geen enkele 360 game heeft 60 fps....wtf...dat mag je toch wel van next-gen verwachten en vooral in een racegame.

    Je kunt zeggen van Ridge Racer 360 wat je wilt, maar de snelheid is adembenemend, het loopt smooth als boter ( 60 pfs ) en de graphics zijn heel behoorlijk en niet zo gehypte als deze zgn. geweldige seconde wave graphics.
    Als je toch voor arcade wil gaan, tik RR 360 op de kop , daar heb je een veel betere koop aan imho.
     
  11. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Kreeg wel een erg deja-vu gevoel, maar vond het niet eens erg. Besturing is bijna identiek aan Moto Gp 2 (laatste die ik gespeeld heb) dus ik werd 2de in me eerste race, die ik online speelde.
    Qua graphics zijn ze er in 3 jaar tijd amper op vooruit gegaan, maar het blijft een demo natuurlijk, menustijl en -structuur is ook nog precies hetzelfde.
    Maar je weet gewoon dat je veel plezier aan dit spel gaat beleven.
     
  12. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je kijken wat je snelste tijd is. bevolgens mij was mijn snelste tijd een keer iets van 1:27.nog wa, maar 1:22 :confused:.
    Maar je kan ook front en rear bake'en wat ik nog niet heb gedaan en volgens mij kun je ook nog eens platter door een bocht als je "iets" doet.

    Maar constant goede rondetijden neerzetten is hier veel moeilijker dan in PGR3
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  13. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat "iets" is powersliden, 2 keer je gas button tappen.
     
  14. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst, die graphics zijn toch niet zo bijzonder, wel mooi maar is het veel verschil.

    Dan speel je MotoGp 2 even op de oude xbox en zie je dat er welzeker veel vooruitgang is.

    Die muziek in die games, wordt die gemaakt om direkt uit te zetten,
    wat een herrie, altijd die rockmuziek. (kwestie van smaak natuurlijk)

    Online speelt het lekker, lijkt mij een aanvulling op de collectie.
    Vind inderdaad wel dat er tegenover zijn voorgangers weinig verschil in zit.
    Maar ja, racen is nu eenmaal racen.
    Het is mooi, het is snel, en je hoopt dat je toekomstige dame ook zo wordt.
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel vooral die besturing is zo goed, je moet echt optijd in de bocht gaan hangen met de motor anders vlieg je echt uit de bocht. Online is helemaal grappig ik zag gewoon 20 mensen op hun bek gaan met hun motor haha
     
  16. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt iedereen nou niet gek van de screen-tearing het v-sync probleem? Ik vind het er echt niet uitzien, bij elke bocht van die lijntjes. Heeft iedereen hier last van. Of ligt het aan sommige xboxen?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik dacht dat het zoiets was:
    xbox live --> leaderboards --> worlds best/your best/friends
     
  18. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Die motors stuiteren behoorlijk op en neer,weet niet wat de benaming er voor is,maar het ziet er nogal komisch uit 8)
    Verder zou ik dit spel nooit kopen,maar om af en toe de demo online te spelen is wel lache.
     
  19. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de demo na 5 minuten spelen alweer weggepleurd...vind er echt geen zak aan.
    Geef mij maar Testdrive.
    Ik ben echt een auto freak...motors vind ik zooo saaaaaai en eentonig.
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kaal en lelijk klote spel zeg. Verder wel leuk om een keertje als demo te spelen. Zal hier nooit m'n geld aan verspillen.
     

Deel Deze Pagina