hier ook vooral in die laatse kange s bocht voor het rechte stuk maar voor de rest vind ik het goede demo
wat ik raar vind in multi dat de bots zoals rrossi ook laggen . beetje gaar maar ik ben wel erg enthousaist over dit spel mischien nkoop ik em wel
Vond het spel er wel super uit zien maar aan de besturing moet ik echt wennen, ik rijd nu nog telkens de grindbak in .
En zo denk ik er dus ook over. Het spel is natuurlijk al goed, en wat valt er dan beter te maken. Maar ik heb het gevoel of ik mgp2 aan het spelen ben dus ik laat deze zeker links liggen.
In het begin moest ik ook aan de besturing wennen maar nu ik met right thumbstick ook rem gaat het veel beter. Heb het gister een paar uur achter elkaar gespeeld en het geeft nu echt een kick als je de bochten precies goed neemt en iemand op snelheid inhaalt. Ga deze game zeker halen. Top.
Hmm MotoGP 2? dan spelen jullie zeker op een normale tv... of iets anders dat de HIGH DEFINITION niet weergeeft.... anders zou je dat vergelijk niet maken... Qua controls heb je gelijk, maargoed waarom zou je iets wat bijna perfect werken (in 2 dan niet in willen veranderen
Nou heb ik MotoGp 2 nooit gespeeld, maar hebben jullie het geluid gehoord van die mooie honda? Wat is nou precies die powerslidesensitivity die je kan veranderen? En kan je een powerslide ook zelf opwekken? Ik las hier iets over 2 keer je throttle aantikken. Ik vind het wel een leuk spel, lekker moeilijk. Je moet altijd al aan de volgende bocht denken. Alleen erger ik me rot online aan de mensen die je van je motor aftikken, omdat ze gewoon niet op tijd remmen. Neem bijv. de eerste bocht op mugello. Je kan maar beter heel vroeg remmen en alles proberen te ontwijken.
Om te bewijzen, hij stond toen nog niet op Marketplace en was alleen te bereiken via een banner. Lees eerst voordat je wat zegt
Als het eenmaal een beetje lukt, dan is het best leuk. Ik ben een keer derde geworden en een keer 10e. Toen was ik 2 maal gecrashed. In die race reed JPRacegamer ook mee. Hij werd 5e dacht ik.
Ik heb nu wel is zin in een potje online, iemand die mee wil spelen? Invite me Timmeh? Zonet trouwens weer is gespeeld en ik vind in-bike-view () toch het beste rijden
I'm coming... Ffkes inrijden hoor, het gaat niet makkelijk worden tegen de PGR huppeldepup/kampieoenetje of hoe ik je ook mag/moet noemen, dat weet ik nu al.
OMG, en dan weer iedereen bashen? Wat zijn jullie snelste ronde tijden? Misschien leuk om daar apparte draad voor te maken
Precies. Wat is jullie snelste lap op het circuit? De mijne 1.30.70 en daar moet nog wel zo'n 2 seconden voor mij afkunnen, maar 1.21.xx zou ik van me lang zal ze leven niet kunnen halen . @geertbargeman, lijkt me goed idee om daar een topic voor te maken, waar wacht je nog op . EDIT: Ik zal wel even een mooie proberen te brouwen .