Damn, ik heb dus gespeeld en het is zo moeilijk. Ik heb nog nooit een Motorrace spel aangeraakt dus ik dacht, ''laat ik het maar eens proberen ''. Maar ook in de bochten gaat het beeld ook schuin. Het is even wennen want ik ben natuurlijk een autoracer gewend.
Precies hetzelfde verhaal hier.. Gisteren een uurtje gespeeld, maar dit is inderdaad wel even anders dan autoracen.. Toch heeft het me wel getrokken, dus ik denk dat ik hem ga bestellen. Vondt het spel er trouwens helemaal niet verkeerd uitzien.
hij is grafisch misschien niet veel beter dan moto gp maar je hebt wel 2x zoveel circuits. dus tjah misschien dat het daardoor komt omdat ze zo bezig zijn met die 17 extra circuits dat ze niet egt veel aan het grafische hebben gedaan. maar ik heb liever 2x zoveel circuits dan 17 met betere graphics
Er zal genoeg competitie op 06 zitten om de game boeiend te maken. Persoonlijk mis ik alleen een beetje het snelheidsgevoel, en die extreme races vind ik overbodig. @DAMASTER: Druk op Y om de camera te veranderen.
Geen snelheidsgevoel????Die zit er wel degelijk in hoor! Welke spellen hebben wel een snelheidsgevoel dan volgens jou? Noem geen titels op als burnout...Gewoon een beetje een sim achtige game noemen
Simpelweg Moto GP 2. Ik weet niet hoe die techniek heet, maar ik bedoel dat uitrekken van het beeld bv. op het lange rechte stuk op Mugello.
Ja dat miste ik ook, toen ik met 300 km/h over die baan heen zoefde dacht ik nou, komt die vervaging en dat je echt snelheid gaat nog, maar neen
Ik vind het spel echt geweldig! ik heb zelf motogp 1+2, maar nu ik deze speel moet ik het gewoon hebben! Dit is ook de eerste x dat ik echt de behoeft heb aan die (rechter)thumbstick, dat werkt echt perfect!
weet iemand waar je hem al lekker goedkoop kan preorderen. Bij GCshop staat ie er namelijk nog nie bij . Maar anders wordt het gewoon MediaMarkt
ja ik flikker ook 100x per race eraf, ik vind het wel leuk om te spelen maar ik ben er echt te slecht in
Ben hem nu aan het downloaden, ben is benieuwd. Maar Moto games is nooit mijn ding geweest. Buiten die Motocross madness van microsoft vond ik in den tijd super op PC.
haha cool ik ga nu aan de oline demo video beginnen iedereen die wil mee spelen en zijn eigen wil terug zien moet mij NU minuten mijn game joinen! Gamersroom Appie21 iedereen welkom