ja ok daar heb je gelijk in! maar tot motogp2 komt (weet iemand zo wanneer?) speel ik dan wel de demo..
Dan koop ik die eerder dan MotoGP 1, want anders heb ik er maar 1.5 maand plezier van. (ik krijg live later)
Moto GP is echt lache via Live .... haha , altijd spookrijders enzo .. burnouts ... botsmoto's zijn het gewoon is echt lache
whacked is wel leuk voor de afwisseling na een paar uur achter elkaar GP gespeeld te hebben.....als ik whacked speel ben ik eigenlijk meer met die mensen aan het chatten dan dat ik op het spel zit te letten het is een beetje vergelijkbaar met cel damage alleen de besturing is minder
Als je dan zo slim bent om er ook ff bij te zetten welke info fout is misschien draag je dan ook nog wat bij...
Je kan nog zo hard off-line oefenen als je wilt, maar je moet blij zijn als je niet in de eerste bocht al crashed als je on-line speelt. Je kunt nog zo goed oefenen maar bent afhankelijk van je tegenstanders, 1 keer crashen en je ligt 12de. Ik lag gisteren in een race 6de en kwam op mugello de laatste bocht uit dan rijdt er plots een eikel tegen het verkeer in en ramt mij, ik crash en wordt 11de.
Ja, je kan feedback naar MS versturen over dat soort gasten. Maar ik heb in races gezeten waar je dan bezig kan blijven.
dat is niet helemaal waar. Je doet dan wel niet mee voor de stand, maar de tijd die je rijdt, wordt wel gewoon opgeslagen, en telt mee op de scoreboard...
Ik begrijp niet wat je bedoelt dat je niet voor de stand mee kan doen. Ik heb gewoon online via de demo zitten spelen en mijn score werd opgeslagen en kon deze vergelijken met de hele wereld. Ook kon ik meedoen in kampioenschappen(sort of, gewoon cumulatieve punten dus). Zelfs de banen waar je ghost bent wordt je tijd opgeslagen, alleen daar kan je geen punten verdienen
MotoGP demo is echt vet! the truth is, je kan idd, maar echt tegen elkaar online racen op 3 tracks, op de rest ben je een ghost. kga MotoGP2 wel halen denk ik.