yep mooi initiatief. Heb mijn (voorlopige) tijden dan ook aangevuld. Weet je misschien iets meer. Moet wel zeggen dat ik denk op elk parkoers nog een aantal seconden sneller te gaan over 13 dagen . Minder is wat ik ook las . Die heb ook zijn tijden gepost ... :{ Ga hem nu echt als haas gebruiken
das leuk en aardig, maar tijden op getrained. Graag ook je andere tijden (niet alleen live parkoersen ).
1.34.52 op Mugello. Andere tijden van MGP1 weet ik niet meer. DIe mugello tijd reed ik overigens met de bekende 25/50/25 sims (van de Gamekings competitie) en dus zonder powersliden.
Tja probeer zelf zo rond de 1:35 uit te komen tussen nu en Omniversum. Maar das enkel dit parkoers. Krijgen wij nog duidelijkheid over welke parkoersen gereden worden of wordt dit ne fullsize comp??? *beetje offtopic, maar kom bijna niet aan game toe in deze hitte en wil ook niet helemaal op mn plaat gaan daro
op assen 2.20, das best langzaam ik rijd 1.46 rond, niet opscheppen ofzo, maar dan mag je best wel is oefenen!
Sneller dan mij , maar dat is niet zo moeilijk. De echte toppers zoals Marius en King Tuur rijden sneller als 1:20
dus ik ben neit zo slecht als ik denk? in iedergeval ik rij nu op pro en das toch behoorlijk moeilijk .
Uiteindelijk heb ik helemaal uitgespeeld in 12 dagen na aankoop. Pro of Legend het maakt niet echt uit. Als je de banen een beetje kent rijd je alle comp spelers eruit . Toch meer geschikt voor online play denk ik. De arcade heeft dan een langere levensduur
Ja, als je "the hang of it" eenmaal hebt in MotoGP1 is het eigenlijk een te makkelijk spel. Een full custom bike bouwen kun je in 2 uurtjes doen en op Legend rijd je echt simpel de AI weg. Maar wat inderdaad het spel een (bijna oneindige) replay-value geeft is de Xbox Live ondersteuning! Nu is ondertussen MotoGP2 uit en racen alle die-hards daar, maar op Live kan ik je verzekeren dat altijd als je denkt dat je de snelste bent er wel iemand anders je tijden uiteindelijk zal verbeteren
Ik heb het spel sinds vannochtend en heb net een uurtje gespeeld, haald 1:54 op suzuka en 1:58 op jerez (alleen nog maar 1 keer de practice half gedaan). Ben er al helemaal aan verslaafd.. *gaat weer racen