Moto GP2 Marathon (inschrijven!!)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ccm1982, 22 aug 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat het dealtje met CCM was dat er hier een vermelding kwam te staan van de Marathon maar dat verdere bespreken dan ook hier plaats vind :) Niet ergens anders.
     
  2. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey allemaal,

    Lachen man die marathon wordt echt gezellie denk ik.

    Ik ben iig van de partij

    Groetjes Tommahawk NL
     
  3. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hey dotcom we hadden ook met ccm en krukkie afgesproken om fotos van onszelf op te sturen want ik wou weten met wie ik allemaal online speel maar ik heb wel een foto maar naar wie zou ik ze opsturen ik heb jullie adressen wel vandaar.
     
  4. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    owja en dotcom als ik dus op die link klik naar de forum dan ga je naar klaariscees.nl oke;)
     
  5. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet het verhaal maar wat ik zei ik had ten eerste het verhaal van jouw niet goed gelezen en ten tweede dat klaariscees een site van jouw is en dat wist ik niet ik dacht zo'n vage site ofzo maar ik heb me al aangemeld op je site en een bericht gepost met een vraag. Sorry voor zo veel berichtjes
     
  6. ccm1982

    ccm1982 Let's Play Online

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    [hey dotcom we hadden ook met ccm en krukkie afgesproken om fotos van onszelf op te sturen want ik wou weten met wie ik allemaal online speel maar ik heb wel een foto maar naar wie zou ik ze opsturen ik heb jullie adressen wel vandaar

    Quadra, ik weet van niks?? Opzich wel een leuk idee maar ik hoor het nu voor het eerst.

    Er zijn er weer 2 bijgekomen!! Nog 2 mensen erbij en we hebben een volle lobby :)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  7. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    koel dat is wel beter dat de lobby nu vol zit nu kunnen we echt gaan racen maar voordat we dat gaan doen moet ik eerst nog flink oefenen want ik heb het een heletijd niet gespeeld ofzo 3 weken niet denk ik.
     
  8. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi luitjes Ik wist hier ook niet van tot nu dan , maar ik vindt het een leuk idee.. Ik wil ze wel plaatsen hoor op mijn site ( zie gastenboek van ccm.......:p :p
     
  9. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    eeh wouter sorry hoor ik lees nooit die kleine letters ,stupid of me ,maar geloof me die links die ik had geplaatst is puur en enkelt om het een beetje besloten te houden en overzichtelijk....|:- |:- |:- |:-
     
  10. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ey jongens,

    Hoe staat het ervoor. K had gehoord dat er wat problemen waren met een speler maar is alles al opgelost. Hopelijk kunnen we gewoon met zijn allen samen een gezellige avond-nacht-ochtend hebben :D

    Greetz TommaHawk
     
  11. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    alles is weer koek en ei :) dus als ik een tip mag geven rust goed uit voor de marathon , want het wordt zwaar ;) gezellig hoop ik ..

    iedergeval cu de 20ste sept en anders eerder ,, groetjes

    dotcomlive~danny
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanaf 19:00 en dan 12 uur lang racen :eek:?

    Mja, wil ook wel meedoen als 't nog kan :9.
     
  13. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry de lobby is vol ,, mocht er nog 1 afvallen dan hoor je het gelijk..ok O-)

    btw we beginnen omstreeks 19.00 en zijn klaar +- 10.00 volgende dag....:D :D 8)

    groetjes dotcomlive~danny
     
  14. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat alles weer koek en ei is :) ik kan je niet half vertellen hoeveel zin ik heb in die marathon. Wordt echt 1 groot feest :D
     
  15. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Seahawk kom bij mij langs en speel :)

    We kwamen vorige week er toevallig achter de wat in hetzelfde dorp wonen en nogeens dichtbij elkaar ook :p

    Greetz TommaHawk NL
     
  16. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je hoe ziek dit eigenlijk wel niet is?

    Maar weet je hoe cool ook? :p
    Ik had graag meegedaan maar:
    a) ik suck in Moto GPII (maar dat boeit niet)
    b) Ik zit midden in verbouwing en kan dus niet midden in de krappe woning gaan xboxen. Bij de volgende marathon doe ik mee vanuit mijn eigen kamer! :D

    Vertels ns hoe t was!
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft 't eigenlijk nog wel plaatsgevonden? Je hoort er niemand over :+.
     
  18. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    verslag marathon

    de marathon is wel zeker gespeeld
    we begonnen omstreeks 19:15uur en omstreeks 9.30 uur de volgende ochtend waren we klaar..
    lees hier onder het verslag van krukkie, ook 1 van onze deelnemers..

    Xboxlivenetwerk 20 sept 2003. Lees hier het verslag van Krukkie over de motogp2 marathon die onlangs werd gehouden op 20 september j.l.

    krukkie schrijft:
    Het begon allemaal om 18.45 uur,en nadat een paar mensen zich afmelde nog voor de race en zelfs iemand zich ( kinderachtig )door een ander liet afmelden was bijna iedereen in de lobby,

    Het startsein werd gegeven door DotComlive,en 16 de motoren brulde van geweld.

    Zoals altijd lag meteen Captain Tho op kop, maar de strijd was nog niet gereden of het werd een gevecht voor de top 3 met Captain , ccm1982 , Akira2 en Bryan P.
    Bij de start was iedereen nog fris en vrolijk vol met grapjes maar hoe later het werd zakte het een beetje in, last van handen en nek, klachten over ogen en een ietwat kribberige bui was het resultaat, de concentratie begon in te zakken en maakte het dubbel zo moeilijk, maar eindelijk dat punt voorbij ging het weer wat vrolijker en vlotter en kon iedereen weer kletsen en lachen om elkanders grappen.

    De enige die mij van de 5e plaats afhield was DotComlive zelf,het was een gevecht dat ik net niet kon winnen door het continu stuivertje wisselen tussen ons.

    Maar genoegen nemend met een 6e positie en een ego wat ietwat naar beneden is gegaan zeg ik achteraf dat het een leuke maar mentaal en geestelijk een hels zware marathon was die ik voor geen goud had willen missen

    aldus krukkies vehaal over de marathon..geweldig :) Voor de goede orde is hier ook de uitslag van de marathon.
    In het verhaal van krukkie staat dat dotcomlive 6e en krukkie 7e is geworden, dit klopt niet (zie hieronder)Kruk was de lostconexion van deadwish en the colonel vergeten..;)

    1: Captain tho
    2: CCM1982
    3: Bryan P
    4: Akira
    5: The colonel
    6: Deadwish
    7: Dotcomlive~ Ikke dus ;)
    8: Krukkie
    9: Xbossjos"
     

Deel Deze Pagina