1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP 2 Competitie! Schrijf je NU in!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik denk dat dit bericht niet veel mensen meer lezen. Kijk maar naar FUFO. Ik denk dat hij dit bericht neit ziet voor vanavond. Maar goed we zullen zien.

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga jullie allemaal ownen}:]

3. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    op welke plaats op de wereld ranglijst sta je dan?

Edit: O ik zie het al. Je zit in poule C.

Sorry voor deze post.

Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  4. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de pauze tussen Suzuka en Phakisa niet lang duurt? K zou graag nog naar cinema gaan om 22.30 :)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Om 22:30 zijn we wel klaar :)

In principe was veel informatie al bekend, begin deze week al - En werd er alleen de laatste dagen nogmaals het eea bevestigd en vandaag nog het eea aan 'remindertjes' verstuurd zodat men het niet vergeet :) FUFO heb ik net nog gesproken, dus die zal er heus wel zijn.

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De eerste race is verreden en de uitslag laat ik over aan de heren hosts om te publiceren. Ik moet wel zeggen dat met name de 1e race één van de koelste races is die ik heb gereden. Super! Goed gehost (ondanks de lag) en het is eigenlijk nog leuker dan dat ik had verwacht. Alhoewel, de tweede race was wel even beschamend voor mijn persoontje :p

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Door het eea aan tijdsgebrek en roepende school-instantie's wordt de boel pas morgen 'gepubliceerd' :) inclusief leuk verslagje natuurlijk!

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Uiteindelijk toch mooie races in Poule B! Jammer van de netwerkproblemen, denk dat we toch een aardige oplossing hebben kunnen vinden. Hartstikke bedankt allemaal voor de opkomst en natuurlijk volgende week weer twee spannende races!

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat ik het toch leuk vin om de standen door te geven voor de liefhebbers hier de uitslagen van Poule B:

Suzuka - Pole Position ObiWan NL (1.41.85)
    1 - FUFO (26.11.60)
    2 - Gerbo (+12.3:cool:
    3 - Godie (+22.37)
    4 - ObiWan NL
    5 - Outblast
    6 - Rotsj
    7 - Game Error
    8 - Dabo NL
    9 - Go Ahead Eagles
    10 - Sparco NL
    11 - TooFast2Furious
    12 - The Hammerman
    13 - Pablow NL

Phakisa - Pole Position Go Ahead Eagles (1.14.12)
    1 - Godie (19.01.00)
    2 - Go Ahead Eagles (+7.70)
    3 - FUFO (+18.77)
    4 - Pablow NL
    5 - ObiWan NL
    6 - Outblast
    7 - Rotsj
    8 - TooFast2Furious
    9 - Gerbo
    10 - Sparco NL
    11 - Game Error
    12 - The Hammerman
    13 - Dabo NL

Spannend aan kop :cool:

10. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ging niet echt lekker met me. Was ook niet voorbereid jammer genoeg. De afgelopen 2 maanden bijna geen MGP2 meer gedaan :mad:
    Wanneer m'n examens de 22ste gedaan zijn zal ik er terug wat tijd in kunnen pompen om terug op niveau te komen :)

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Gerbo waarom ik 13e? :mad:

12. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Omdat we die netwerk problemen hadden weet je nog wel. En toen moesten we nog 2 ronden op Suzuka doen voor de 9 plaats en die had ik gewonnen. ( toen was jij al weg )

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja ik was scores opschrijven en wou nog dat raceje regelen maar toen was jij al weg. Sorry kan ik niets aan doen, iedereen was er nog... srry...

14. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht is het verstandiger om Go Ahead Eagles te laten hosten voor poule B aangezien hij een goede verbinding heeft!! Ik vond het erg jammer dat er in de eerste race zoveel mensen wegvielen. Een en ander heeft er toe geleid dat mijns inziens de uitslag van de eerste race niet representatief is.
    Tevens hebben we in de tweede race, die door Go Ahead gehost werd, helemaal geen problemen gehad!

15. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al ben ik de normale hoster lijkt het me een goed idee inderdaad. De lag was minimaal bij go ahead dus waarom niet. En niemand werd er uit gekicked.

Ik ben voor

P.S. in real life gaat je motor wel eens stuk :D dat is balen en dit is dat ook. Dus technisch mankement zou ik zeggen

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  16. rebel_INS_NL

rebel_INS_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo kan je et ook bekijken |:-

17. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kijk nu al uit naar de volgende race i kvond het echt cool!!!

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was er niet en 100x sorry daarvoor! Ik was eerst niet van plan om mee te doen maar omdat er niemand in mijn plaats kon rijden heb ik toch besloten mee te doen. Ik heb zelfs al zitten trainen! Ik kon een 1.46 op suzuka rijden terwijl ik vroeger daar 1.43 haalde... Ik heb dus geen router dus moet ik die internetkabel versteken. Ik heb dat om 20.00 gedaan & tg 21u had ik nog geen verbinding! Normaal duurt dat 45min-1u maar deze keer dus niet... Tegen 21.30 had ik NOG geen live:mad: Ik ben toen maar tv gaan kijken want de race was dan al lang begonnen:mad::mad::mad: Ik had er echt zin in.
    Nuja volgende keer mag ik toch nog meedoen???

Edit: Hey godie ik heb heel vroeger nog eens met jou geraced! Mijn gamertag is vermander.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We gaan verder in een nieuw topic dat ik direct aanmaak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina