1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP 2 Competitie! Schrijf je NU in!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    damnz in de ranglijsten loop ik niet echt goed mee :D ik heb m'n custom bike gemaakt en voltooid en toen had ik het effe gehad en de game aan iemand anders uitgeleend, zal die game effe terug halen en een beetje fatsoenlijke tijden neerzetten :)
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nog steeds niet. Ik hoop dat MS die games van die actie snel verstuurd, dan heb ik hem hier binnen de kortste keren thuis liggen.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm listig. Paar gezellige mensen die dus misschien niet mee kunnen doen. Ik hoop idd dat die Ilovelive games snel worden verstuurd, ook ik krijg op die manier nog een MotoGP 2.
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik doe ook mee *)

    Denk echt dat dit heel leuk kan worden hoor! De Community in MotoGP is sowieso een leuke en als je zo georganiseerd kan racen, misschien wel om prijzen, maar vooral om de eer en gezelligheid hoop ik dat iedereen mee wil doen! Lekker racen. Dus schrijf je in en laat al je contacten met MGP2 of mensen met interesse weten dat dit er aan zit te komen! :cool:
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    aah dit is net iets te vroeg heb dat spel net 1 week ofzo en ben nog niet echt klaar om bij de eerste 32 te horen. Als er over een maandje of wat nog een nieuwe Competitie start ben ik zeker van de partij.

    oja ff offtopic: WouteR zet ff op die site daar boven een andere motor als Rossi kan die vent echt niet uitstaan met dat gebeuk van hem:'-(

    oja en WouteR was jou xbox-live name eigenlijk ik zie dat jij ook veel MotoGP2 speeld en ik heb er nog niet zo veel die dat spel nog vaak spelen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De competitie start ook over iets minder dan een maandje *). Dus als je nog even flink aan zet dan denk ik dat je het wel kan halen - Zeker als er zó veel inschrijvingen zijn dat er misschien wel een derde poule wordt gestart is het inschrijven het wel waard.
    Ik ben altijd niet zo 'keen' geweest op het uitgeven van mijn gamertag. Daarom heb ik ook een redelijk vreemde gamertag (waar ik nu wel een beetje spijt van heb;)). Mensen waarvan ik wil dat ze hem weten weten 'em, zal hem hier binnenkort wel plaatsen.
     
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja na een beetje speurwerk ben je daar zo achter :p ! Het was mischien niet zo slim voor de opvallende kijken om te zeggen dat je gewonnen had bij gamekings in heat ... ;) !
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wil mijn gamertag ook nu wel vrijgeven maar nu sta ik nog wat slecht in de rankings ;) Even weer wat tijden neerzetten na de score reset.
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghaha, ja klopt ik heb op het moment weinig andere alternatieven (behalve GR) maar MS kennende heb ik dus maar 8 dagen om echt te kunnen oefenen...

    ...het doet me eigenlijk een beetje denken aan die reward-pack van vorig jaar die ik drie maanden over tijd kreeg;)
     
  10. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    je kunt natuurlijk wel gewoon als je die hebt mgp1 alle tracks uit je hoofd stampen zodat je die niet meer hoeft te leren.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat Guus ook geen MGP 1 heeft (naast de demo natuurlijk). Sowieso rijd het heel anders, en moet 'ie nog een motor brouwen.
     
  12. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt...en ik hoorde dat het spel vrij groot is dus dat het motor bouwen wel ff duurt....aaargh8)


    edit: het lijstje wordt wel telkens groter, mischien zouden jullie voor wat meer publicitijd moeten zorgen door bijvoorbeeld een kort artikel ervover op te maken de mainsite als nieuwsbericht...voor degene die nooit het forum bezoeken en toch geintresseert zijn (en medunkt wel dat die er zijn)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, is het mogelijk om een indicatie te geven hoe snel je dient te zijn. Kijk ik ken de mensen in de bovenstaande lijst niet echt. Ben overigens ook niet erg snel. Ik wil wel realistisch zijn. Kan binnen 3 weken wel wat winst pakken, maar sta nu 5700, dus realisme zegt mij dat ik binnen drie weken maximaal (of minimaal) 4800 kan staan.

    Ik beheers twee dingen namelijk niet --> powersliden en de max bike nog niet op orde. (32/23/32/32 - nsr - manual)

    Ik schrijf me dus vooralsnog niet in. Ik gok er op dat de 32 rijders allen wel binnen de top 1000 zullen rijden (een hoop van jullie doet dat namelijk natuurlijk al)

    succes iig

    mzzltof

    mX
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat als je binnen de top 2000 staat je mee kan doen met de competitie.

    Ik raad je aan om proberen te powersliden even 'stil te zetten'. Je wint er misschien wel individuele bochten mee, maar het lijnen rijden leer je zo niet echt. Ik powerslide ook hoor, daar niet van, alleen ben dat pas gaan doen nadat ik scherpe tijden zónder powersliden kon neerzetten (dat was overigens in MGP1, in 2 ben ik meteen begonnen met powersliden).

    Andere tip; Rijd die Stunt Races en unlock Rossi. Hij rijd dan wel niet op een NSR, maar is wel dermate snel dat je er het eea mee zou moeten kunnen doen - Of wijd je anders volledig toe op het kampioenschap om alsnog een 50-#-50-50 bike te krijgen.
     
  15. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu ergens op de 3300 plek geloof ik, maar ik denk niet dat ik daarmee bij de beste 32 kom, bovendien zuig ik in het spel, en is mn motor ook nog niet echt geweldig, dus als ik meedoe wordt ik zwaar ge0wnd, en daar heb ik weinig zin in
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jammer, want je kan er denk ik alleen maar beter van worden. We hebben natuurlijk ook niet voor niks een A en B poule, de wat minder begaafde rijders kunnen dus ook mooi mee doen. Er wordt zelfs al gesproken over een C poule, waar je wel mooi in mee zou kunnen draaien - Inschrijven is het altijd waar denk ik...
     
  17. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrijf me in, maar doe waarschijnlijk alleen mee als er minder als 32 mensen zijn. Ik heb al 2 weken MGP maar door MM3 niet echt gespeeld. :D
     
  18. Heer Veer-Beer

    Heer Veer-Beer Fetimano

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Fetimano heeft zich ook ingeschreven !!!!

    als het goed is sta ik tussen de 400 en 500ste plek... moet dat nog zien als ik zo thuis kom van het werk..je weet het anders nooit.
    zo sta je 400ste volgende dag sta je 150 plekken terug !!!

    Ik ga nog wel proberen me tijd te verbeteren op sommige tracks sta ik nog +/- 900ste ... dus dat kan nog sneller!!

    Ik ga nu weer zweten op het werk... wat een weer om te werken zeg!!:mad: :mad:
     
  19. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wout, kun je MS niet ff onder kun kont schoppen dat ze op moeten schieten met mijn gratis gamepie?;)
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry, ze zorgen eerst dat mijn extra gamepie op de mat ligt :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina