MotoGP 2 Competitie! Schrijf je NU in!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    He stink, en dat terwijl jij die game al hebt! Maargoed als tweede zou ik ook goed vinden:9

    Anyway, nog gedacht aan extra promotie op de mainpage (mischien gewoon een plaatje rechts, bijvoorbeeld waar nu het plaatje staat van de NBA Street2 review staat)
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm vooralsnog niet :)
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me ook ingeschreven. Mocht ik meedoen, want ik sta niet hoog, dan kom ik denk wel in poule B terecht. Zou wel leuk zijn
     
  4. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer een competitie. Maar ehm met alle respect voor king tuur, hoe wil je ooit van hem winnen ook al rijd je in de A poule en sta je bv op plek 500 oid ?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is ook bijna niet mogelijk, maar dat is in bijna elke competitie zo. Doordat we ook in de regen zullen rijden wordt dat verschil al kleiner, powersliden in de regen is riskant en maakt ze dus minder snel. Je kan voor je zelf ook gewoon een bepaalde plek voor ogen hebben in het kampioenschap, en 'steady' puntjes scoren.

    ps: _O_ Voor tsjakkaa en odebeijer voor het aanmelden :cool:
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, het zijn er al 26, nog even en ik kan niet meer meedoen:p
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het wel ga halen, om bij de beste 32 te komen gisteren even 3 banen gedaan 2500,3100,3000 en daar kon allemaal voor mijn gevaal nog wel een (dikke) seconde af, die bike setup begint nu echt zijn werk te doen :) ! En ik heb sheridan nog staan met een zeer slechte tijd waar zeker 10 seconde van af kan, sta nu overral 4850.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had precies hetzelfde met Sheridan, vond het al vreemd dat ik nog zo 'laag' stond, Sheridan 10 seconden eraf en meteen naar 600e plaats oid
     
  9. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Pablow, dit wordt zeker competatief. Ik heb eenzelfde progressie geboekt de laatste dagen en sta nu dus 4605e (vast wel weer gestegen :mad:). Hoort er allemaal bij.

    Ik weet overigens ook dat ik nog zoveel seconden kan winnen. Mijn bike is overigens 32/20/33/32, dus die kan ook nog veel beter. Ik heb nu ook die bike settings maar per baan opgeslagen. Dus bij live en time trials alleen nog maar de baan te selecteren en meteen de betere zo niet beste settings ingeladen.

    Doe overigens niet mee, want ik ben de komende weken bijna niet thuis, en waar voor sommigen deze maanden relaxed zijn, zit ik diep tegen deadlines aan te hikken :mad:.

    Pas bij een top1000 positie doe ik mee aan wedstrijden.

    ps. Ik gooi jullie binnenkort wel allemaal in mijn friends list, zodat ik de scores een beetje makkelijk bij kan houden.:)

    cheers

    mX
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet wel Moto GP2 weer eens uit het stof halen, dat wordt wel weer even wennen na 8 weken moto gp1. Maar ja, ik sta er dus ook bij.
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben wel vet gezakt in de rankings !!!!! }:] }:] }:] |:- Maar ja boeiendddd. Wel leuk dit toernooitje, is er ook nog iets mee te winnen eigenlijk??
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Helaas, vooralsnog niet - Naast de eer van 7.000+ XBW Members that is :)
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    + update voor het lijstje (eerste pagina)
     
  14. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij heb ik mezelf perongelijk 2x aangemeld ( me IE was een beetje aan het buggen) dus als je me 2x ziet mag je er ff 1 weggooien.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, tweede kwam zojuist binnen :)
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ga maar ff tijden verbeteren. Mijn moto is ook niet helemaal opgevoerd, dus daar benk ook mee bezig. Mijn rondetijden kennen wel sneller, maar ik raak telkens van de weg op hele snelle stukken, dus dan verlies je gelijk veel tijd. Als dat weg is dan stijg ik meteen veel plaatsen en kan ik misschien zkers meedoen
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ja... tis Tjakkaaaa, was de s vergeten neer te zetten biuj het aanmelden |:-
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry :) Outblast toegevoegt aan de lijst
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Aloha from Turkey!

    kan iemand even opzoeken hoe hard ik al ben gezakt op de rankings van MGP2 :)? Ýk ben benieuwd waar ik sta ivm de competitie.

    Bvd .. Allah is u genadig _O_ O-)
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat je er 31 Nederlanders sneller dan jou zullen zijn :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina